Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Italiano schreef:Coke werkt (naast noradrenaline en dopamine) ook als serotonine heropnameblokker, en is hiermee de enige in zn soort.
Methyl- en ethylfenidaat doen dit niet, mede de reden dat ze anders aanvoelen dan coke.
Italiano schreef:Coke werkt (naast noradrenaline en dopamine) ook als serotonine heropnameblokker, en is hiermee de enige in zn soort.
Methyl- en ethylfenidaat doen dit niet, mede de reden dat ze anders aanvoelen dan coke.
Olliver1977 schreef:Italiano schreef:Coke werkt (naast noradrenaline en dopamine) ook als serotonine heropnameblokker, en is hiermee de enige in zn soort.
dit terzijde even over ethylphenidate, oplossen in water en in neusdruppelflesje en druppelen maar. 0 problemen sindsdien inzake corrosiviteit van dit spul. ik denk dat dan de helft oraal en de helft via de neusmembranen verdwijnt. werkt in elk geval zonder problemen en zonder bloedkorsten en een opgevreten neusbeen
Prototype schreef:Als ik het goed heb begrepen zorgt het voor meer dopamineheropname en minder noradrenalineheropname t.a.v methylfenidaat, dus het lijkt me potentieel euforischer bij een hogere dosis en makkelijker om te slapen na gebruik.
Misschien wel interessant als functionele upper als je arts te skeer is om je methylfenidaat of dexamfetamine voor te schrijven en je proefkonijn spelen wel ziet zitten.
Dopaminded schreef:Na mijn eerste testritje: voelt aan als een propere, zuivere analoog van EPD.
Gevoelsmatig, zoals Dex-amfetamine tov racemische amfetamine staat.
Weinig adrenerge activiteit gemerkt, maar dopaminded was zekers dopaminded
Heldere geest, verhoogde alertheid, algemeen verbeterd cognitief vermogen, ...
Werkingsduur was gelijkaardig aan dex-amfetamine, evenzeer geen 'nare' comedown gemerkt.
Inslapen gaat makkelijker dan op EPD (of Dex..) dankzij het lage NE-gehalte van dit stofje
Voor de brainstormers onder ons: Superieur op EPD. Punt.
Voor alle snatsersbatsers : Je zal er geen nachtje op knallen en je avondeten halen
Al bij al, zeer tevreden van mijn eerste ervaring hiermee
Edit: +1. This, basically ->Prototype schreef:Als ik het goed heb begrepen zorgt het voor meer dopamineheropname en minder noradrenalineheropname t.a.v methylfenidaat, dus het lijkt me potentieel euforischer bij een hogere dosis en makkelijker om te slapen na gebruik.
Misschien wel interessant als functionele upper als je arts te skeer is om je methylfenidaat of dexamfetamine voor te schrijven en je proefkonijn spelen wel ziet zitten.
Shaggattack schreef:Lekkere rush, alleen zou het wel wat langer mogen duren.
Einstein schreef:Klinkt wel chill, van ethylfenidaat kreeg ik een naar zenuwachtig gevoel na een paar uur. Fijn als dat hiermee afwezig blijft
frozentoast schreef:Einstein schreef:Klinkt wel chill, van ethylfenidaat kreeg ik een naar zenuwachtig gevoel na een paar uur. Fijn als dat hiermee afwezig blijft
Ik herken dat gejaagde op plateau, te snelle motoriek, trillen, schichtig zijn etc.
Misschien is dit wel leuk dan.
Dopaminded schreef:frozentoast schreef:Einstein schreef:Klinkt wel chill, van ethylfenidaat kreeg ik een naar zenuwachtig gevoel na een paar uur. Fijn als dat hiermee afwezig blijft
Ik herken dat gejaagde op plateau, te snelle motoriek, trillen, schichtig zijn etc.
Misschien is dit wel leuk dan.
Just keeping in mind, everyone reacts different on stims.
Maar mijns inziens, in dat opzicht is IPPD zeker wat aangenamer and easier on the ticker
Ik ervaarde het als een opgepoetste versie van epd.
Al de klachten die je opnoemde waren nauwelijks tot niet aanwezig hierzo
EPD was daarentegen een van de weinige stims waar op ik met momenten een enorme mate van onrust had ( tachycardie, hartslag ~150 in rust.)
Nuancering: ik ging er op dat moment wel veel te wreckless mee om
Als ik ethyl- of isopropylfenidaat zou moeten aanraden, kies ik zonder twijfel voor laatstgenoemde.
Maarja, het is natuurlijk de vraag wat iemand specifiek zoekt in een middel.
Als je een rush wil najagen, is epd efficiënter maar af te raden.
Wil je wat brainstormend hersenwerk verrichten, dan biedt dit stofje zeker wel potentie!
Afsluitend wil ik nog eens benadrukken dat dit allemaal Research Chemicals zijn, mensen!
In zekere mate neem je altijd wel een sprong in het diepe...
Use with precaution, people, stay safe!
BenzoKingdotcom schreef:Zelf geen last van AD(H)D, maar krijg zeer positieve feedback van mensen die hier wel mee kampen.
Ik zou hier graag een paper over willen publiceren. Een ieder die z'n verhaal & ervaringen wil delen (anoniem is geen probleem) nodig ik uit om me een PB'tje te sturen!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten