Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste x 4-fmp

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Lippenbeer » za apr 05, 2014 12:44 pm

Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik ga vnv voor het eerst 4-fmp gebruiken. Ik heb wel al enige ervaring met xtc, 5x totaal. Maar ik vind het toch altijd spannend wanneer ik iets nieuws ga proberen, dus ik vroeg me af wat ik er een beetje van kan verwachten en of dat ik nog ergens rekening mee moet houden? Tis een capsule van ongeveer 130 mg en ben niet van plan om bij te nemen.

Alvast bedankt!
Lippenbeer
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma apr 15, 2013 10:23 pm

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Radical » za apr 05, 2014 12:57 pm

Ik ga vanavond ook voor de eerste keer 4fa doen. Op qapital.
Ik zelf ga voor de 140-160mg. Ik weeg net geen 70kg

Je moet rekening houden net als bij xtc dat je niet oververhit raakt of uitdroogt. Het effect blijkt tussen speed en mdma (werkzame stof in xtc) in te zitten dus verwacht niet een enorm heftige euforie of wausheid als bij mdma. Ook zal de euforie minder lang aanhouden dan dat het bij mdma het geval is. Daarna gaat het voornamelijk over op het speed gedeelte, de energie.
Laatst bijgewerkt door Radical op za apr 05, 2014 1:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Perry » za apr 05, 2014 12:59 pm

Goed dat je je inleest! Had misschien beter n dagje eerder gekund, omdat nu de kans bestaat dat je dingen hier niet op tijd leest ;)
4-FA is enkel in het begin te vergelijken met MDMA.
Daarna heeft het een speedy effect, dat wil zeggen, energiek en helder.
Sowieso is het een heldere drug en je zal er ook niet helemaal scheef bijlopen.

Ik denk wel dat 130mg weinig is, maar dat hangt ook van je gewicht af natuurlijk en of je een jongen of meid bent :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor The Hat Man » za apr 05, 2014 1:01 pm

Radical schreef:Ik ga vanavond ook voor de eerste keer 4fa doen. Op qapital.

:hulde:
Fucking baas ik ga hier ook heen. Wapenstilstand + meet?
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Prototype » za apr 05, 2014 1:06 pm

130mg is een redelijk lage dosering, dus de effecten zullen ( redelijk ) subtiel zijn.
De effecten zitten tussen pep en MDMA in, je zult je heel licht voelen en je hebt een beetje love gevoel.
Ik had zelf ook constant 'peprillingen' en je blijft ook zo scherp als met pep.
Vorige week heb ik dit zelf geprobeerd en ik vond dit een geniaal goedje! :love:
Oh en ik raad je ook aan om er niet bij te blowen, toen ik dit deed kreeg ik heel veel hallucinaties en snapte ik er niks meer van :s
Veel plezier!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Radical » za apr 05, 2014 1:10 pm

Hoeveel had jij op moh genomen proto
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Prototype » za apr 05, 2014 1:14 pm

150mg, na een uur ofzo weer 150mg :p
Ik denk dat dat wel een beetje te veel van het goede was, maar er was mij aangeraden te beginnen met 180mg en dan 120mg bij te pakken.
Maar aangezien ik geen zin had om de caps weer open te maken die waren voorgedoseerd op 150, had ik het maar zo gedaan.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Lippenbeer » za apr 05, 2014 1:28 pm

Wow, snelle reacties. Thanks!! Klinkt alsof het een prima avondje gaat worden. Kunnen jullie slapen na 4-fmp?

Oh nice, ik ga ook naar Qapital ;).

Maar ben een jongen, 19 jaar en rond de 71 kg.
Maar voor een eerste x is miss een iets lagere dosering wel beter, om het te proberen. Maar enige waar ik over zit te twijfelen, is het tijdstip van nemen. Hoor verschillende dingen over de duur. Dacht eerst dat het langer duurde dan x. Maar er is me ook door iemand aangeraden om pas om 1 uur te nemen, maar dat lijkt me toch erg laat??
Lippenbeer
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma apr 15, 2013 10:23 pm

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Prototype » za apr 05, 2014 1:35 pm

Ik denk dat je wel kan rekenen op 12 uur geen slaap na inname, misschien langer.
4-FA werkt 8 uur lang, dus ik zou het niet pas om 1 uur nemen.
Aangezien Qapital tot 7 uur duurt zou ik het pakken rond 11 uur of 12 uur op z'n laatst.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste x 4-fmp

Berichtdoor Radical » za apr 05, 2014 4:24 pm

Ligt er aan of je nog gaat afteren. En je reistijd. Ik ga naar een vriend. Is vanaf de ziggo 15 minuutjes en dan door hehe
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner