Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
SpeedY schreef:dan ga je behoorlijk hard, andere mensen kunnen vast haarfijn uitleggen wat er dan gebeurt, maar het antwoord is simpel.
ja je kan overdoseren op 4fmp
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Adolf_Seeligmüller schreef:Enkele weken geleden nam ik twee capsules van 150mg binnen twee uur. Naast de klachten die ik gewend ben van een hoge dosis amfetamine (zweten, onrustig gevoel, duizeligheid bij opstaan) kreeg ik ook last van een brandend gevoel in mijn maag dat zo pijnlijk was dat ik niet meer kon staan. Na 4 tabletten tegen brandend maagzuur genomen te hebben en een cracker gegeten te hebben ging het beter.
Behalve de maagpijn kreeg ik ook en koortsachtig en verward gevoel, dit kan echter ook iets met slapeloosheid en polydruggebruik te maken hebben.
Concluderend, als je besluit 300mg te nemen doe dit dan niet op een lege maag. Tevens zou ik het in 2 of 3 dosissen nemen i.p.v alles tegelijk.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Adolf_Seeligmüller schreef:Concluderend, als je besluit 300mg te nemen doe dit dan niet op een lege maag. Tevens zou ik het in 2 of 3 dosissen nemen i.p.v alles tegelijk.
Ik zou het gewoon niet doen om eerlijk te zijn .
ScienceisArt schreef:Stel dat je 300mg neemt in 1 keer, wat zou er dan gebeuren?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten