Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Escaline & Proscaline

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Escaline & Proscaline

Berichtdoor Basshoven » ma jun 17, 2013 11:44 pm

Dag allen :wave:

Ik ben erg geïnteresseerd om ergens in de toekomst een mescaline-trip te doen wanneer ik mezelf hier voldoende op heb voorbereid. Ik zou dan van een San Pedro cactus een poeder maken, dit capsuleren en dat zo innemen.

Ik vind wel het hele bereiden van de cactus en het verwerken tot poeder etc. iets charmants hebben dus mijn eerste mescaline-achtige trip zal sowieso een mescalinetrip zijn (en niet een Escaline of Proscaline trip).

Maar ik kan ook aan escaline en proscaline komen en aangezien dit mescaline-analogen zijn, vroeg ik me af of er hier iemand is die first-hand kan uitleggen in hoeverre een escaline of proscaline ervaring wel of niet te verkiezen valt boven een mescaline-ervaring. Als iemand kan verifiëren dat de verschillende stoffen kwa ervaring niet veel verschillend zijn, dan zou ik ook gewoon gelijk wat escaline en proscaline inslaan, als de mescaline-trip me erg bevalt, vind ik het misschien "leuk" om te proberen later in de tijd, als ik er weer klaar voor ben?

Verdere info voortkomend uit persoonlijke ervaring wordt op prijs gesteld. Heb wel al wat op bluelight en erowid gekeken, maar vroeg me af of mensen hier er iets dringends over wilden zeggen :)

EDIT: wist niet echt in welk forum ik dit moest plaatsen, dus heb het maar bij RC's gezet.
Basshoven
Offline
 

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor FranX » di jun 18, 2013 1:31 pm

Misschien heb je iets aan een eerder TR van mijn hand:

tripreports-psychedelica/allylescaline-25-mg-t5055.html?hilit=escaline
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor Basshoven » di jun 18, 2013 9:04 pm

Mooi geschreven verslag, FranX. Heb ik een beetje een beeld. Denk dat ik het synthetische spul maar even links laat liggen. Zoals ik al zei: het klaarmaken van je eigen cactus heeft ook zn charme die bij een synthetisch poeder toch ontbreekt.

Heeft er iemand hier overigens al eens deelgenomen aan een georganiseerde peyote-ceremonie? (gewoon uit nieuwsgierigheid :) )
Basshoven
Offline
 

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor Ivo » di jun 18, 2013 11:53 pm

Daarvoor kan je best Dripptone eens PMen denk ik :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor Basshoven » wo jun 19, 2013 1:51 am

Ok zal ik eens doen, tnx Ivo. Ben wel benieuwd naar wat mensen vinden van zo'n ceremonie :) Als het zoiets is zoals ik het in mn hoofd heb lijkt het me wel speciaal eens mee te maken. :)
Basshoven
Offline
 

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor DrippTone » zo jun 30, 2013 7:16 am

Ivo schreef:Daarvoor kan je best Dripptone eens PMen denk ik :)


Ik ben nog niet vergeten. :love:
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor eimbiegel » za maart 21, 2015 10:48 pm

Bump!
Iemand ervaring met deze mescaline analogen??
Op BL zijn de reports wat tegenstrijdig...
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor Perry » za aug 01, 2015 11:30 am

Ik zal ook maar reageren in dit topic.

Heb sinds kort Proscaline in huis en ben erg benieuwd of mensen toevallig een dosis aan kunnen raden? Ik heb er eigenlijk nog niets negatiefs over kunnen vinden, maar de dosissen zijn nogal variërend. Overigens lopen reports wel uiteen in gevoel qua heftigheid. De een is not really impressed, de ander moest plotseling huilen van geluk.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor Partypipo » zo apr 24, 2016 1:47 pm

Hoe zit het met de misselijkheid bij deze analogen? Mescaline zou altijd voor misselijkheid zorgen, omdat de 5ht3 receptor heel erg geprikkeld wordt en precies die receptor zou voor misselijkheid zorgen. Klopt dat? En doen deze analogen dat ook?
Anders moet ik de purge maar een keer ondergaan...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Escaline & Proscaline

Berichtdoor FranX » zo apr 24, 2016 5:45 pm

Partypipo schreef:Hoe zit het met de misselijkheid bij deze analogen? Mescaline zou altijd voor misselijkheid zorgen, omdat de 5ht3 receptor heel erg geprikkeld wordt en precies die receptor zou voor misselijkheid zorgen. Klopt dat? En doen deze analogen dat ook?
Anders moet ik de purge maar een keer ondergaan...


Mescaline verspreid over een kwartiertje met verse jus de orange innemen en de misselijkheid is dan te verwaarlozen. Dit hebben wij 2 x zo gedaan en misselijk zijn we niet geworden.
De tip kwam meen ik uit een boek van Shulgin....
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner