Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kort(er) werkende speed-vervanger

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Piotr » vr jan 02, 2015 5:06 pm

Een vriend van me die zich wat meer inperkt met het experimenteren met allerlei research chemicals is toe aan iets nieuws. Hij zoekt een alternatief voor amfetamine die wat korter werkt voor de afwisseling van zijn standaard party-drug, speed. Binnenkort ga ik 3-FA met hem uit proberen, wat volgens mij niet zo'n groot verschil heeft in werkingsduur.

Wat zou een ander alternatief zijn? Zelf kwam ik uit bij cathinones zoals ethcathinone en pentedrone, maar dat heeft niet zijn voorkeur gezien het niet altijd de meest aangename stofjes zijn voor het lichaam. 3F-Phenmetrazine schoot ook door mijn hoofd, alleen dat is ook nog relatief obscuur, gezien het erg nieuw is.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Perry » vr jan 02, 2015 5:17 pm

Ritalin een idee? Is misschien geen RC, maar toch. Wil je wel beslist een RC, dan ethylfenidaat?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Fool » vr jan 02, 2015 5:19 pm

2-FA scheen iets korter te werken dacht ik?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Piotr » vr jan 02, 2015 5:26 pm

Hij zit evenals mijzelf al minstens 8 jaar aan de ritalin. Ethylfenidaat spookte ook door mijn hoofd en is misschien een optie. 2-FA was meer functioneel dan recreatief dus dat lijkt me niet echt een gangbare optie als party-drug.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Fool » vr jan 02, 2015 5:27 pm

3F-Phenmetrazine schijnt nog minder recreatief dan 2-FA te zijn, dacht ik?

Anders ga ik ook denken richting ethylfenidaat of 3-mmc(maar dat is ook niet zo jofel voor je lichaam, dacht ik).
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Einstein » vr jan 02, 2015 6:32 pm

Gezond is het allemaal niet :P
Van 3-FA lijken de na-effecten mij altijd wat korter te duren, wat ik altijd een voordeel vond. Slapen kan (iets) sneller en eten gaat (iets) makkelijker.
Ethylfenidaat valt niet bij iedereen in de smaak. Sommigen (waaronder ik) worden er zenuwachtig en niet echt euforisch van.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Piotr » vr jan 02, 2015 9:22 pm

Doel je dan op de orale inname van 3-FA ten opzichte van de doorgaans nasale inname van speed?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Verf » za jan 03, 2015 3:31 pm

De enige goeie kortwerkende stimulant die ik ooit geprobeerd heb is coke. Als je het bij een paar lijnen op een avond houdt dan kan je makkelijk nog wel in slaap vallen.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Dopamientje » za jan 03, 2015 9:46 pm

3-Fluorphenmetrazine is recreatief niet bijzonder veel aan. Het is nét speed die 2-3 uur werkt, zonder de push.

3-FA daarintegen is wel echt een betere speedvervanger voor partydoeleinden.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Piotr » ma jan 26, 2015 6:21 pm

3-FA is hem héél goed bevallen! En inderdaad en stuk korter werkend. ;)

Nu is hij wel geïnteresseerd om zo nu en dan een keer wat anders uit te proberen. Cathinonen hebben nog steeds niet de voorkeur omdat hij wel houd van flink hoge dosissen, al is het niet uitgesloten. Ethylfenidaat lijkt een goede volgende optie, dat lijkt mij zelf ook wel wat. Ethcathinone ook wel. Nog andere suggesties? Het hoeft niet per se korter te werken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor spikeycloud » wo apr 01, 2015 10:26 pm

Piotr schreef:3-FA is hem héél goed bevallen! En inderdaad en stuk korter werkend. ;)

Nu is hij wel geïnteresseerd om zo nu en dan een keer wat anders uit te proberen. Cathinonen hebben nog steeds niet de voorkeur omdat hij wel houd van flink hoge dosissen, al is het niet uitgesloten. Ethylfenidaat lijkt een goede volgende optie, dat lijkt mij zelf ook wel wat. Ethcathinone ook wel. Nog andere suggesties? Het hoeft niet per se korter te werken.


Dan blijft alleen nog 2-FMA over zover als ik weet. Dit stofje voldoet precies aan je wensen op de werkingsduur na dan.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Perry » wo apr 01, 2015 10:42 pm

2-FMA is functioneel heel fijn, maar als party drug lijkt 't me niet echt geschikt honestly
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor spikeycloud » vr apr 03, 2015 1:15 am

JongGeleerd schreef:2-FMA is functioneel heel fijn, maar als party drug lijkt 't me niet echt geschikt honestly



Daar ben ik het niet mee eens 2-FMA kan zeker euforisch en goed voor het uitgaan zijn. Als je zo praat, dan is 3-FA ook niet echt een partydrug. Ik vind ook persoonlijk dat 3-FA wat minder geschikt is omdat deze soms nogal wat angst of para gedachtes kan creëren. Ik vind 2-FMA en 3-FA redelijk in het zelfde straatje liggen ook.

Het is ook zeer waarschijnlijk dat die maat van Pjotr geen 3-FA heeft gehad, omdat deze stof in in bijna alle gevallen iets anders is. Ik heb nu al 4 verschillende 3-FA's gehad van 4 verschillende bronnen en het was allemaal wat anders. Een van de bronnen was overigens de zelfde als die van Pjotr en daar kwam 4-FA uit. Dusja....
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Kort(er) werkende speed-vervanger

Berichtdoor Perry » vr apr 03, 2015 2:02 am

2-FMA vind ik bij 100mg een plateau bereiken waar het nog altijd niet een sterke stimulant is. Met alcohol vind ik het overigens wel erg recreatief
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner