Wel ik denk dat ik dit genomen heb,
Ik had dan toch AL LAD besteld, was ook zo gelabeled.
Alleen stond er LSZ op de rugzijde van de zegeltjes.
2 genomen, vond ik prachtig, visuals waren extreem mooi, alleen moest je je er wel voor openstellen, ff staren en trip laten overnemen.
Ik had wel wat 6APB genomen, niet zoveel. Toen kwam de trip op, ik was best goed aan het trippen, maar kon makkelijk naar de "gewone wereld", als ik ff in mijn tripwereldje dook. Ik had wel al om 22u een fort gebouwd van kerstverliching, terwijl ik zo een onderneming eerder zou uitstellen tot iedereen gaan slapen is en niemand mij klungelig joints ziet roken in een lichtfort en wie weet wat nog allemaal eens je trippend gaat ondernemen. Maar was makkelijk bij de plannen te blijven en niet te verdwijnen in de trip ofzo. Toen de trip 2u bezig was had ik nog wat 6APB bijgenomen, ietsje meer. Toen die meer speedy werd, ging het de trip wat overheersen, denk ik en was ik eerder strak en aan het spacen. Toen ik dat zowat beu was en wou outzonen heb ik wel flink wat benzo's mogen nemen, amai. Had nog nooit 6APB geredosed maar daar ben je na een tijd toch wel echt WAKKER van

Ik vind het mooi spul, interessanter dan de 2Cx dingen die ik al geprobeerd hebt. Geen mindfucks of loops gehad wat bij paddo's wel eens gebeurd. Al kan dat ook wat aan de 6APB gelegen hebben, dat de trip makkelijk te handelen was. Visuals waren meer mijn ding dan de 2Cx dingen die ik al geprobeerd heb ( das 2CC en alle Nbome's), die vind ik een beetje kinderachig als dingen zo plastic worden al waren ze veel minder in your face.
Nooit misselijk geweest terwijl ik heel de tijd kon eten en drinken.