Weavile schreef:Hallo!
Ik heb in maart voor het eerst 4fmp gedaan. Ik had een aantal keer niet zo'n superervaring met xtc, en dit voelde wel echt een stuk beter aan.
Echter vond ik het wel een beetje kort. Ik had gewoon 1 pil genomen (175mg, rode tulp) rond 0:15/0:30, waarna het toch wel ruim een uur duurde voordat hij inkwam (Zeg 1:30), maar om 4:30 was ik er echt al weer helemaal uit. Nu duurde het feestje maar tot 5 uur, waardoor het eigenlijk wel precies goed uitkwam, maar ik wil in de zomer het op een festival gaan doen waarbij ik er eigenlijk toch zeker 5 uur uit wil halen. Zijn er manieren waarmee ik de duur kan verlengen zonder er iets anders als xtc bij te nemen?
Bedoel je: zijn er manieren om de duur te verlengen zonder andere drugs? Dan nee...
En zoals gezegd, het duurt ook veel langer, alleen is dat effect veel subtieler dan die eerste serotonine rush van het begin. Die zou je kunnen verlengen door er nog wat 2c-d bij te doen. 2c-d op zichzelf doet vrij weinig,maar kan psychedelische drugs versterken en verlengen en serotonine releasers versterken en verlengen. Na de rush 2c-d droppen voor verlenging van de rush, tegelijk met de 4fa nemen voor de bijna mdma harde rush.
Xtc erbij gooien zou zomaar een zieke rush kunnen geven, maar frituurt je hersentjes ook behoorlijk. Zou ik niet doen.
Voor uren lang vaag zijn kan je beter eens 6apb ofzo proberen.
Voor uren lang energie kan je beter speed proberen.
Of, als het je ding is, kan je ook lekker een beetje vaag zijn, mooie dingen zien, energie krijgen en euforisch zijn op iets als LSD of AL-LAD. Dit is hoe ik het liefst ga dansen op een festival (lowlands, pinkpop, dat soort dingen), maar het is niet mijn favoriet op een hardstyle feest of tijdens het stappen in de lokale club... En het moet je echt liggen. Veel mensen trekken psychedelische drugs niet en veel mensen die op zich wel psychedelische drugs tof vinden trekken het alsnog niet op een festival ofzo.