Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ervaringen met MDAI?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Evert » do jun 02, 2011 1:19 pm

In mijn eindeloze zoektocht naar nieuwe drugs met leukere effecten en minder schade vond ik ineens MDAI. Het schijnt een drug te zijn die qua effect zeer veel lijkt op MDMA, maar dan met iets minder energie omdat het een stuk minder effect heeft op de dopamine-releasers. Het is dus zegmaar het liefde-gevoel, maar dan iets meer ontspannen dan energiek. Daarnaast zou MDAI ook vrijwel geen neurotoxiciteit veroorzaken en daarom vind ik hem zo interessant.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Done: Alcohol, THC, XTC, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI
To do: Cocaïne, MDA, MDMAI, GHB, Mescaline, Salvia, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, Mephedrone (aka Meow) and Nootropics (aka smart drugs)
(No idea where I can get all that stuff XD)

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.
Evert
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 12:38 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Ivo » do jun 02, 2011 1:20 pm

Even naar het RC subforum verplaatst :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor onbekend » do jun 02, 2011 8:20 pm

Ik zelf heb het maar 1 keer gehad en vond het niet heel erg bijzonder, maar kan ook aan het setting gelegen hebben ik was al best moe en het heeft geen stimulerende werking volgens mij. Maar ik zal het tog nog eens testen, mijn broer had er een erg leuke ervaring mee. Maar Methylone is tog denk ik leuker, maar het zal wel ook meer bijwerkingen hebben denk ik :wink:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Einstein » za jun 04, 2011 1:29 am

Veel mensen die dit gedaan hebben zeggen dat het toch wel een stuk minder is dan MDMA, omdat er toch een deel van de magie mist. ErnstJünger, de RC-koning van het vorige forum, vond het vooral leuk in combinatie met andere stoffen, ik meen me te herinneren dat hij het spul zo ook wel leuk vond maar dat het met andere stoffen erbij (welke weet ik niet meer) een stuk leuker vond. Heb het zelf ook liggen, maar dat gaat waarschijnlijk pas in augustus aangesproken worden wegens tolerantie en het behoud van mijn serotoninereceptoren (net een paar dagen terug MDMA gepakt).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Evert » do jun 09, 2011 9:33 am

Jammer dat er weinig ervaringen zijn hier.

Ik vroeg me eigenlijk ineens af:
een deel van de tolerantie die bij mdma wordt opgewekt is blijkbaar het gevolg van de neurotoxiciteit. Tenminste, die conclusie trek ik uit het feit dat bij ratten bleek als je ze veel anti-oxidanten gaf (vitamine C bijv) dat de neurotoxiciteit minder werd, maar ook de opgebouwde tolerantie.
Zou dat betekenen dat je met MDAI of MDMAI óók veel minder tolerantie opbouwt?
Done: Alcohol, THC, XTC, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI
To do: Cocaïne, MDA, MDMAI, GHB, Mescaline, Salvia, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, Mephedrone (aka Meow) and Nootropics (aka smart drugs)
(No idea where I can get all that stuff XD)

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.
Evert
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 12:38 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Hashja » do jun 09, 2011 5:26 pm

Wat ik er van begrijp, is MDAI een selectieve serotonine heropname blokkeerder door een competitieve remmer van SERT te zijn. SERT is verantwoordelijk voor de heropname van serotonine. (Het heeft ook enige affiniteit voor DAT (verantwoordelijk voor heropname van dopamine) en NET (verantwoordelijk voor de heropname van noradrenaline) maar véél minder dan SERT). Dit betekend dat SERT minder serotonine weghaalt omdat het nu ook MDAI kan vervoeren, en zo blijft serotonine langzamer werkzaam. Omdat serotonine niet goed wordt heropgenomen wordt bijna alles afgebroken door MAO, en zo raakt je serotonine voorraad op.

Verder heeft het ongeveer dezelfde affiniteit voor SERT als MDA, en dus een stuk minder dan MDMA.

Het werkt dus heel weinig op dopamine en noradrenaline, en minder op serotonine als MDMA. Dus daarin ligt onder andere de verlaagde neurotoxiciteit, en dus kan ik me wel wat voor stellen dat het minder snel tolerantie zal opbouwen deze manier. MDAI wordt ook niet omgezet naar MDA zoals bij MDMA, want MDA is beduidend neurotoxischer dan MDMA omdat het ongeveer gelijke affiniteit vertoond voor DAT, NET en SERT.

Ik denk daarom dat het wel minder snel tolerantie zal opbouwen, maar vergis je niet, tolerantie ontkom je niet aan! :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 6:02 pm

Ik dacht dat MDMA-tolerantie nog meer veroorzaakt werd door downregulatie van 5-HTP-receptoren, die ook gewoon zal optreden bij MDAI. Tolerantie zal misschien enigszins verminderen, maar reken er niet te veel op :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Hashja » do jun 09, 2011 6:18 pm

Einstein schreef:Ik dacht dat MDMA-tolerantie nog meer veroorzaakt werd door downregulatie van 5-HTP-receptoren, die ook gewoon zal optreden bij MDAI. Tolerantie zal misschien enigszins verminderen, maar reken er niet te veel op :)

Klopt zeker, maar omdat MDAI minder affiniteit heeft voor SERT dan MDMA, zal er dus meer serotonine heropgenomen worden dan bij MDAI, dus minder activering van de serotonine receptoren en dus minder down-regulatie. :)

Minder tolerantie per dosis, ja. Zul je dit echt merken? Ik betwijfel het ook.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Triptune » do jun 09, 2011 7:22 pm

Twee keer gedaan.
Miste het hele love gevoel wel, en de afkick was echt verschrikkelijk de dag erna.
Nooit meer.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Spoednick » do jun 09, 2011 9:05 pm

Het is inderdaad vooral interessant als toevoeging bij een andere drug zoals rilatine, GHB, paddo's enz..

Op zichzelf is het niet zo spectaculair voor mij, maar dat kan ook aan mijn opgefuckte neurotransmitterhuishouding liggen.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor blooddrain » vr jul 08, 2011 3:30 pm

triptune schreef:Twee keer gedaan.
Miste het hele love gevoel wel, en de afkick was echt verschrikkelijk de dag erna.
Nooit meer.


ik ben hetzelfde van mening.. geen typerend MDMA love gevoel.. De euforie was ook een pak minder. hoe wel dit te wijten kan zijn een het feit dat ik niet weet of ik nu een lage dan wel een gemiddelde dosis binnen had. De comedown was echt te verschrikkelijk voor woorden.
Zowel lichamelijk als mentaal een zware last.

kort samengevat: nooit meer. :-P
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor muz1k » za jul 09, 2011 5:38 pm

Ik heb dit goedje toch maar besteld met de instelling: ik moet alles een keertje geprobeerd hebben. In principe werken alle drugs redelijk persoonlijk dus misschien vind ik het toch wel een fijn spulletje.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Hashja » vr jul 15, 2011 5:19 pm

Het is erg selectief voor SERT. Dus het zal ook zeker niet op MDMA lijken.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Ervaringen met MDAI?

Berichtdoor Saikedellik » za jul 16, 2011 2:45 am

Heb het zelf ook besteld, ben ontzettend benieuwd naar dit stofje. Ik laat het weten als ik het heb geprobeerd, het klinkt best aangenaam moet ik zeggen!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner