Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 25, 2019 11:20 pm

Een hele tijd geleden - toen ik pas was begonnen met RC's - kreeg ik veelal als gunstig bijeffect dat het daar beneden een stuk gevoeliger werd en aanrakingen met bijvoorbeeld de boxer al voelbaar worden en soms zelf pleasurable. Een effect dat vermoedelijk werd gecreeert door de amphs of tryptamines of de combi van beide...

Nu gebruik ik de laatste tijd bijna niks meer, maar toen ik nog wel gebruikte heb ik dit eigenlijk niet meer heel snel kunnen reproduceren. Zelfs niet op wat hogere dosissen van bijvoorbeeld de x-fa's. Nu vroeg ik me af of andere mensen. Of ze enerzijds herkennen dat ze gevoeliger worden daaronder - en anderzijds of ze daar nog veranderingen in merken door de tijd heen.

Is dit meer mentaal? Of heeft met met verwachtingen te maken of wellicht tolerance? Iemand een idee?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor highrutosen » do sep 26, 2019 6:20 pm

Voornamelijk met Cathinones. Mephedrone helemaal. Keer op keer :kleuter:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor Jmths » do sep 26, 2019 9:25 pm

Het kan bepaalde prettige sensaties wel eens wat versterken inderdaad. Het is moeilijk de vinger precies te leggen op wat de bepalende factor is maar te hoog doseren wordt met vrijwel ieder middel ervaren als afleidend. Serotonine, dopamine en hetgeen dat de bloedsomloop wat wil stimuleren wil nog wel eens een toevoegend effect hebben op libido. Ook GABA B agonisten doen het vaak relatief goed op dit vlak naar mijn ervaring.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor spikeycloud » do sep 26, 2019 9:30 pm

highrutosen schreef:Voornamelijk met Cathinones. Mephedrone helemaal. Keer op keer :kleuter:

Die kan ik helaas niet aankomen Mephedrone, maar is wel iets wat ik nog wel een keer graag zou willen proberen. Het staat iig op mijn bucket list lol.

Jmths schreef:Het kan bepaalde prettige sensaties wel eens wat versterken inderdaad. Het is moeilijk de vinger precies te leggen op wat de bepalende factor is maar te hoog doseren wordt met vrijwel ieder middel ervaren als afleidend. Serotonine, dopamine en hetgeen dat de bloedsomloop wat wil stimuleren wil nog wel eens een toevoegend effect hebben op libido. Ook GABA B agonisten doen het vaak relatief goed op dit vlak naar mijn ervaring.


Ja dat heb ik dus ook dat ik het moeilijk vind om de vinger daar op te leggen. Ik heb wel het idee dat als je het teveel gaat verwachten...dat het vaak dan niet snel komt. Maar helaas zijn die verwachtingen bij mij vaak al erg automatisch - als in - ze worden getriggerd zonder dat ik ervoor kies. Ook heb ik het idee soms dat het met een bepaalde mindset te maken heeft.

Maarja zou het nog wel keer willen meemaken :rock:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor Jmths » do sep 26, 2019 9:41 pm

spikeycloud schreef:Ook heb ik het idee soms dat het met een bepaalde mindset te maken heeft.

Maarja zou het nog wel keer willen meemaken :rock:

Oh zeker, de effecten van drugs blijven nou eenmaal een beetje een extensie van jezelf hé. :p

Psychedelica in combinatie met GABA B agonist ga ik meestal wel 'hard' op. ^^

Sommige middelen die op het hormoonhuishouden inwerken zoals Horny Goat Weed (actief bestandsdeel icariin) en Europese Maretak kunnen ook zeer heftig effect hebben op het libido.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor spikeycloud » do sep 26, 2019 10:34 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Ook heb ik het idee soms dat het met een bepaalde mindset te maken heeft.

Maarja zou het nog wel keer willen meemaken :rock:

Oh zeker, de effecten van drugs blijven nou eenmaal een beetje een extensie van jezelf hé. :p

Psychedelica in combinatie met GABA B agonist ga ik meestal wel 'hard' op. ^^

Sommige middelen die op het hormoonhuishouden inwerken zoals Horny Goat Weed (actief bestandsdeel icariin) en Europese Maretak kunnen ook zeer heftig effect hebben op het libido.


Horny goat weed wel es geprobeerd maar merkte daar niet veel van. Miss toch nog es een pogingkje wagen zal de andere ook wel es checken hehe
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Gevoeligere geslachtdelen op RC's

Berichtdoor Jmths » wo okt 02, 2019 9:54 pm

spikeycloud schreef:Horny goat weed wel es geprobeerd maar merkte daar niet veel van. Miss toch nog es een pogingkje wagen zal de andere ook wel es checken hehe

Van Europese maretak heb ik wel eens wetenschappelijk onderzoek voorbij zien komen dat plantextract hiervan via alcohol soxhlet extractie effectief bleek als libido verhoger in ratproeven.

Er is mij ook wel eens verteld dat de Europese maretak tijdens 'vikingorgies' een vrij populair dingetje was. Dat de Europese maretak het hormoonhuishouden van de dames ook dermate overhoop gooit dat ze er de volgende dag van beginnen te menstrueren en het dus tegelijkertijd ook als anticonceptie gebruikt zou worden.

In bepaalde paganistische religies werd de Europese maretak ook als symbool van vruchtbaarheid aanbeden. Opvallend is dat het vrij lastig is om informatie rond het libido verhogend effect van de Europese maretak te vinden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner