Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

nieuwe blended producten zonder vermelding ingredienten

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

nieuwe blended producten zonder vermelding ingredienten

Berichtdoor highrutosen » zo nov 10, 2019 6:11 am

Ben een paar vendors tegen gekomen met ongeveer hetzelfde aanbod.

Grean Beans ware 1 van de pellets en zouden 6-apb en NM-2-ai bevatten.

Daarnaast hadden ze nog een paar andere zonder vermelding van werking of ingredienten.

Vermoedeijk een nieuw stofje ontdekt of misschien intussen verboden middelen gebruiken.

Degene zonder ingredienten vermelding hadden ook behoorlijk wat positieve revieuws.

Toevallig hier iemand al bekend mee? Green Beans of iets anders?

Thanks!
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: nieuwe blended producten zonder vermelding ingredienten

Berichtdoor Jmths » ma nov 11, 2019 10:47 am

Ik weet nog dat Etizolam destijds illegaal werd gemaakt in Engeland en vervolgens verkocht bleef worden onder de naam van Moonlight zonder vermelding van inhoud.

NM-2-AI wordt vaak omschreven als selectieve serotonine releaser, dus zonder de dopamine of noradrenaline bijslag zoals 6-APB en MDMA enigszins hebben. Hierdoor zijn de effecten van NM-2-AI zogezegd veel meer mellow / rustig en je zou kunnen zeggen meer opioide gelijkend van aard ondanks het fundamenteel andere werkingsmechanisme natuurlijk.

De Engelsen zijn wel vaker fan van het (ver)kopen van producten zonder inhoudsvermelding. Dit heeft naar mijn weten vaak twee redenen. Maar voor mijn gevoel is dit vaker met als reden om minder goed verkopende producten kwijt te raken, wat niet perse betekend dat het een slecht product hoeft te wezen. Maar vanaf ethisch oogpunt is het natuurlijk geen zuivere koek.

Van fentanyl analogen die verkocht worden zonder vermelding van specifieke inhoud is wel gebleken dat hierin afgewisseld wordt met de inhoud.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: nieuwe blended producten zonder vermelding ingredienten

Berichtdoor highrutosen » do dec 26, 2019 10:11 pm

Jmths schreef:Ik weet nog dat Etizolam destijds illegaal werd gemaakt in Engeland en vervolgens verkocht bleef worden onder de naam van Moonlight zonder vermelding van inhoud.

NM-2-AI wordt vaak omschreven als selectieve serotonine releaser, dus zonder de dopamine of noradrenaline bijslag zoals 6-APB en MDMA enigszins hebben. Hierdoor zijn de effecten van NM-2-AI zogezegd veel meer mellow / rustig en je zou kunnen zeggen meer opioide gelijkend van aard ondanks het fundamenteel andere werkingsmechanisme natuurlijk.

De Engelsen zijn wel vaker fan van het (ver)kopen van producten zonder inhoudsvermelding. Dit heeft naar mijn weten vaak twee redenen. Maar voor mijn gevoel is dit vaker met als reden om minder goed verkopende producten kwijt te raken, wat niet perse betekend dat het een slecht product hoeft te wezen. Maar vanaf ethisch oogpunt is het natuurlijk geen zuivere koek.

Van fentanyl analogen die verkocht worden zonder vermelding van specifieke inhoud is wel gebleken dat hierin afgewisseld wordt met de inhoud.


Thanks! Ik weet dat dit in de UK een trend is, maar het vreemde was dat ze bij 75% van deze blends wel de ingredienten noemden. En deze waren onder andere 6-apb en NM-2-AI.

Daarom neigde ik naar wellicht een nieuwe stof of inderdaad gewoon iets wat al illegaal is zoals methylone, 4-fa of 4-mmc / 4-mec etc
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner