Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

jwh-122

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

jwh-122

Berichtdoor Doc » wo okt 31, 2012 12:15 pm

Gister heb ik voor het eerst een "chemische" cannabinoïde (weet niet precies hoe ik het moet noemen :P) geprobeerd.

Ik deed 10mg in een joint met HEEL klein beetje wiet en werd er goed stoned van.

Alleen ik kan zo goed als niks op het internet vinden over JWH-122, dus wat zijn jullie ervaringen?

En hoe neem je het? (oraal, in een joint/bong)

en met welke dosering?
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: jwh-122

Berichtdoor FRESH » di nov 20, 2012 10:41 am

Ik noem het gewoon synthetische cannabis :-)

Ik heb wel eens 12mg in een joint gedaan, werkte inderdaad prima.
Ik vond alleen de smaak wat minder, maar dat komt misschien omdat ik eigenlijk helemaal niet rook :-) De wietlucht mis ik wel haha.

Maar waarom combineerde je het eigenlijk met wiet? Toch ook de smaak dan?
FRESH
Offline
 

Re: jwh-122

Berichtdoor Stefaan » di nov 20, 2012 12:56 pm

Voelt het anders aan dan de meeste wiet? Ik vind altijd dat slome van wiet zo vervelend.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: jwh-122

Berichtdoor Oizo » di nov 20, 2012 1:02 pm

Het is enorm hypocriet, aangezien ik wel regelmatig geniet van andere RC's.
Maar om de één of andere reden spreekt synthetische wiet me totaal niet aan, met de gedachte dat het te chemisch is, als er ook gewoon natuurlijke wiet bestaat.

Is het de moeite waard?
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: jwh-122

Berichtdoor FRESH » di nov 20, 2012 1:05 pm

Hmmm ik zou gewoon échte nemen :)
FRESH
Offline
 

Re: jwh-122

Berichtdoor Chevy » di dec 04, 2012 6:07 pm

Oizo schreef:Het is enorm hypocriet, aangezien ik wel regelmatig geniet van andere RC's.
Maar om de één of andere reden spreekt synthetische wiet me totaal niet aan, met de gedachte dat het te chemisch is, als er ook gewoon natuurlijke wiet bestaat.

Is het de moeite waard?



Geen ervaring met de JWH-reeks, maar wel met AM-2201, en dat vind ik toch echt een duidelijk ander effect geven dan gewoon wiet. Het lijkt er wel op, maar is toch weer anders. Je word er ook niet zwaar/sloom van, maar gewoon super high ofzo. En het effect is ietsje anders, lijkt meer beetje op een soort afterspace van lachgas ofzo, i.p.v echt een wiet effect.
Werkt ook veel korter, 30 minuten flink, daarna 30 minuten afbouwen, en daarna ben je zo goed als nuchter. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de JWH reeks meer lijkt op echte wiet?
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: jwh-122

Berichtdoor Doc » vr dec 21, 2012 3:30 pm

ik moet zeggen, het is even wennen, en in een joint is het niet lekker.

Maar als je voor een film gewoon ff stoned wil worden, pleur je een mespuntje (weet niet hoeveel, ik probeer meestal een 2c-b dosis, rond 10-15mg, lukt onderhand bijzonder goed op het oog) in een puurpijpje, verdampt instant, ademt uit en na paar minuutjes ben je heerlijk stoned.

Echte joint blijft lekkerder, maar als je in skirre tijden zit kan het nog best relax zijn!
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner