Ik kan op z'n tijd wel eens genieten van een LSD of truffeltripje. Alleen vormt de lange werkingsduur van deze tripmiddelen soms een probleem, je moet namelijk een hele dag zien vrij te maken als je deze wilt gebruiken.
Ook de meeste RCs in dit genre schijnen toch zeker rond de 6 uur te duren, en daarna moet je meestal nog enkele uren comedown bijrekenen waarin je nog steeds niet in staat bent te slapen.
Met DMT ga je dan de andere toer op, dan knal je een kwartiertje en dan is het voorbij, dit vind ik ook wel leuk maar soms ook een beetje teveel van het goede en vanwege de snel opzettende tolerantie is bijnemen niet evident, bovendien is het in mijn omgeving veel te duur of moeilijk te krijgen.
Ik ben dus op zoek naar een tripmiddel met een werkingsduur van minder dan 3 uur, zodat het geschikt is om s'avonds voor je TV/PC te gebruiken voor je gaat slapen, of gewoon eender wanneer je wel wilt trippen maar je het je niet kan veroorloven om te lang van de wereld te zijn.
Ik ben niet op zoek naar dissociatieven zoals MXE en PCP varianten maar echte triptamines (of toch stoffen die een vergelijkbaar effect opleveren, 2Cs bijvoorbeeld zijn ook goed).
Wat raden jullie mij aan?