Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Meerdaags festival en drugs

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor yay91 » zo jun 07, 2015 10:48 pm

Dag mensen,

Ik heb een aantal vragen voor jullie, helaas niet allemaal over het zelfde onderwerp, waardoor ik niet goed weet waar ik dit topic nou precies moet plaatsen. Ik zal het kort en bondig proberen te houden.

Welke drugs op meerdaags festival?
Ik kom er niet echt uit wat nou een goede verdeling is over deze 3 dagen m.b.t. drugs.
Zelf ben ik van plan om een halve gram pep, 2 pillen (200mg) en 180mg 4FA i.c.m. met M1 te gebruiken.

Welke dosering raden jullie aan m.b.t. de M1 i.c.m. de 4FA en hoe kan ik het beste de rest van de drugs verdelen over de dagen? ( verdeling: vrijdag pep, zaterdag 4fa/m1, zondag pep en pillen? )

Het is niet zo dat ik niet meer zonder kan, alleen 3 dagen zijn slopend en ik wil graag een redelijk optimale verdeling hebben.

Drugs laten testen
Ik ben een gelegenheidsgebruiker en gebruik om de 1 á 2 maanden drugs. Nu heb ik deze nog nooit zelf laten testen. Dit wil ik komende donderdag laten doen. Het gaat hier dan om 1 pil, 100mg 4fa en 100mg m1. Is het toegestaan deze 3 verschillende drugs in een keer in te leveren? Klopt het daarnaast ook dat je 100mg van een poeder nodig hebt om te laten testen?

Tot slot, hoelang duurt dit meestal en voor de uitslag moet ik bellen? Het punt waar ik het in ga leveren is een testservice, dus niet alleen een inleverpunt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden! :hulde:
yay91
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di nov 26, 2013 5:21 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor z0rr0 » zo jun 07, 2015 11:15 pm

Heb je na de 4-FA nog wel genoeg serotonine om lekker van je pilletjes te kunnen genieten?
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Rudolph » zo jun 07, 2015 11:23 pm

En andersom. Twee maal seroslurpers op één festival lijkt me geen strak (huehue) plan.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor yay91 » zo jun 07, 2015 11:37 pm

Ik lees me wekelijks bij op verschillende fora over deze zaken. Niet alleen omdat het uiteraard rete interessant is, maar ook vanwege dat ik er om de zoveel tijd zelf mee te maken heb. Heb op verschillende plekken gelezen dat, als je het perse wilt doen, eerst 4fa en daarna xtc. (mindere sero drain van de 4fa)

Ik probeer me gewoon zo goed mogelijk voor te bereiden en dit forum vind ik daarvan een zeer goed voorbeeld! :)
yay91
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di nov 26, 2013 5:21 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Italiano » zo jun 07, 2015 11:40 pm

Een halve gram pep... :s
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Miss E » zo jun 07, 2015 11:42 pm

Ik vind dat best veel drugs op één weekend. :s
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Italiano » zo jun 07, 2015 11:45 pm

Als je perse 3 dagen drugs wil gebruiken zou ik de pep combineren met g, op een bepaalde dag LSD doen en evt op de laatste dag / laatste moment mdma/xtc of 4-FA (al dan niet in combinatie met methylone)

Qua doseringen, liefst niet meer dan 1 pil (eigenlijk zou halve voldoende moeten zijn). 180mg 4-FA op zichzelf is oke. Ga je t combineren met methylone dan zou ik de dosering verlagen, maar is ook afhankelijk van of je ze tegelijk neemt of juist de methylone later dan de 4-FA.
Een halve gram pep slaat nergens op. Heb je tolerantie en/of is het versneden pep ofzo?

En vergeet niet tussendoor te slapen en te eten.
yay91 schreef:Drugs laten testen
Ik ben een gelegenheidsgebruiker en gebruik om de 1 á 2 maanden drugs. Nu heb ik deze nog nooit zelf laten testen. Dit wil ik komende donderdag laten doen. Het gaat hier dan om 1 pil, 100mg 4fa en 100mg m1. Is het toegestaan deze 3 verschillende drugs in een keer in te leveren? Klopt het daarnaast ook dat je 100mg van een poeder nodig hebt om te laten testen?

Tot slot, hoelang duurt dit meestal en voor de uitslag moet ik bellen? Het punt waar ik het in ga leveren is een testservice, dus niet alleen een inleverpunt

Je kunt slechts 1 sample per keer inleveren. 100mg is voldoende. Na een week kun je bellen voor de uitslag. Er bestaat altijd een (kleine) kans dat t niet getest wordt ivm drukte.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Dreuge » ma jun 08, 2015 12:32 am

gewoon lekker experimenteren
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Perry » ma jun 08, 2015 1:00 am

Wat voor advies wil je? Wat veilig is? Wat leuk is? Wat leuk blijft? Wat je overleeft? Waarmee je mogelijk in t ziekenhuis beland, maar waarschijnlijk wel overleeft?... Waarschijnlijk wat leuk is, maar niet leuk blijft en je overleeft, maar niet 100% veilig is? Want als je niet het beste en/of veiligste advies aanneemt zal iets in je dus toch liever meer risico's nemen dan verstandig is...

Mijn advies, mede hierop gebaseerd is:
Vrijdag: Alcohol.
Zaterdag: Gematigde hoeveelheid alcohol totdat je MDMA neemt.
Zondag: Begin met alcohol en neem speed als je last krijgt van vermoeidheid.

Alsnog heen 4-FA en MDMA in 1 weekend. Too much fucking with your head.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Italiano » ma jun 08, 2015 1:14 am

Pfff, ja lekker aan de zuip, daar ga je je goed van voelen... :s

En waarom MDMA op zaterdag? Dan ben je zondag lekker down?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Perry » ma jun 08, 2015 1:47 am

Omdat zaterdag meestal het grootste feest is en speed voor MDMA het effect behoorlijk verminderd. De dip komt meestal ook pad later en bovendien heb ik nog nooit last gehad van een dip onder invloed van speed.

En ja, alcohol kan je je ook beroerd van voelen, maar t leent zich veel meer voor meerdaags gebruik. Al helemaal als je dag 2 gematigd weet te houden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Rudolph » ma jun 08, 2015 6:40 am

Italiano schreef:Pfff, ja lekker aan de zuip, daar ga je je goed van voelen... :s

Niks zo lekker als 's ochtends je tentje uitkruipen, een jointje draaien en een lauw blik bier opentrekken om je kater weg te jagen :beer:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor davy jones » ma jun 08, 2015 11:17 am

Als er een sloot is gewoon t bier snachts in water coolen
zou pas laatste dag aan speed gaan. Van mdma word je veel te moe as het over is. Sowieso beter meth dan snelle op fissas
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Zelfkweek » di jun 09, 2015 1:31 pm

tipje: vervang alcohol door water als je 3 dagen op drugs wil gaan en er nadien niets wil aan overhouden. hou de MDMA voor het laatste en hou nog een beetje pep tot het einde. gooi die 4 fa in de vuilbak vuile RC anyway :P

zowieso zon + MDMA = risico oververhitting, uitdroging etc...
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Partypipo » di jun 09, 2015 1:47 pm

Zelfkweek schreef:tipje: vervang alcohol door water als je 3 dagen op drugs wil gaan en er nadien niets wil aan overhouden. hou de MDMA voor het laatste en hou nog een beetje pep tot het einde. gooi die 4 fa in de vuilbak vuile RC anyway :P

zowieso zon + MDMA = risico oververhitting, uitdroging etc...

Mdma en pep voor het einde?
Mdma + pep = extra dik hersenen frituren. Niet doen dus.

Ik zou vrijdags gewoon alcohol doen. Zaterdags iets psychedelisch, net zo blij als mdma, maar dan niet zo schadelijk voor je hersenen, zondag eventueel speed. Maar dan zomaar 40 mg ofzo, om de dag lekker door te komen. Niet een halve gram zodat je nog 2 dagen niet slaapt en daarna een week bij moet komen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Italiano » di jun 09, 2015 1:54 pm

Zelfkweek schreef:gooi die 4 fa in de vuilbak vuile RC anyway

4-FA is momenteel de meest promising RC die er is. Niets vuils aan.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor yay91 » di jun 09, 2015 2:27 pm

Druks schreef:En ben je van plan om 2 pillen en die halve gram pep zelf allemaal te gebruiken? :s


Die halve gram gebruik ik samen met een maat. Ik zie dat ik dit verkeerd heb verwoord haha. De rest is idd de bedoeling om zelf te gebruiken.

Italiano schreef:Als je perse 3 dagen drugs wil gebruiken zou ik de pep combineren met g, op een bepaalde dag LSD doen en evt op de laatste dag / laatste moment mdma/xtc of 4-FA (al dan niet in combinatie met methylone)

Qua doseringen, liefst niet meer dan 1 pil (eigenlijk zou halve voldoende moeten zijn). 180mg 4-FA op zichzelf is oke. Ga je t combineren met methylone dan zou ik de dosering verlagen, maar is ook afhankelijk van of je ze tegelijk neemt of juist de methylone later dan de 4-FA.
Een halve gram pep slaat nergens op. Heb je tolerantie en/of is het versneden pep ofzo?

En vergeet niet tussendoor te slapen en te eten.
yay91 schreef:Drugs laten testen
Ik ben een gelegenheidsgebruiker en gebruik om de 1 á 2 maanden drugs. Nu heb ik deze nog nooit zelf laten testen. Dit wil ik komende donderdag laten doen. Het gaat hier dan om 1 pil, 100mg 4fa en 100mg m1. Is het toegestaan deze 3 verschillende drugs in een keer in te leveren? Klopt het daarnaast ook dat je 100mg van een poeder nodig hebt om te laten testen?

Tot slot, hoelang duurt dit meestal en voor de uitslag moet ik bellen? Het punt waar ik het in ga leveren is een testservice, dus niet alleen een inleverpunt

Je kunt slechts 1 sample per keer inleveren. 100mg is voldoende. Na een week kun je bellen voor de uitslag. Er bestaat altijd een (kleine) kans dat t niet getest wordt ivm drukte.


G en LSD ben ik niet zo weg van om heel eerlijk te zijn. Dus die gaan het sws niet voor mij worden.
Slapen en tussendoor eten was ik zeer zeker van plan.
Ben er op de harde manier achter gekomen dat te laat pakken niet echt bevorderlijk is voor m'n nachtrust, niet dat een festival ansicht dat al is :woeh:

Ik denk dat ik de M1 links ga laten liggen iig. Deze krijg ik niet meer getest, zeker als ik maar 1 sample per keer mag inleveren. (eerst 4fa)

JongGeleerd schreef:Wat voor advies wil je? Wat veilig is? Wat leuk is? Wat leuk blijft? Wat je overleeft? Waarmee je mogelijk in t ziekenhuis beland, maar waarschijnlijk wel overleeft?... Waarschijnlijk wat leuk is, maar niet leuk blijft en je overleeft, maar niet 100% veilig is? Want als je niet het beste en/of veiligste advies aanneemt zal iets in je dus toch liever meer risico's nemen dan verstandig is...

Mijn advies, mede hierop gebaseerd is:
Vrijdag: Alcohol.
Zaterdag: Gematigde hoeveelheid alcohol totdat je MDMA neemt.
Zondag: Begin met alcohol en neem speed als je last krijgt van vermoeidheid.

Alsnog heen 4-FA en MDMA in 1 weekend. Too much fucking with your head.


Alleen advies is misschien een verkeerde woordkeuze geweest. Gebruikerservaringen incl. advies had hier misschien beter gepast.



In ieder geval bedankt voor jullie adviezen, alleen denk ik dat ik dan wss de xtc drop voor de 4FA. Dit spreekt me veel meer aan, vooral vanwege de helderheid en de heerlijke rush.
vr. alcohol - za. 4fa - zo. pep en alcohol spreekt me denk ik nu toch meer aan.
yay91
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di nov 26, 2013 5:21 pm

Re: Meerdaags festival en drugs

Berichtdoor Prototype » wo jun 10, 2015 10:40 pm

Pep en benzo's.
Zodat je zeker 1 nacht slaapt.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron