Einstein schreef:Voor 2 en 4 zul je best een benzo nemen (etizolam is vrij verkrijgbaar...
progressive schreef:Einstein schreef:Voor 2 en 4 zul je best een benzo nemen (etizolam is vrij verkrijgbaar...
Ok, thanks.
Ik had na afloop van mijn laatste trip om 2.30 uur 's nachts 5mg Diazepam genomen en sliep pas om 5.30 uur. Vieze vieze tegenvaller. Ik denk dat ik meer moet nemen, maar kan er toch niet zo 1-2-3 meer aan komen. Stel nu dat ik Etizolam neem, hoeveel mg zou ik daarvan moeten nemen om z.s.m. nok te gaan?
Als ik eenmaal slaap, dan slaap ik veelal 7-8 uur lang door zonder wakker te worden. Een hele fijne bijwerking van de Pregabaline die ik dagelijks slik.
progressive schreef:Ik had na afloop van mijn laatste trip om 2.30 uur 's nachts 5mg Diazepam genomen en sliep pas om 5.30 uur. Vieze vieze tegenvaller. Ik denk dat ik meer moet nemen, maar kan er toch niet zo 1-2-3 meer aan komen. Stel nu dat ik Etizolam neem, hoeveel mg zou ik daarvan moeten nemen om z.s.m. nok te gaan
Einstein schreef:Ik weet ook niet hoe veilig de combinatie van benzo's met pregabaline is, ik vind geen waarschuwingen in dikgedrukte letters online, maar er is wel een kans dat de combinatie risicovol is.
bbroni schreef:Was jij de gene met die 0,1 milligram weegschaal dan? Anders krijg je dat toch nooit afgewogen?
Gman007 schreef:Hij bedoelt denk ik 4 maal een pilletje á 1 mg.
Paradise schreef:1 en 3, zou kratom nog kunnen helpen. ...
Wel voor na het slapen want daar kan je niet van slapen, meer voor the day after last.
Russ schreef:Aangezien punt 2 en 4 al opgelost zijn, voor punt 1 kan je altijd enterol (stabiliseert de darmflora), omeprazole (maagbeschermer) of motilium/domperidon (tegen maaglast en misselijkheid) gebruiken al heb ik zo m'n twijfels over motilium of het wel helpt.
Russ schreef:Voor punt 3 betwijfel ik dat je veel zal vinden buiten een arsenaal aan dope dat je gewoon zo verdooft dat je er geen fuck meer van merkt. Vergeet niet dat de pijn die je aan je rug voelt ook een reden heeft, Ik kan uit je vragen afleiden dat de RC's waarover je het hebt uppers zijn zoals 6-apb, 4-fmp, ethylphenidate enz?
Russ schreef:Ik kan je verzekeren dat al de drugs-veteranen die ik ken die langdurig aan de uppers gezeten hebben (of nog steeds zitten) permanente rugproblemen hebben.
Het is (zonder de whiny little bitch uit te hangen) echt wel de moeite om over na te denken, dit soort chronische pijnen zijn nefast voor je gemoedstoestand dagdagelijks.
Je rugspieren trainen kan helpen, daardoor kunnen ze al wat meer klappen verdragen, maar om eerlijk te zijn zou ik gewoon naar de tekens die je lichaam jou geeft proberen luisteren.
Russ schreef:Wat betreft de benzo's, deze werken inderdaad uitstekend voor 2 en 4, overdrijf met deze combinatie enkel niet te veel, en probeer het te houden voor wanneer het effect gaan liggen is en het echt nodig is, uppers en downers combineren is niet goed voor je hart.
progressive schreef:
Dank voor deze tips. Domperidon dat heb ik weleens eerder op.
Russ schreef:Ow, dat heb ik dan verkeerd ingeschat, maar heb nog nooit iemand met zulke symptomen geweten door tripmiddelen. Mag ik vragen welke je vooral gebruikt dan? Uit de 4-blablabla reeks? 2cs? Andere? Heb je zonder ook ruglast? Of is het enkel bij/na het trippen?
Ontopic schreef:Heb hier bij 4-HO-MiPT ook vaak last van. Wat voor mij meestal helpt is een warme douche of m'n vriendin lief aankijken en vragen om een massage met warme olie. Verder slik ik vaak op voorhand wat voedingssupplementen van de Etos, bedoelt voor oude mensen met gewrichtspijnen .
Ontopic schreef:Ja, fumaraat inderdaad. Persoonlijk vind ik het de best snuifbare RC, hoewel het in een capsule ook prima werkt. Voor mij is dit de RC met de minst sterke bijwerkingen, weinig misselijkheid, weinig hoofdpijn en een vrij smoothe comedown.
Overigens heb ik bij 2C varianten ook geregeld last van m'n rug. Net zoals jij heb ik al langere tijd af en toe last van mij rug, ook voor ik begon met drugs gebruik.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten