Het is natuurlijk een verwante van MDMA ( xtc) en MDA, MDAI , een entactogene stof, maar ik vind dat het toch veel meer de psychedelische effecten heeft ivm MDMA , wel niet zo'n fysieke bodyload of love-gevoel en connectie met andere mensen.
Zou het eerder gebruiken thuis, dan op een feest en liefst zonder mede-trippers, omdat ik vind dat je erg in jezelf gekeerd kan worden en ook CEV's ervaart, anders dan bij MDA, echte filmen die zich afspelen als je je ogen sluit maakte ik mee en ook hallucinaties.
Het heeft vind ik ook een erg grote therapeutische waarde, voor mensen met PTSS ( trauma's, onverwerkte gebeurtenissen uit de kindertijd enz.)
Ikzelf ervaarde ook terug ( minder leuke) dingen die ik meemaakte vroeger en het heeft me zeker wel geholpen om me wat eruit te helpen, ( uit de onverwerkte gebeurtenissen).
Ik had 0.5 gram MDA en heb 200 mg gebruikt op een zondagavond ( had maandag geen verplichtingen). De rest heb ik nog liggen ( NEEE IK VERKOOP NIETS, geen PM aub!), en ga het mss in de toekomst toch nog eens gebruiken.
Ik ben niet zo'n fan van dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks gebruikt.
Ik probeer zo'n 10 x per jaar een bepaalde drug te nemen en dat maakt het alleen maar plezanter op.
Ohja, ook ervoer ik nauwelijks nare come-down effecten , ik voelde me kiplekker de dagen erna, itt MDMA-gebruik.
Hoop dat jullie er wat aan hadden!!!
Peace out to everyone en wees voorzichtig!!!