Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Invloed van quetiapine/seroquel op de werking van 2cb?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Invloed van quetiapine/seroquel op de werking van 2cb?

Berichtdoor Ludactus » do apr 01, 2021 7:02 pm

Ja daar is ze weer.... volgens mij is dit mijn 4e topic met vragen over interacties tussen mijn medicatie en de drug naar keuze.... :eek:

Ik slik elke avond een kleine dosis quetiapine/seroquel om te slapen (12mg). Nou weet ik dat quetiapine/seroquel onder de antipsychotica valt en waarschijnlijk de werking van 2cb zou kunnen afremmen. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling van mijn 2cb avontuur, want ik wil er wel wat van merken. Aan de andere kant wil ik ook graag goed uitgerust zijn als ik drugs ga doen en ben ik bang dat als ik de quetiapine over sla vanavond, ik een nare nacht ga hebben en morgen erg vermoeid ga zijn.

Nou is mijn vraag dus: hoe veel invloed gaat die lage dosering quetiapine hebben op mijn 2cb avontuur? Vermoedelijk neem ik de quetiapine vanavond rond een uur of 10, en ga ik de 2cb morgen ergens eind vd middag doen. De werking van de quetiapine zou dan al niet meer merkbaar zijn, maar het kan natuurlijk wel een hele tijd nog in je bloed blijven zonder dat je dat zelf werkt neem ik aan.

Zou 12mg quetiapine na +-18 uur nauwelijks meer invloed hebben op een 2cb avontuur, of heeft het dan nog de potentie om roet in het eten te gooien?

Alvast heel erg bedankt voor een antwoord op mijn vraag!! :wave:


Info over mij: :woeh:
Vrouw, 23 jaar, 179cm, 60kg
slik ruim een half jaar 300mg wellbutrin voor mijn ADHD
slik al jaren elke avond 12mg quetiapine/seroquel om te slapen (vanwege slaapverlamming en niet door kunnen slapen, sinds de meds geen last meer van en overdag een stuk rustiger en uitgeslapen!)
Bloeddruk is in orde, van de rest krijg ik toevallig morgenochtend uitslag (bloed afname) dus dat is ook fijn :)
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Invloed van quetiapine/seroquel op de werking van 2cb?

Berichtdoor Amvitamientje » za apr 03, 2021 4:32 pm

Ludactus schreef:Nou is mijn vraag dus: hoe veel invloed gaat die lage dosering quetiapine hebben op mijn 2cb avontuur?

Normaal zou ik gezegd hebben dat de effecten wel minder aanwezig zouden zijn, maar met jouw dosering denk ik dat het zeer beperkt blijft tov zonder seroquel.

Seroquel heeft zelf een halfwaardetijd van 7 uur, echter heeft zijn actieve metaboliet norquetiapine een halfwaardetijd van 12 uur, dus dat zou betekenen dat je lichaam er ongeveer 23 uur nodig heeft om het afval bij de plaatselijke grofvuil container te zetten.


Enne vraagje: gebruik je die seroquel elke dag?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron