Jamess schreef:
Buphedrone = Ethylmethcathinone
Dit betekent dat buphedrone + - 3 u. ongeveer werkt omdat de ethyl groep moeilijk afbreekbaar is en je dus langer de begin stof hebt ipv bij mephedrone waar de methyl groep in ong + - 45 min wordt afgebroken
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Einstein schreef:Je kan ervan uitgaan dat het effect wel behoorlijk anders zal zijn.
Jamess schreef:Gedeeltelijk ja, kan geen empirische argumenten geven maar het blijft een methcathinon. Natuurlijk kan dit ontkracht worden door wat shulgin met MDMA had maar toch de meeste methcathinons zijn redelijk hetzelfde. Ik zeg probeer het eens.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:mijn meph supplier geeft niet aan problemen te hebben en het is nog altijd even zuiver als de eerste keer
ligt het er misschien aan dat ik in het noorden woon?
FRESH schreef:Als het nu op is is het op, daarna wordt het zeker minder...
Ranko schreef:FRESH schreef:Als het nu op is is het op, daarna wordt het zeker minder...
Inderdaad. Heb gelukkig daarop nog ff slim ingespeeld. Alleen dealers weten dit helaas ook, waardoor de prijzen behoorlijk hoog zijn
edblok2 schreef:3,4DMMC is verkrijgbaar (PM!), en zit op ongeveer 90% van het 4MMC effect. Waardige vervanger. Trap in ieder geval niet in troep als 3-FMC en 4MEC want dat is echt zwakke poep vergeleken met mephedrone.
Regels schreef:Vragen om of geven van informatie betreffende:
verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
Dit geldt uiteraard ook voor priveberichten (PM's) en de chat.
Jamess schreef:@ Sunseed , heel erg. Je krijgt er nare bijwerkingen van en overal waar je veel van gebruikt is niet goed.
Een voorbeeld : je gaat een avondje uit en je neemt 120mg 4-fmp , hier kan je de hele avond op los gaan.
Voorbeeld 2 : Je gaat een avondje uit en je neemt mephedrone, je zal bijna elk uur een nakkie bijnemen en voor je het weet ben je door je gram mephedrone heen.
Mephedrone heeft ontzettend veel nare bijwerkingen en je gebruikt er heel veel van wat niet erg plesant is voor je lever. Gewoon niet die troep nemen, heb er zelf al eens blauwe plekken van gekregen.
doq schreef:Gister toch nog een aardig zakje opgehaald hoor, zelfde kwaliteit als altijd!
Jamess schreef:4-FA troep? Dan heb jij waarschijnlijk gewoon poepkwaliteit.
knetterspetter schreef:3'4DMMC mensen, zoek de aromatische versie en je gaat blij worden trust me....
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten