Ik bouw het meestal op, want het werkt vrij kort,
dus als ik vijf uur moet gaan bouw ik vijf uur lang op ... na twee uur op 80 percent en dan langzaam naar 100,
eens je op 100 bent is er niet veel meer aan omdat het een "net niet" gevoel geeft ...
en het is ook zo weer voorbij, uurtje of uurtje en een half top en nog effe nastrakken
Doe het dus altijd in drinken, niet bommen ...
vind elke dosis leuk behalve de hogere kant, op een bepaald punt komt er niks positief bij, enkel kakenklemmen enz ...
waar je van MDMA of 6APB lollig vaag wordt tijdens het kakenmalen.
Als ik moest bommen zou ik eerst iets lager en dan iets hoger doen,
er is geen wow alles is magische rush en ook geen afterglow ...
Eerst hoog (wat fijn is, ma net niet dat), gevolgd door een magere redose van die "net niet dat",
is weinig fun. Hoeveelheid zou ik niet weten, hangt vooral van je geduld af hoeveel je opdoet op vijf uur ... soms doe ik dubbel zoveel op, maar de ervaring is amper beter ...
Heb er geen dips van, wel eens 3 of 4 keer in een week gedaan zonder dat het effect verloor ...
Methylone heeft niet de magic dus die gaat niet verlore
Bij de MDMA of de 6APB zou er dan sprake zijn van extreem brak, vermoeid, in de dip enz ...
Heel tof spul, op zich prima dope maar voor een toptopervaring toch liefst iets erbij,
zelf alcohol vindek er prima op ... en er zijn veel betere combo's hier vermeld.
Sterkste punt voor mij, het is net geen MDMA maar als je nog meisjes meeneemt ga je niet half impotent zitte sukkelen ...
ook geen pepstampen, gewoon een zwoele stoei boel
mdma zonder magic maar met sex
of mdma voor mensen die geen tijd hebben om een dag of paar dagen zuur en brak te lopen