Perry schreef:Het zou wel kunnen zijn dat je het als bijv. Ketamine in moet leveren, omdat ze Methoxetamine niet willen testen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Nou nou, beleer meneer, ik vroeg het alleen maar, om te checken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Sommige stoffen zijn dusdanig duur bij onderzoek, dat ze hebben besloten deze niet meer aan te nemen om de service beschikbaar te houden.
Perry schreef:Nou nou, beleer meneer, ik vroeg het alleen maar, om te checken. Vaak genoeg is de intentie verdekt in een minder opvallende manier van verwoorden.
Italiano schreef:Perry schreef:Nou nou, beleer meneer, ik vroeg het alleen maar, om te checken. Vaak genoeg is de intentie verdekt in een minder opvallende manier van verwoorden.
Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten.
Perry schreef:Want ik ben oh zo achterbaks and what not.
Italiano schreef:Perry schreef:Want ik ben oh zo achterbaks and what not.
Dat maak jij ervan, maar zo nu en dan wat zelfreflectie kan nooit kwaad
Italiano schreef:Perry schreef:Want ik ben oh zo achterbaks and what not.
Perry schreef:Italiano schreef:Perry schreef:Want ik ben oh zo achterbaks and what not.
?
Dat is niets meer dan een sarcastische reactie op de kant noch wal rakende inhoud van jouw vorige post.
Sowieso komt jouw minachtende, elitaire houding (kan ook slechts mijn impressie zijn, in dat geval: houding>uitstraling) mij zo langzamerhand de spuigaten uit. Ik weet niet of anderen je ook zo ervaren, maar als je niet af en toe iets nuttigs te melden zou hebben kon je wat mij betreft optyfen. Echter bevatten enkele van je posts wel essentiele aanvullingen aan topics en dat kan je van lang niet iedereen zeggen. Vandaar niets meer dan een verzoek van die imaginaire troon te treden en gelijkwaardig te uitten tenzij er sterke aanleiding is dit achterwege te laten of het in onzin is.Spoiler! :
Zo, mn wakker tijd zonder tiny mogelijkheid toch nuttig besteed
Perry schreef:Nou nou, beleer meneer, ik vroeg het alleen maar, om te checken. Vaak genoeg is de intentie verdekt in een minder opvallende manier van verwoorden.
Perry, ga slapen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
djeemen schreef:Daarom post je vanochtend om 5 uur nog wat zeker. Jezus Perry je hebt zelf niet door hoe vercracked en geirriteerd je doet door je drugsmisbruik. Als je gewoon een maandje gezond zou leven vind ik je best een toffe kerel, maar die peppraatjes van je ben ik in elk geval redelijk zat. Het is ook steeds best duidelijk vind ik; je kan geen kritiek aan, je kan niks loslaten, je post op zeer onregelmatige tijden, en probeert zo intellectueel mogelijk over te komen. Wees lief voor je lichaam en probeer wat minder te gebruiken! Daar heb je zelf ook een hoop aan.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten