Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

O-PCM / Deschloroketamine Synthesis

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

O-PCM / Deschloroketamine Synthesis

Berichtdoor Jmths » di maart 17, 2020 12:34 pm


https://www.youtube.com/watch?v=1gCnmfbzR6w

O-PCM / Deschloroketamine Synthesis
All credits go to Hamilton's Pharmacopeia / VICE: https://www.youtube.com/watch?v=RYbrO...
- Original source: Hamilton's Pharmacopeia 'The Mysteries of Ketamine' Documentary
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: O-PCM / Deschloroketamine Synthesis

Berichtdoor snuifduif » di maart 17, 2020 8:50 pm

Ik zie drugshoofden al bezig met broom :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: O-PCM / Deschloroketamine Synthesis

Berichtdoor Jmths » di maart 17, 2020 9:14 pm

snuifduif schreef:Ik zie drugshoofden al bezig met broom :lol:

Je bent echt precies net zo'n zeikwijf als een familielid op dit gebied. Als overheid en onderwijsinstellingen ons gewoon hadden geleerd om drugs te synthetiseren had je nu ook niet hoeven zeuren. :smokin:
Ik denk overigens ook dat de strenge controle op precursor voor Ketamine en MXE synthese eveneens hierin een rol speelt. Onveilige syntheses en verontreiniging worden zogezegd ook gestimuleerd door het overheidsbeleid.

Die laatste stap in de synthese, hoe verzin je het. Smijt het voorlaatste molecuul in de magnetron op 140C voor 5 uur en de atoompjes verplaatsen zich naar de perfecte volgorde.

Had je trouwens die video gezien op Youtube van NileRed waarin hij de synthese van theobromine naar cafeïne uitlegde?
Spoiler! :
Die video is dus verwijdert door Youtube omdat het bruggetje naar de analoog synthese voor Methamfetamine te makkelijk te leggen was. Na aanleiding van die Youtube video is rode fosfor ook niet meer te koop op de Duitse Ebay (rode fosforzuur echter wel).

Methyleren van willekeurige substanties doe je trouwens met methyl iodide en methanol, ik vraag mij af of dit trucje ook werkt op Papavermelk en andere plantproducten. :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: O-PCM / Deschloroketamine Synthesis

Berichtdoor Amvitamientje » do maart 19, 2020 2:19 pm

Interessant!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron