No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Bonke schreef:Wat van effect geeft Etizolam?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
herejezus schreef:dit spul geeft mogelijk leverkanker en kanker in je hersens
Sunseed schreef:herejezus schreef:dit spul geeft mogelijk leverkanker en kanker in je hersens
bron?
Bonke schreef:Ik heb het morgen ook binnen als het goed is, ben benieuwd. Heeft het nog enig effect na pep?
Deze bevatten geen etizolam maar pyrazolam. De echte etilaam vam intas is veel lichter van kleur.
Deze zijn meer gifblauwkleurig en bevatten geen etizolam maar pyrazolam. Ze worden wel verkocht als etizolam. De ervaren etizolam gebruiker zal dit proeven aangezien pyrazolam behoorlijk smerig smaakt en etizolam niet.
Er zijn dus fake etizolams in de omloop momenteel!!
Nope ze komen via een maat van mij die een eigen RC shop heeft. En de tabs komen uit azie.
maar hij zegt dat meer UK vendors ze verkopen momenteel. als je de etizolam van intas (doordrukstrips) kent dan zijn deze fakes veel gifblauwer en hebben een zeer unieke smerige sterke smaak.
Echte etizolam hoort vrijwel geen smaak te hebben. Je zult ze wel moeten doorbijten om te proeven.
Petrovic schreef:Ik heb doordruk strips die blauw zijn. Komen uit india, met doordrukstrip (moet wel echt bijten om te splitten). Ze weken perfect.
Sunseed schreef:Zijn die van de ... te vertrouwen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten