Davinci schreef: avoid the cops as fuck
doq schreef:En als je door een portier bij een club gefouilleerd word en hij vind een zakje wit poeder, wat officieel legaal is, kan hij je alsnog de toegang tot de club ontzeggen, terwijl het goedje legaal is.
doq schreef:@Einstein; ik dacht dat er elke maand wel weer een nieuw goedje werd verboden? Of valt dit in Nederland wel mee?
Einstein schreef:Valt wel mee, voor zover ik weet zijn dus alleen mephedrone en 2C-B expliciet illegaal, hoewel ik niet alle RC's uit mijn hoofd ken (kan zijn dat wat andere 2C's bijvoorbeeld ook illegaal zijn). In Nederland moet er eerst een hoop commissiegezwets en zo overheen voordat een drug op de Opiumlijst gezet kan worden.
Davinci schreef:Er is 99.99999999999999999999999% kans dat ze niet eens weten wat een RC is. Ze gaan je met grote waarschijnlijkheid meenemen. Waarschijnlijk gaan ze je later wel moeten vrijlaten, maar ik vrees dat er altijd wel kleine puntjes zijn waarop ze je kunnen vervolgen.
RC's zitten in de grijze zone, maar dat betekent niet dat het plots alcohol of sigaretten zijn...
Paranoia is a skill, the secret to longetivity.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten