Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mephedrone van de markt verdwenen?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Lµs. D » za feb 25, 2012 2:27 pm

Lijkt mephedrone bij jullie ook in een rap tempo van de markt te verdwijnen? Namelijk, in mijn omgeving merk ik dat in een tijdsbestek van 2 maanden de hoeveelheid bronnen voor meph van 6 naar 0 is gegaan.. Waardoor komt dit, of is er sprake van een plaatselijke droogte, of zijn er misschien interresantere RCs met een vergelijkbaar effect in opkomst?
Lµs. D
Offline
 

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Ketalar » za feb 25, 2012 5:52 pm

Mijn gok is dat de pre-ban voorraden meph op aan het geraken zijn.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor herejezus » za feb 25, 2012 6:47 pm

Dat krijg je als je geen vrienden hebt. Nee, grapje. Google eens. Wedden dat het er nog wel eens is?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor doq » za feb 25, 2012 11:02 pm

In Noord Nederland ken ik er genoeg, allemaal zo goed als zuiver :)

Zal er wel aan zitten te komen dat het nu omlaag gaat inderdaad en dat we straks stevig vervuilde mephedrone tegenkomen. Zal vast niet lang duren voordat we in hier ons eigen meph-lab hebben haha.

De Nederlandse Mephedronefabriek N.V.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Jamess » zo feb 26, 2012 2:57 pm

Mephedrone pre-cursors zijn nu in china verboden. Ik heb gemerkt dat er heel veel onzuivere mephedrone nu op de markt is. Dat wil niet zeggen dat je nergens meer zuivere mephedrone kan vinden maar de kwaliteit is gewoon in een rap tempo naar beneden gegaan.

Een ander product wat bijna identiek is aan mephedrone is buphedrone.

Mephedrone = Methylmethcathinone

Buphedrone = Ethylmethcathinone

Dit betekent dat buphedrone + - 3 u. ongeveer werkt omdat de ethyl groep moeilijk afbreekbaar is en je dus langer de begin stof hebt ipv bij mephedrone waar de methyl groep in ong + - 45 min wordt afgebroken ;)
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor doq » zo feb 26, 2012 3:55 pm

En Buphedrone is nog legaal als ik mij niet vergis en is gewoon op the webz te bestellen. Flephedrone (4-fluoromethcathinone), lijkt dat er ook op ? :p En zoja wat is het nut van het stukje fluoro ?
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor J-C » wo maart 07, 2012 12:23 am

mep idd bijna niet meer te vinden, en als je 't vindt is het mogelijks een scam... Buphedrone komt zeker niet id buurt van mep en 4-FMC is wel nog eens leuk..
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Ranko » wo maart 21, 2012 11:50 pm

Ik ervaar precies hetzelfde. Van 4 naar 1, en die ene staat nu ook nog eens onder toezicht, dus dat is ook geen optie meer voorlopig. Jammer, wordt toch op zoek naar alternatieven. Aan de andere kant, het kan misschien ook een teken van God zijn :lol:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor DutchCookie » do maart 22, 2012 1:06 am

Jamess schreef:
Buphedrone = Ethylmethcathinone

Dit betekent dat buphedrone + - 3 u. ongeveer werkt omdat de ethyl groep moeilijk afbreekbaar is en je dus langer de begin stof hebt ipv bij mephedrone waar de methyl groep in ong + - 45 min wordt afgebroken ;)


dat meph veel te kort werkt had ik al door, maar je gaat me dus vertellen dat er nog zo'n heerlijk stofje is dat niet om het half uur bijgesnatzt hoeft te worden? :hulde:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Einstein » do maart 22, 2012 9:51 am

Je kan ervan uitgaan dat het effect wel behoorlijk anders zal zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Jamess » do maart 22, 2012 12:42 pm

Einstein schreef:Je kan ervan uitgaan dat het effect wel behoorlijk anders zal zijn.



Gedeeltelijk ja, kan geen empirische argumenten geven maar het blijft een methcathinon. Natuurlijk kan dit ontkracht worden door wat shulgin met MDMA had maar toch de meeste methcathinons zijn redelijk hetzelfde. Ik zeg probeer het eens.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor doq » do maart 22, 2012 1:08 pm

Gister toch nog een aardig zakje opgehaald hoor, zelfde kwaliteit als altijd!
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Einstein » do maart 22, 2012 7:27 pm

Jamess schreef:Gedeeltelijk ja, kan geen empirische argumenten geven maar het blijft een methcathinon. Natuurlijk kan dit ontkracht worden door wat shulgin met MDMA had maar toch de meeste methcathinons zijn redelijk hetzelfde. Ik zeg probeer het eens.

Wat erop neerkomt dat je van de meeste methcathinones inderdaad energie krijgt, daar houdt het doorgaans wel mee op. Zo'n subtiel chemisch detail als een langere koolstofketen en een methylgroep minder kan vrij grote gevolgen hebben. In dit geval is de gelijkenis tussen mephedrone en buphedrone nog best aardig, te oordelen aan de online reports.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor DutchCookie » do maart 22, 2012 8:00 pm

mijn meph supplier geeft niet aan problemen te hebben en het is nog altijd even zuiver als de eerste keer

ligt het er misschien aan dat ik in het noorden woon?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Ranko » do maart 22, 2012 10:09 pm

DutchCookie schreef:mijn meph supplier geeft niet aan problemen te hebben en het is nog altijd even zuiver als de eerste keer

ligt het er misschien aan dat ik in het noorden woon?

Zolang de laatste batch nog niet op is, is het nog zuiver. Het schijnt dat de volgende batch minder wordt. Heb van een leverancier vernomen dat hij niet meer kan garanderen dat de volgende batch van dezelfde kwaliteit is, terwijl de kwaliteit nu uitermate hoog is. :(
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor FRESH » ma apr 02, 2012 9:19 pm

Als het nu op is is het op, daarna wordt het zeker minder... :(
FRESH
Offline
 

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Ranko » di apr 03, 2012 11:52 pm

FRESH schreef:Als het nu op is is het op, daarna wordt het zeker minder... :(

Inderdaad. Heb gelukkig daarop nog ff slim ingespeeld. Alleen dealers weten dit helaas ook, waardoor de prijzen behoorlijk hoog zijn :(
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor FRESH » wo apr 04, 2012 10:05 am

Ranko schreef:
FRESH schreef:Als het nu op is is het op, daarna wordt het zeker minder... :(

Inderdaad. Heb gelukkig daarop nog ff slim ingespeeld. Alleen dealers weten dit helaas ook, waardoor de prijzen behoorlijk hoog zijn :(


Het zou geen goede dealer zijn als hij/zij (vrouwen zijn er ook wel eens haha) dit ook niet zou weten en niet verder kijken dan hun snuifneus lang is :lol:
FRESH
Offline
 

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor edblok2 » za apr 07, 2012 2:20 pm

3,4DMMC is verkrijgbaar (PM!), en zit op ongeveer 90% van het 4MMC effect. Waardige vervanger. Trap in ieder geval niet in troep als 3-FMC en 4MEC want dat is echt zwakke poep vergeleken met mephedrone.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Arthur King » za apr 07, 2012 3:06 pm

edblok2 schreef:3,4DMMC is verkrijgbaar (PM!), en zit op ongeveer 90% van het 4MMC effect. Waardige vervanger. Trap in ieder geval niet in troep als 3-FMC en 4MEC want dat is echt zwakke poep vergeleken met mephedrone.


Zie:
Regels schreef:Vragen om of geven van informatie betreffende:

verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen

Dit geldt uiteraard ook voor priveberichten (PM's) en de chat.
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Einstein » za apr 07, 2012 3:07 pm

Arthur, voor RC's geldt hier een soort gedoogbeleid (alleen via PM, dat wel), dus dit mag gewoon. :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Arthur King » za apr 07, 2012 3:09 pm

Haha, ok. Mijn welgemeende excuses, edblok2.;)
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Sunseed » di mei 08, 2012 11:30 am

Kan iemand bevestigden wat edblok zegt? Want heb al veel mensen hoog van de toren weten blazen met zogezegde nieuwe mephedrone vervangers, die dan uiteindelijk toch maar een zwak aftreksel zijn..

Voor zij die er verstand van hebben, hoe schadelijk is mephedrone?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Jamess » di mei 08, 2012 12:05 pm

@ Sunseed , heel erg. Je krijgt er nare bijwerkingen van en overal waar je veel van gebruikt is niet goed.

Een voorbeeld : je gaat een avondje uit en je neemt 120mg 4-fmp , hier kan je de hele avond op los gaan.
Voorbeeld 2 : Je gaat een avondje uit en je neemt mephedrone, je zal bijna elk uur een nakkie bijnemen en voor je het weet ben je door je gram mephedrone heen.

Mephedrone heeft ontzettend veel nare bijwerkingen en je gebruikt er heel veel van wat niet erg plesant is voor je lever. Gewoon niet die troep nemen, heb er zelf al eens blauwe plekken van gekregen.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor westergas » di mei 08, 2012 6:38 pm

Jamess schreef:@ Sunseed , heel erg. Je krijgt er nare bijwerkingen van en overal waar je veel van gebruikt is niet goed.

Een voorbeeld : je gaat een avondje uit en je neemt 120mg 4-fmp , hier kan je de hele avond op los gaan.
Voorbeeld 2 : Je gaat een avondje uit en je neemt mephedrone, je zal bijna elk uur een nakkie bijnemen en voor je het weet ben je door je gram mephedrone heen.

Mephedrone heeft ontzettend veel nare bijwerkingen en je gebruikt er heel veel van wat niet erg plesant is voor je lever. Gewoon niet die troep nemen, heb er zelf al eens blauwe plekken van gekregen.


De kater die ik had van 4-MMC was lang niet zo erg als die van 4-FA. Bah dat is pas troep!
Komt nog bij dat je van 4-MMC een stuk harder gaat, en als je bommetjes neemt werkt het langer en gaat je neus niet kaput :rock2:

doq schreef:Gister toch nog een aardig zakje opgehaald hoor, zelfde kwaliteit als altijd!


Bij een vendor of een dealert? Zou je me, in het geval van een vendor, die willen PM'en? Thanx!
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Jamess » di mei 08, 2012 6:48 pm

4-FA troep? Dan heb jij waarschijnlijk gewoon poepkwaliteit. Mephedrone heeft vieze bijwerkingen zoals blauwe plekken etc. Moet je dan niet eerst eens d'r over nadenken hoe gezond t wel niet is? + Mephedrone is cardiotoxisch.

Doq heeft die gewoon bij een dealer gekocht. Online is eigenlijk alleen nog veel impure shit te krijge.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor westergas » wo mei 09, 2012 6:02 pm

Jamess schreef:4-FA troep? Dan heb jij waarschijnlijk gewoon poepkwaliteit.


Heb destijds van een NL vendor buisjes "flux" gekocht, zal nu een jaar geleden zijn ongeveer. Deze bij jellinek laten testen en er zat 4-fa in. De effecten kloppen ook precies met wat je op internet leest.

Ga zeker niet beweren dat 4-mmc beter of slechter voor je is dan 4-fa maar ik vind de kater van de laatst genoemde echt niet te doen.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Sunseed » wo mei 09, 2012 6:13 pm

Ik ben ook 1 van de weinigen (hier) die 4-FA echt niks vind, heb het van de aromatische vendor en die is toch wel te vertrouwen, heb het al een aantal keer getest maar vind het niets meer dan een slap aftreksel van echte amfetamine met een mini vleugje MDMA bij, wel enorm lekker als je er nog wat MDMA bijgooit :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor knetterspetter » wo mei 09, 2012 8:29 pm

3'4DMMC mensen, zoek de aromatische versie en je gaat blij worden trust me....
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Mephedrone van de markt verdwenen?

Berichtdoor Jamess » wo mei 09, 2012 8:30 pm

knetterspetter schreef:3'4DMMC mensen, zoek de aromatische versie en je gaat blij worden trust me....


Ik had er dingen over opgezocht maar stonden niet veelbelovende reacties bij
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron