Einstein schreef:Het is niet levensgevaarlijk of zo. Sommigen kotsen hierdoor wel alles onder
Einstein schreef:Het is niet levensgevaarlijk of zo. Sommigen kotsen hierdoor wel alles onder
endorr schreef:Dit gaat perfect hoor , pas als je er 6 op zou hebbe zou ik zeggen : niet doen.
san am schreef:endorr schreef:Dit gaat perfect hoor , pas als je er 6 op zou hebbe zou ik zeggen : niet doen.
Vraag was dus eigenlijk of het na het uitgaan (ongeveer 15-20 bier) nog kan, aangezien dit met keta geen probleem lijkt te zijn.
endorr schreef:san am schreef:endorr schreef:Dit gaat perfect hoor , pas als je er 6 op zou hebbe zou ik zeggen : niet doen.
Vraag was dus eigenlijk of het na het uitgaan (ongeveer 15-20 bier) nog kan, aangezien dit met keta geen probleem lijkt te zijn.
Het kan wel maar bij zoveel bier zou ik wel voorzichtig zijn.
Wie drinkt nu in godsnaam 20 pinten op een avond?
Verstandige man schreef:Eeeehm, heftige praatjes jongens, wie van jullie leeft er eigenlijk nog?
Verstandige man schreef:Eeeehm, heftige praatjes jongens, wie van jullie leeft er eigenlijk nog?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
snuifduif schreef:Verstandige man schreef:Eeeehm, heftige praatjes jongens, wie van jullie leeft er eigenlijk nog?
Wat moet dit nou weer voorstellen
Drefbon schreef:Keta en alcohol vind ik juist een goede combinatie, zei het niet in absurd hoge doses uiteraard.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten