Dag allen
Ik ben erg geïnteresseerd om ergens in de toekomst een mescaline-trip te doen wanneer ik mezelf hier voldoende op heb voorbereid. Ik zou dan van een San Pedro cactus een poeder maken, dit capsuleren en dat zo innemen.
Ik vind wel het hele bereiden van de cactus en het verwerken tot poeder etc. iets charmants hebben dus mijn eerste mescaline-achtige trip zal sowieso een mescalinetrip zijn (en niet een Escaline of Proscaline trip).
Maar ik kan ook aan escaline en proscaline komen en aangezien dit mescaline-analogen zijn, vroeg ik me af of er hier iemand is die first-hand kan uitleggen in hoeverre een escaline of proscaline ervaring wel of niet te verkiezen valt boven een mescaline-ervaring. Als iemand kan verifiëren dat de verschillende stoffen kwa ervaring niet veel verschillend zijn, dan zou ik ook gewoon gelijk wat escaline en proscaline inslaan, als de mescaline-trip me erg bevalt, vind ik het misschien "leuk" om te proberen later in de tijd, als ik er weer klaar voor ben?
Verdere info voortkomend uit persoonlijke ervaring wordt op prijs gesteld. Heb wel al wat op bluelight en erowid gekeken, maar vroeg me af of mensen hier er iets dringends over wilden zeggen
EDIT: wist niet echt in welk forum ik dit moest plaatsen, dus heb het maar bij RC's gezet.