door Piotr » vr maart 06, 2015 12:02 am
Pff, ik denk dat niemand je daar een heel goed antwoord op kan geven. Het is moeilijk te zeggen hoe lang iets houdbaar is. Het zwakt gegarandeerd af, dat is een feit, maar dat hoeft nog niet eens merkbaar te zijn na een jaar, of misschien nog niet eens na tien jaar. Het probleem met dit soort stoffen in oplossing is dat je er na een jaar niet zeker van bent óf het is daadwerkelijk afgenomen in potentie, en hoeveel het dan is afgenomen. Wat doseren na een bepaalde tijd erg moeilijk kan maken, zeker met potente psychedelica. Ik zou het er in ieder geval niet meer op wagen om meteen mijn hele dag weg te gooien met ondergedoseerde trip, of erger nog overdoseren met de gedachte dat het wel in sterkte zal zijn afgenomen. Daarom zou ik maar een gedeelte oplossen.
Ik heb dus ook eens etizolam opgelost in stroh80. Ik heb het nog steeds en het is inmiddels misschien wel 2 jaar oud. Een maat van me nam laatst 3ml (1mg/ml was de oplossing), met de insteek dat het nog ca. 1,0-1,5mg zou zijn. Het werkte in ieder geval nog wel, maar ongeveer een jaar terug was het me toch sterk opgevallen dat het niet veel sterker kon zijn dan 50% van de oorspronkelijke oplossing.
Dat het zelfde geldt voor DOC is natuurlijk niet vanzelfsprekend, maar ik ben bang dat je er ook niet achter zal komen. Toen ik dat met etizolam probeerde kwam ik ook niet heel ver online. Er zijn gewoon geen harde cijfers.
L S D