Druks schreef:Exceptional schreef:6
Oei, dat is meer risico dan ik wil lopen.
Druks schreef:Het gaat er meer om of dit een normaal verschijnsel is ofdat het een teken is dat ik te veel genomen heb van het een of het ander/de combinatie dit oplevert.
Druks schreef:Als je naast iemand ligt dan hoor je gewoon de ademhaling van de ander. Lijkt me normaal.
Druks schreef: Het zou kunnen dat ze zich aanstelt, maar ik schrok er zelf ook een van hoe mijn ademhaling anders was dan normaal. Ik wil niet het risico lopen op een ademstilstand.
Druks schreef:Misschien stellen we ons beide aan.
Druks schreef:Jij zegt dus dat het normaal is en dat het geen kwaad kan?
- TrimbosDe lever doet 1 á 1,5 uur over de afbraak van 1 standaardglas alcohol. Als je 8 glazen drinkt, is de lever dus 8 tot 12 uur bezig om de alcohol af te breken. Dit betekent dat je na een avondje stevig drinken 's ochtends nog steeds alcohol in je bloed kunt hebben
- Wikipedia - AmphetamineAmphetamine stimulates the medullary respiratory centers, producing faster and deeper breaths. In a normal person at therapeutic doses, this effect is usually not noticeable, but when respiration is already compromised, it may be evident.
- Harvard.edu - Healthy Sleep - The Characteristics of SleepRespiratory Changes Our breathing patterns also change during sleep. When we are awake, breathing is usually quite irregular, since it is affected by speech, emotions, exercise, posture, and other factors. As we progress from wakefulness through the stages of non-REM sleep, our breathing rate slightly decreases and becomes very regular. During REM sleep, the pattern becomes much more variable again, with an overall increase in breathing rate.
- NiH.gov - Brain Basics: Understanding SleepWhen we switch into REM sleep, our breathing becomes more rapid, irregular, and shallow, our eyes jerk rapidly in various directions, and our limb muscles become temporarily paralyzed. Our heart rate increases, our blood pressure rises, and males develop penile erections. When people awaken during REM sleep, they often describe bizarre and illogical tales – dreams.
snuifduif schreef:Als je ademhaling stopt voor enkele seconden, en je opeens een grote snak lucht inademt, dat is denk ik meer een indicatie van problemen (onregelmatige ademhaling)
Claviceps schreef:snuifduif schreef:Als je ademhaling stopt voor enkele seconden, en je opeens een grote snak lucht inademt, dat is denk ik meer een indicatie van problemen (onregelmatige ademhaling)
Als dit met regelmaat tijdens het slapen gebeurt kan dit indicatie zijn van een slaapstoornis zoals slaapapneu.
snuifduif schreef:Volgens mij niks aan de hand. Mensen die door een flinke knal knock out gaan hebben ook vrij oppervlakkige ademhaling, maar ze ademen wel gewoon.
Als je ademhaling stopt voor enkele seconden, en je opeens een grote snak lucht inademt, dat is denk ik meer een indicatie van problemen (onregelmatige ademhaling)
Fool schreef:Dat lijkt me anders ook geen schoolvoorbeeld van een gezonde situatie. :')
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten