Poseidon schreef:Heb er geen enkele moeite mee deze zware taak voor je op me te nemen. Wacht er in ieder geval niet te lang mee want ik heb gehoord dat ze redelijk snel bederven.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Weer een nieuwe RC benzo
Snel maar even testen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik denk dat Poseidon het zo niet bedoelde
JongGeleerd schreef:Ik ben mij ervan bewust dat dit met de meeste benzooi 't geval is, maar het kon zijn dat deze 'n uitzondering is
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
JongGeleerd schreef:Frappant
Nou hebben er meer drugs bij Pos een totaal andere uitwerking dan bij de rest van de bevolking, dus ik ben wel benieuwd of jij een uitzonderlijk effect hebt ervaren of Pos
Amvitamientje schreef:Inderdaad, flurazepam had toch ook zo'n werking bij jou?
N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam) is a benzodiazepine analog and an active metabolite of several other benzodiazepine drugs including flurazepam,[2] flutoprazepam,[3] fludiazepam,[4] midazolam,[5] quazepam,[6] and ethyl loflazepate.
ah ik lees t alActieve metabolieten zijn producten die ontstaan bij de verwerking van een medicijn die eveneens een farmaceutische werking hebben.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten