Einstein schreef:Dat lijkt me geen goed teken
Bonke schreef:Einstein schreef:Dat lijkt me geen goed teken
Klopt, ze bieden het halve assortiment met dikke korting aan
pjenis schreef:Bonke schreef:Einstein schreef:Dat lijkt me geen goed teken
Klopt, ze bieden het halve assortiment met dikke korting aan
Ik kijk nou waarschijnlijk op diezelfde site, het is allemaal GONE!
knolselderij schreef:vriend van mij heeft t toevalig besteld, hij heeft het geslikt en gesnoven maar vind het maar net niet. hij omschreef het als spacen van de xtc maar dan het gevoel dat je hebt voordat je doorknald
Eve schreef:Ja.
Geweldige ervaring. Jarenlang gebruikt, vaak elk weekend. Geeft je energie, geeft je een lekker gevoeletje, warm, empathisch, maakt iedereen geil. Maar je gaat niet spacen zoals bij mdma. Het geeft je op zaterdagnacht 5:00 het gevoel alsof het dinsdagochtend 11:00 is. Je hebt gewoon geen behoefte aan slaap, geen honger, de geur van eten maakt je misselijk, je bent gewoon wakker en voelt je daar comfortabel bij. Het enige nadeel is eigenlijk de duur van het effect, een lichte dosis houdt makkelijk 6 uur aan, bij herdosering kan het zo maar 11 uur zijn, waardoor je tot laat op de volgende dag wakker blijft. De kater is ook vrij pittig en je voelt je een beetje “elektrisch” en door slaaptekort wordt je ook een beetje afgestompt in je communicatievermogen. Een paar goede nachten slapen en alles is weer oké.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten