Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Flualprazolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » zo jul 29, 2018 3:10 pm

Sinds kort heb ik interesse gekregen voor deze rc benzo.
Een vendor die ik ken verkoopt nu 1mg pellets.

Op Reddit had ik gelezen dat sommigen 0.5mg flualprozolam vergelijken met 2mg alprozolam.
Hierdoor is mij interesse nog meer opgewekt natuurlijk.

Iemand van jullie die al ervaring heeft met dit veelbelovend goedje?
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Perry » zo jul 29, 2018 3:13 pm

kies mij! top spul, hoofdzakelijk anti anxiety, daardoor heel verraderlijk qua verslaving, maar erg fijn
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Drientje » ma jul 30, 2018 3:16 am

Perry schreef:kies mij!


Wat bedoel je hiermee Perry?


Perry schreef:top spul, hoofdzakelijk anti anxiety, daardoor heel verraderlijk qua verslaving, maar erg fijn


Wat is er verslavend aan een anti anxiety medicijn? Kun je dat toelichten?
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » ma jul 30, 2018 10:41 am

Drientje schreef:Wat is er verslavend aan een anti anxiety medicijn? Kun je dat toelichten?

Wat precies weet ik zelf niet, maar het is vrij bekend dat deze heel verslavend kunnen zijn.
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Perry » ma jul 30, 2018 1:29 pm

Drientje schreef:
Perry schreef:kies mij!


Wat bedoel je hiermee Perry?[//quote]
"Iemand van jullie die al ervaring heeft met dit veelbelovend goedje?"
Daar reageerde ik op :)

Drientje schreef:
Perry schreef:top spul, hoofdzakelijk anti anxiety, daardoor heel verraderlijk qua verslaving, maar erg fijn


Wat is er verslavend aan een anti anxiety medicijn? Kun je dat toelichten?

Het is een super gemakkelijke confidence booster, carefree je gang gaan, hoppa, olee
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » ma jul 30, 2018 9:53 pm

Kan niet wachten tot deze aankomt en hem te testen. Het liefst nog met een biertje, of 2.
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Perry » di jul 31, 2018 9:35 am

I'm on dis bish
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Paradise » za okt 20, 2018 2:01 am

Hoe is dat vergeleken met die andere ... pyrazolam.
Die was net zo saai als alprazolam ...

Clonazepam en Bromazepam vindek toch gedurfder spul ...
Alprazolam meer een asociale benzo ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » zo okt 21, 2018 1:45 am

Drientje schreef:Wat is er verslavend aan een anti anxiety medicijn? Kun je dat toelichten?

De benzodiazepines die hoog scoren op anxiolitisch ('anti anxiety/angstremmend') t.o.v. spierverslappend en hypnotisch ('slaapverwekkend') aspect worden meestal als meer recreatief / 'euforisch' omschreven. Blijkbaar kan er vrij nauwkeurig gemeten worden welke (GABA) receptor subunit binding er plaats vindt en aan de hand hiervan een naar mijn weten vrij betrouwbare inschatting gemaakt worden. Waarschijnlijk de meest betrouwbare manier om iets inhoudelijk te zeggen over de verschillen van benzodiazepines onderling. Anekdotische informatie is niet perse verwaarloosbaar maar het wordt lastig om hier de betrouwbaarheid en relavantie te beamen, dit is natuurlijk altijd lastig maar in het geval van benzodiazepines nog wel iets meer.

Een paar benzodiazepines die bekend staan om relatief sterk anxiolitisch effect zijn bijvoorbeeld: Etizolam, Pyrazolam en Alprazolam.

Relevant om aan toe te voegen is dat Anxiolitische effecten van benzodiazepines aanzienlijk minder gevoelig zijn voor tolerantie ontwikkeling dan de spierverslappende en hypnotische (lees: /'slaapverwerkende') effecten. Er valt dus voorzichtig wel te stellen dat benzodiazepines verslavender worden naarmate er tolerantieontwikkeling plaats vindt.

Als ik het me niet verkeerd herinner werd Flualprazolam als relatief 'sederend' omschreven, je valt er dacht ik in ieder geval sneller van in slaap dan Alprazolam (/'Xanax').
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor spikeycloud » ma nov 05, 2018 9:04 pm

Jmths schreef:
Drientje schreef:Wat is er verslavend aan een anti anxiety medicijn? Kun je dat toelichten?

De benzodiazepines die hoog scoren op anxiolitisch ('anti anxiety/angstremmend') t.o.v. spierverslappend en hypnotisch ('slaapverwekkend') aspect worden meestal als meer recreatief / 'euforisch' omschreven. Blijkbaar kan er vrij nauwkeurig gemeten worden welke (GABA) receptor subunit binding er plaats vindt en aan de hand hiervan een naar mijn weten vrij betrouwbare inschatting gemaakt worden. Waarschijnlijk de meest betrouwbare manier om iets inhoudelijk te zeggen over de verschillen van benzodiazepines onderling. Anekdotische informatie is niet perse verwaarloosbaar maar het wordt lastig om hier de betrouwbaarheid en relavantie te beamen, dit is natuurlijk altijd lastig maar in het geval van benzodiazepines nog wel iets meer.

Een paar benzodiazepines die bekend staan om relatief sterk anxiolitisch effect zijn bijvoorbeeld: Etizolam, Pyrazolam en Alprazolam.

Relevant om aan toe te voegen is dat Anxiolitische effecten van benzodiazepines aanzienlijk minder gevoelig zijn voor tolerantie ontwikkeling dan de spierverslappende en hypnotische (lees: /'slaapverwerkende') effecten. Er valt dus voorzichtig wel te stellen dat benzodiazepines verslavender worden naarmate er tolerantieontwikkeling plaats vindt.

Als ik het me niet verkeerd herinner werd Flualprazolam als relatief 'sederend' omschreven, je valt er dacht ik in ieder geval sneller van in slaap dan Alprazolam (/'Xanax').


Is het vaak zo dat angst remmende benzos euforisch zijn omdat je op zon moment niet gewend bent om met minder angsten in je hoofd te zitten en dat, dat alleen al euforisch kan zijn?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Mr Dexo » di nov 27, 2018 10:00 am

de deze bennie is waanzinnig recreatief, lekker eupgorisch en beetje xanaxstijl. Maar i prefer etizolam, thank the gods
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » wo nov 28, 2018 5:10 pm

spikeycloud schreef:Is het vaak zo dat angst remmende benzos euforisch zijn omdat je op zon moment niet gewend bent om met minder angsten in je hoofd te zitten en dat, dat alleen al euforisch kan zijn?

Euforisch is een beetje vaag en breed begrip natuurlijk.

Euforisch is wellicht het verkeerde woord, recreatief is eerder wat ik bedoel. Maar sommige benzos in specifieke context kunnen tot bepaalde hoogte soms euforisch aanvoelen. Ik geloof dat Etizolam relatief snel euforisch kan aanvoelen voor mensen vanwege de hoge anxiolitische ten opzichte van sederende aspecten.

Maar je hebt natuurlijk wel een punt, het wordt maar al te vaak bevestigd dat opioiden vooral verslavend zijn omdat ze iemands zorgen ontnemen. Dit gaat natuurlijk ook voor benzodiazepines op. En ondanks er verschillende gradaties zijn ervaart ieder mens tot bepaalde hoogte angsten, vooral wanneer er benzodiazepines in het spel zijn.

Wanneer je de bijsluiter leest staat er meestal maximaal 2 maand gebruiken, zelfs voor de wat 'minder ingrijpende' benzos. Dit is natuurlijk om afhankelijkheid te voorkomen, maar dit is ook omdat wetenschappelijk onderzoek stelt dat benzos na slechts 2 maanden voor de meeste mensen op gebied van slaap promotie vrijwel niets betekenen. En dan heb je het natuurlijk nog niet over de ontwenning.

'Hypnotisch' is de term die meestal wordt gebruikt voor hoe slaapverwekkend een benzo is, spierverslappend spreekt denk ik voor zichzelf. Het duurt normaal gesproken niet meer dan een maand frequent om de tolerantie te doen verdubbelen.

Naarmate er tolerantie op treed zulk je steeds hoger (kunnen) doseren zonder bewustzijn te verliezen. Aangezien het anxiolitisch/angst remmend aspect vrijwel verwaarloosbaar beïnvloed wordt zullen deze na enige tolerantie vorming al snel dubbel zo aanwezig voelen.

Lang verhaal kort, benzodiazepines, vooral de meer sederende varianten zoals Clonazepam/Clonazolam/Flunitrazolam zullen naar verloop van tijd steeds prettiger en voor sommigen zelfs euforisch aanvoelen.

Concreet voorbeeld: Mijn eerste benzo ervaring was 0,125mcg Clonazolam, mijn vriendin heeft gefilmd hoe ik op de bank aan het vechten was om rechtop te blijven zitten en wakker te blijven en hoe ik uiteindelijk in lachwekkende houding op de bank in slaap viel.

Enkele jaren later, maart dit jaar dacht ik nam ik 1mg Flunitrazolam nasaal na een benzo pauze van enkele maanden. Dezelfde oude batch die altijd gewerkt had voor mij. Ik blijf wakker zonder ook maar moeite te doen, ik voelde mij geheel ontspannen, sociaal, best wel geweldig zelfs.

En nu kan ik wellicht niet voor iedereen spreken, maar de grootste motivatie om benzodiazepines te blijven gebruiken voor mij is om ontwenning af te houden en mij 'normaal' te voelen.

Mijn ervaring met opioide afhankelijken en benzo afhankelijken zijn nooit zo verschillend geweest. Mensen die terug komen en blijven smeken of ik misschien iets voor ze kan betekenen. Als ik ergens van overtuigd ben is het wel dat mensen gevoelig voor 'angsten' niets te zoeken hebben op gebied van benzodiazepines, de reden om deze hiervoor te gebruiken is compleet paradoxaal van aard, tenzij het voor uitzonderlijk acute gebruik ik. Ik begrijp echter ook dat een stap meestal niet van de een op de andere dag gemaakt is en op momenten simpelweg niet mogelijk.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Paradise » za jan 26, 2019 8:40 am

Ik heb geen afkeer van Alprazolam, ik vind hem zelf puur medicinaal.
Het drukt de angst, andere angstwekkende benzo's vind ik iets meer charme hebben.
Bromazepam, Clonazepam, Clonazolam, Oxazepam, Nifoxipam, Etizolam enz ...

Etizolam is wel wat meer allround en een stuk minder angstwerend dan Alprazolam, Pyrazolam, Flualprazolam.
Lorazepam vind ik misschien iets te sederend om nog bij de benzo's voor paniekaanvallen en stress te rekenen.
Prima slaap benzo ( Lorazepam ), bij de sterker hypnotische benzos ( lormetazepam, flunitrazolam enz ... )
krijg ik veel sneller tolerantie voor de hypnotische effecten dan bij de medium sederende/hypnotische benzos.

Heb Flualprazolam nu een paar keer getest. Lijkt wel op alprazolam. Leuker dan pyrazolam.
Voor mij persoonlijk niet echt recreatief ofzo.

Sommige benzos hebben wel roes eigenschappen, echte euforie zou ik het niet noemen,
toch niet vergeleken met opiaten of bepaalde stimulanten.
Eerder een warme sederende gloed of het uitbundig worden door het verminderen van grenzen.

Bij benzos ben ik nooit voor een afhankelijke verslaving gegaan. Ik vind ze ook snel saai, niet echt recreatief,
en na wat ik er over gelezen heb totaal niet de moeite om voor een zware habit te gaan.
Opiaten en dissociatieven zijn voor mij een stuk verslavender.
Al zijn er mensen in mijn omgeving die gewoon altijd te ziek worden van opiaten en geen grenzen kennen bij het slikken van benzos.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » zo feb 03, 2019 8:06 pm

Iemand een idee over de oplossbaarheid van flualprozolam in PG?
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Perry » zo feb 03, 2019 9:32 pm

eimbiegel schreef:Iemand een idee over de oplossbaarheid van flualprozolam in PG?

Ik ga er vanuit dat je daar geen problemen mee zou moeten hebben, gezien de gelijkenis met alprazolam. Of zoek je naar exacte nummers?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » zo feb 03, 2019 10:25 pm

Perry schreef:
eimbiegel schreef:Iemand een idee over de oplossbaarheid van flualprozolam in PG?

Ik ga er vanuit dat je daar geen problemen mee zou moeten hebben, gezien de gelijkenis met alprazolam. Of zoek je naar exacte nummers?

Nee ik wou gewoon weten of het net zo goed oploste zoals etizolam in PG. Puur om te doseren.
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » do feb 14, 2019 7:30 pm

Ik heb 250mg flualprozolam opgelost in 1l PG
Het lijkt alsof het niet goed oplost. Ik zie in de oplossing nog steeds hele kleine stukjes poeder, echt maar mini.
Is dit normaal of is het verneukt?
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » do feb 14, 2019 8:32 pm

eimbiegel schreef:Ik heb 250mg flualprozolam opgelost in 1l PG
Het lijkt alsof het niet goed oplost. Ik zie in de oplossing nog steeds hele kleine stukjes poeder, echt maar mini.
Is dit normaal of is het verneukt?

PG werkt vrijwel altijd, voor de meeste substanties kent PG de (vrijwel) hoogste oplossingswaarde. Ik heb zelf meer dan een dozijn verschillende benzodiazepines opgelost, in de meeste gevallen was het na 30-60minuten vrijwel volledig opgelost. Er waren echter 2 uitzonderlijke gevallen met Flubromazepam en ik geloof Diclazepam waarbij het 3-4 dagen duurde voordat het volledig opgelost was met frequent schudden tussendoor. Heel apart, ook aangezien het trage oplossen batch specifiek leek te zijn en het de potentie in gewicht niet leek te beïnvloeden.

Als je bijvoorbeeld pure alcohol had gebruikt durf ik mijn hand ervoor wel in het vuur te steken dat het oplossen alsnog 2x zo lang had geduurd. Al is dit een voorspelling voornamelijk aan de hand van extrapolatie.
Laatst bijgewerkt door Jmths op do feb 14, 2019 8:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor eimbiegel » do feb 14, 2019 8:40 pm

Jmths schreef:
eimbiegel schreef:Ik heb 250mg flualprozolam opgelost in 1l PG
Het lijkt alsof het niet goed oplost. Ik zie in de oplossing nog steeds hele kleine stukjes poeder, echt maar mini.
Is dit normaal of is het verneukt?

PG werkt vrijwel altijd, voor de meeste substanties kent PG de (vrijwel) hoogste oplossingswaarde. Ik heb zelf meer dan een dozijn verschillende benzodiazepines opgelost, in de meeste gevallen was het na 30-60minuten vrijwel volledig opgelost. Er waren echter 2 uitzonderlijke gevallen met Flubromazepam en ik geloof Diclazepam waarbij het 3-4 dagen duurde voordat het volledig opgelost was met frequent schudden tussendoor. Heel apart, ook aangezien het trage oplossen batch specifiek leek te zijn en het de potentie in gewicht niet leek te beïnvloeden.

Als je bijvoorbeeld pure alcohol had gebruikt durf ik mijn hand ervoor wel in het vuur te steken dat het oplossen alsnog 2x zo lang had geduurd. Al is dit een voorspelling voornamelijk aan de hand van extrapolatie.

Oh ja heb het pas vandaag gemengd misschien moet ik gewoon wat geduld hebben
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » do feb 14, 2019 8:46 pm

Mja, normaal gesproken hoort het zeer rap volledig op te lossen in ieder geval. Maar op de RC subreddit komt het zeer regelmatig voorbij dat iemand benoemd dat het oplossen merkwaardig traag verloopt wat mij ook sporadisch is overkomen.

Al is er substantie nog (beperkt) visueel zichtbaar lijkt het equilibrium al vaak aardig aanwezig, maar dat kan ik eigenlijk niet stellen vanuit ethisch oogpunt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor spikeycloud » do okt 24, 2019 10:08 am

Laatst van een van mijn vendors 5 gratis blotters gekregen. Maar wat ik er over lees is het vooral om te maffen wat de stof al meteen wat minder interessant maakt aangezien slapen nooit echt een probleem voor mij is.

Toch ga ik het miss wel een keer proberen, maar moet nog even kijken waar dan.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor 4FABaas » za apr 18, 2020 1:45 pm

Eventjes tip: Binnenkort wordt Fualprazolam (samen met etizolam trouwens) verboden). VN heeft daartoe besloten op 6 maart 2020

Zie: UNODC annoucement

Dat verbod op fualprazolam gaat er dus sneller komen als dat nieuwe research chemicals verbod van Grapperhaussie.
4FABaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: vr nov 11, 2016 11:13 am

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » za apr 18, 2020 2:57 pm

4FABaas schreef:Eventjes tip: Binnenkort wordt Fualprazolam (samen met etizolam trouwens) verboden). VN heeft daartoe besloten op 6 maart 2020

Zie: UNODC annoucement

Dat verbod op fualprazolam gaat er dus sneller komen als dat nieuwe research chemicals verbod van Grapperhaussie.

Thanks, interessant. Schedule 4 tough, niet zeker of dat een merkbare invloed in de praktijk teweeg gaat brengen. Het is ook niet alsof de VN gevangenissen heeft en de vraag is dan ook nog wel eens hoe regelgeving van de VN opgevolgd wordt.

"The scheduling of Flualprazolam and Etizolam follows other benzodiazepines such as Alprazolam, Bromazepam, Brotizolam, Clobazam, Clonazepam and so forth, in Schedule IV of the Convention on Psychotropic Substances of 1971."

De WHO had dacht ik ook een rapport uitgebracht rond Flualprazolam.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Perry » za apr 18, 2020 5:39 pm

ach, mijn stash gaat al een paar jaar mee :D
ooit het briljante idee gehad om bulk in te slaan, maar krijg t niet op :')

nouja.. inmiddels lijkt de eindstreep in zicht
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » za apr 18, 2020 7:33 pm

Perry schreef:ach, mijn stash gaat al een paar jaar mee :D
ooit het briljante idee gehad om bulk in te slaan, maar krijg t niet op :')

nouja.. inmiddels lijkt de eindstreep in zicht

19% korting op benzos tijdens COVID-19, gogogogo. ;p

Wel knap dat je ze op krijgt gezien de potentie in gewicht van benzodiazepines. :3
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor GABAadvisor » do sep 24, 2020 11:39 pm

Ik ben helaas verslaafd aan RC benzos, flualprazolam, clonazolam en diclazepam, etizolam en flunitrazolam waren niet mijn ding.

Clonazolam: kill en erg sederend en garantie op blackouts. Slaapt wel lekker door.
Flunitrazolam: Voor mij werken inslapers echt slecht. Maar de sterkte is te begrijpen, maar op 1 of andere manier word ik wakker van inslapers, temazepam etc. En euphorisch ofcourse.
Etizolam: lijkt op xanax, gaap gaap en angsten weg. Is lekker en verslavings gevoelig, maar ik houd niet van kort werkende benzos, die gaan het meeste probleem opleveren met taperen.

Diclazopam: goed maar ik heb liever pellets, al is het wel makkelijk om te doseren zo.

Flualprazolam, zogenaamd een sterkere xanax, het lijkt niets op xanax, je word er niet super moe van en angst en sociale angst reductie is erg groot. Het lijkt meer op een langwerkende lorazepam.

Conclusie: ik vind flualprazolam het lekkerste maar is wel 1 van de meest verslavende samen met etizolam.
Clonazolam is niks voor overdag, je kan maand van je geheugen kwijt zijn zoals mij is overkomen, zat in een mania en gebruikte 6mg clonazolam per dag. Werd niet gesedeerd door de mania.
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » vr sep 25, 2020 7:19 pm

Klinkt als een stevige tolerantie inderdaad.

Hoe gaat het ondertussen?
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor GABAadvisor » wo sep 30, 2020 12:41 am

Jmths schreef:Klinkt als een stevige tolerantie inderdaad.

Hoe gaat het ondertussen?

Wachten op intake, en zo lang stims nemen om huishouden te doen haha
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor Jmths » wo sep 30, 2020 3:00 pm

GABAadvisor schreef:
Jmths schreef:Klinkt als een stevige tolerantie inderdaad.

Hoe gaat het ondertussen?

Wachten op intake, en zo lang stims nemen om huishouden te doen haha

Ik kan ergens wel rust vinden in mijn dagelijkse huishoudelijke taakjes, een opgeruimd huis zorgt ook voor een opgeruimd hoofd is mij wel eens verteld.

Mocht de intake periode nog maanden op zich laten wachten en / of mocht de intake niet veel zoden aan de dijk zetten of überhaupt alsnog helemaal niet plaats vinden. Heb je al een beetje nagedacht over doelstellingen die je alvast voor jezelf kunt opstellen?

Ik ga er vanuit dat je het benzodiazepine gebruik wilt afbouwen of in ieder geval wil doen stabiliseren.

Uitgaande hiervan als doelstelling bijvoorbeeld: Ik wil volgende week slechts 95% van de benzodiazepine gebruiken ten opzichte van vorige week / deze week.

En dan concreet uitschrijven welke exacte hoeveelheden op welke exacte datum.

Zelfs als je je doelstelling niet haalt faciliteert het wel een stukje bewustwording in het proces en schets je voor jezelf een duidelijker beeld van waar je nu staat. Dat kan bijvoorbeeld o.a. voorkomen dat je op een onwenselijk moment wordt overvallen door benzodiazepine ontwenning / een paniekaanval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Flualprazolam

Berichtdoor GABAadvisor » do okt 01, 2020 12:23 am

Jmths schreef:
GABAadvisor schreef:
Jmths schreef:Klinkt als een stevige tolerantie inderdaad.

Hoe gaat het ondertussen?

Wachten op intake, en zo lang stims nemen om huishouden te doen haha

Ik kan ergens wel rust vinden in mijn dagelijkse huishoudelijke taakjes, een opgeruimd huis zorgt ook voor een opgeruimd hoofd is mij wel eens verteld.

Mocht de intake periode nog maanden op zich laten wachten en / of mocht de intake niet veel zoden aan de dijk zetten of überhaupt alsnog helemaal niet plaats vinden. Heb je al een beetje nagedacht over doelstellingen die je alvast voor jezelf kunt opstellen?

Ik ga er vanuit dat je het benzodiazepine gebruik wilt afbouwen of in ieder geval wil doen stabiliseren.

Uitgaande hiervan als doelstelling bijvoorbeeld: Ik wil volgende week slechts 95% van de benzodiazepine gebruiken ten opzichte van vorige week / deze week.

En dan concreet uitschrijven welke exacte hoeveelheden op welke exacte datum.

Zelfs als je je doelstelling niet haalt faciliteert het wel een stukje bewustwording in het proces en schets je voor jezelf een duidelijker beeld van waar je nu staat. Dat kan bijvoorbeeld o.a. voorkomen dat je op een onwenselijk moment wordt overvallen door benzodiazepine ontwenning / een paniekaanval.


Ik ben 5 keer gedetoxed van GHB, ik gebruik nu diclazepam om te taperen. Verder geniet ik van stims en 1p-lsd zo lang het kan haha. Intake is vrijdag
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner