Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nieuwe 3mmc pellets 150 milligram uitgeprobeerd.

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Nieuwe 3mmc pellets 150 milligram uitgeprobeerd.

Berichtdoor 4FABaas » ma dec 09, 2019 12:02 pm

Van het weekend (zaterdag) nieuwe 3MMC pellets 150 milligram uitgeprobeerd. Ze zien er vreemd uit. Ja, wat is vreemd. Ik heb nooit die vorm gehad. Echter ik heb ook nooit die vierkantjes of rechthoekjes van XTC gehad die je op TV wel eens ziet. Bij mij zijn ze eigenlijk altijd simpel rond geweest.

Een beetje als een cel van een honingraat. Je weet wel zo zeskantig. Kleur ja, oud roze, paars? Staat bitcoin teken op gestampt. Ik had eerst oranje van 100 milligram, ook met bitcoin. Vendor was tijdje gesloten, alleen precies op het juiste moment gingen ze weer open. h



Keuze was de 3mmc pellet te nemen op een feestje bij mensen thuis, die zelf er ook wel van houden. Zij gaan echter aan de blow en het bier vandaag.

Na een half uur voel ik mijn handen tintelen, en moet ik even gaan zitten zo overweldigend is het allemaal. Dat duurt nog geen 10 minuten, daarna heb ik heb zo'n 1,5 uur gewoon een heel fijn gevoel. Ik ben wel helder, en in de spiegel zie ik er ook niet zo leip uit als met XTC. Kan gewoon normale gesprekken voeren (ik lul iedereen de oren van zijn kop), en voel me gewoon ja, heel fijn.

Het is geen 5APB of 6APB wat mij bij altijd een beetje lijkt op dat ik geknuffeld wordt door labrodorpuppies of iets. Het verschil is dat ik ben stukken helderder ben.

Door er nog wat biertjes bij, en blijf me eigenlijk best goed voelen. Ik krijg net als de rest van het gezelschap af en toe een enorme lachkick. Iedereen krijgt echt pijn in zijn buik van het lachen. Om 3 uur was het effect volledig weg. Come down niet gemerkt. Wellicht door de biertjes en het goede gezelschap.
Goed geslapen ook. Al gingen we pas om 06:30 daar slapen of zo, en pil was ergens 00:30.

Degene met wie ik de pil deed, had wat meer moeite in slaap te komen, maar half etizolammetje loste dat probleem ook op.

Zondag beetje moe Ien pijn in mijn rug echter dat zal niet door de 3MMC of het bier komen maar door het stomme luchtbedje) en vandaag merk ik helemaal niks mee.

Al met al is 3MMC handig iets als je niet helemaal brak wilt zijn, en gewoon lekker 2 uurtjes je goed willen voelen.
Laatst bijgewerkt door 4FABaas op za apr 18, 2020 1:42 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
4FABaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: vr nov 11, 2016 11:13 am

Re: Nieuwe 3mmc pellets 150 microgram uitgeprobeerd.

Berichtdoor Jmths » ma dec 09, 2019 12:25 pm

Nice, thanks voor het delen.

Ik heb in het verleden een paar keer capsules gevuld met 100mg en 150mg 3-MMC en dat beviel altijd erg goed. Klinkt ook wel als een ideale setting om het in te gebruiken.

Met 3-MMC is het wel fijn dat de serotonine gerelateerde effecten een stuk trager opkomen wat de stimulant dip fijn maskeert en waarop je dus ook prima kunt slapen achteraf waarna de serotonine effecten langzaam weg ebben naarmate de volgende dag verstrijkt. Bij gematigd gebruik is de 3-MMC dip inderdaad niet zo hinderlijk aanwezig.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Nieuwe 3mmc pellets 150 microgram uitgeprobeerd.

Berichtdoor spikeycloud » di dec 17, 2019 12:04 pm

Je bedoeld miligram? 150 microgram is zo weinig dat je dat never nooit gaat voelen xD
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Nieuwe 3mmc pellets 150 milligram uitgeprobeerd.

Berichtdoor GABAadvisor » do okt 01, 2020 1:05 am

Bekijk mijn nieuwe post aub ^^
Bijlagen
20201001_004140.jpg
Zijn dit toevallig de oude batch?
20201001_004140.jpg (132.09 KiB) 1912 keer bekeken
GABAadvisor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: do sep 24, 2020 9:14 pm

Re: Nieuwe 3mmc pellets 150 milligram uitgeprobeerd.

Berichtdoor Jmths » do okt 01, 2020 11:43 am

GABAadvisor schreef:Bekijk mijn nieuwe post aub ^^

Ik had ook de indruk dat de 2,5mg DOC pellets die verkocht worden mede het resultaat zijn van wat ik zoal over DOC op het forum heb gepost over de jaren heen. :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner