Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:En ik denk niet echt dat je hier een uitnodiging gaat krijgen voor een open dag ofzo
Exceptional schreef:Vragen naar productiemethode. Ban.
Vinnie schreef:dit bevestigd weer dat je een bemoeizuchtige betweter bent,
Vinnie schreef:hij vraag niet naar productiemethode,
Vinnie schreef:vindt je het leuk om andere mensen te naaien ofzo meneer de agent
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Fool schreef:Er doen ongetwijfeld universiteiten onderzoek met research chemicals, maar ik denk niet dat deze vaak op de markt komen.
Vinnie schreef:gadver, dat jij dat allemaal kan typen zonder kotsneigingen van jezelf te krijgen,
Vinnie schreef:wat een kut persoonlijkheid
Exceptional schreef:Vinnie schreef:dit bevestigd weer dat je een bemoeizuchtige betweter bent,
Wie ontkent dat dan?Vinnie schreef:vindt je het leuk om andere mensen te naaien ofzo meneer de agent
Dat doe ik met passie.
Vinnie schreef:blijft apart dat je dit met trots kan zeggen, een bemoeizuchtige betweter die er van houdt om mensen te naaien, ik zie oprecht niet hoe het nog erger kan![]()
Vinnie schreef:en dat jij je hierdoor niet beledigt voelt zegt denk meer over jou dan over mij maar goed
Exceptional schreef:Vinnie schreef:blijft apart dat je dit met trots kan zeggen, een bemoeizuchtige betweter die er van houdt om mensen te naaien, ik zie oprecht niet hoe het nog erger kan![]()
Ik wel. Je hebt ook van die mensen die deze shit geloven.Vinnie schreef:en dat jij je hierdoor niet beledigt voelt zegt denk meer over jou dan over mij maar goed
Wat zegt dat precies dan?
Vinnie schreef:stop maar gewoon, stop maar gewoon met nu nog te doen of dit een of andere kansloze trol poging is
Perry schreef:Als jij* voldie, leer die basis grammatica nou toch eens! Als werkgever zou ik dus echt nooit iemand aannemen die dat al niet na al die jaren onder de knie heeft
Lukas schreef:Leek me geinig om zelf iets te proberen, omdat research chemicals toch sowieso niet strafbaar zijn? Of snap ik het niet?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast