Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
ma nov 24, 2014 10:38 pm
Goedenavond
Er zullen ongetwijfeld wel al wat mensen hier ervaring hebben met RC leverancier RS
Hoelang duurt het ongeveer eer zo'n pakketje aankomt in België?
Alvast bedankt
ma nov 24, 2014 10:45 pm
Check de (verzend) status op de website bij je bestelling. Daar staat een tijdsindicatie gegeven.
ma nov 24, 2014 11:35 pm
Als het verzonden is duurt 't maar 2 dagen ofzo.
ma nov 24, 2014 11:39 pm
Duurde bij mij zo'n 5 dagen na betaling, met een weekend er tussen.
ma nov 24, 2014 11:57 pm
Dankuwel voor de reacties allemaal
Mxe, 4-fa, 2c-e en sampe 2c-p in men winkel mandje
Nog iets wat jullie kunnen aanraden?
di nov 25, 2014 12:02 am
4-aco-dmt
di nov 25, 2014 12:05 am
méér MXE.
di nov 25, 2014 12:14 am
5-meo-mipt. <3
di nov 25, 2014 12:17 am
Etizolam, wel zorgen dat je het in pilvorm koopt, steeds 1 of 2 mg afwegen gaat nogal lastig.
di nov 25, 2014 12:29 am
Ik wou etizolam al kopen.
Maar deze vendor verkoopt geen pellets
di nov 25, 2014 12:41 am
eimbiegel schreef:Ik wou etizolam al kopen.
Als je het geen moeite vind om mL af te wegen en poeder op te lossen in propyleen glycol. Hierin kan het tot maximaal 2.5mg / mL opgelost en het is anti-bacterieel. Daarnaast is het een ongevaarlijke stof in lage dosissen, dus kan je het gewoon
oraal nemen. (Niet gaan spuiten!) Het is ook gewoon houdbaar, terwijl het in stroh rum 80% bijvoorbeeld niet goed bewaard kan blijven.
di nov 25, 2014 8:11 am
Dat wordt even zoeken naar pellets dan. We mogen hier niet zeggen waar, maar het is niet lastig te vinden met google.
di nov 25, 2014 9:30 am
Mogelijk verkoopt jouw vendor wel pellets via een dochter site, de mijne wel. Kijk op de homepagina bij alle meldingen van alle research chemicals die op voorraad zijn, op zijn en waarschijnlijk binnenkort weer op voorraad gaan zijn of binnenkort verboden gaan zijn. Als jij dezelfde vendor hebt staat er ergens daar tussen een dochter site vermeld, waar ze etizolam pellets van 1mg en pellets van 2mg in potjes per 50 stuks verkopen.
Nog nooit besteld though. Ik zie mezelf al door zo'n potje heen racen in een week tijd...
Datum van die vermelding 8.4.2014
di nov 25, 2014 1:36 pm
De dochter vendor wel. Ga naar etizolam, dan staat daar een site vermeld waar ze pellets verkopen.
JongGeleerd schreef:Het is ook gewoon houdbaar, terwijl het in stroh rum 80% bijvoorbeeld niet goed bewaard kan blijven.
Waarop baseer je dit?
di nov 25, 2014 1:43 pm
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:Het is ook gewoon houdbaar, terwijl het in stroh rum 80% bijvoorbeeld niet goed bewaard kan blijven.
Waarop baseer je dit?
Het deel van het houdbaar zijn in PG heb ik van Bluelight, het deel van niet houdbaar zijn in Stroh Rum van hier.
di nov 25, 2014 4:08 pm
Zit al 3 weken te wachten op mijn bestelling bij hun, wat blijkt, waren ze vergeten het nummer van mijn adres toe te voegen aan het verzendadres. Aardige lui bij de klantenservice en ze hebben me vandaag nog een nieuwe zending gestuurd
ma dec 08, 2014 9:48 pm
Heel goede vendor! Had mijn bestelling ook in 2 dagen binnen.
Nu vroeg ik me af of dat iemand hier ervaring heeft met SA de laatste tijd. op C...rUS las ik dat meerdere mensen hun bestelling niet ontvangen hebben. Ik heb mijn bestelling ook nog niet na een week. Ik vermoed dat ze alleen nog oplichten.
Ik heb er in het verleden wel besteld en ook gewoon mijn spullen snel gekregen.
ma dec 08, 2014 11:01 pm
JongGeleerd schreef:het deel van niet houdbaar zijn in Stroh Rum van hier.
Je bedoelt de post van Piotr? Op basis van 1 post trek jij je conclusie?
di dec 09, 2014 2:03 am
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:het deel van niet houdbaar zijn in Stroh Rum van hier.
Je bedoelt de post van Piotr? Op basis van 1 post trek jij je conclusie?
In eerste instantie heb ik het van Piotr ja, vervolgens ben ik gaan opzoeken wat dan wel een goed oplosmiddel is. Tijdens die zoektocht heb ik dezelfde ervaring ook van meer personen gelezen.
wo dec 10, 2014 12:14 am
Oke, is ook niet dat ik je niet geloof hoor, maar zou je een linkje kunnen geven van waar je nog meer hebt gelezen dat Stroh 80 geen goed oplosmiddel (voor lange houdbaarheid) is?
wo dec 10, 2014 7:40 am
Als ik t niet vergeet op te zoeken. Heb het nogal druk momenteel, nu moet ik eerst practicum voorbereiden en dan op naar practicum, want ik heb gisteren gezegd: Fuck it, slaap is belangrijk, ik ga deze nacht gewoon slapen