JongGeleerd schreef:@Ivo Graag uw oordeel
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Dit is al een paar keer gevraagd, maar ik blijf tegen. Dit gaat snel een (zwak) verdoken manier worden om toch vendors te delen. Safeorscam is een goede site en verder inderdaad genoeg communities om je opzoekwerk te doen.
Ivo schreef:Dit is al een paar keer gevraagd, maar ik blijf tegen. Dit gaat snel een (zwak) verdoken manier worden om toch vendors te delen. Safeorscam is een goede site en verder inderdaad genoeg communities om je opzoekwerk te doen.
JongGeleerd schreef:Ik deed gister nog een persoonlijk onderzoekje naar een DrS, safeorscam was hier erg positief over, maar recente berichten op andere sites gaven aan dat ze niets meer versturen, het geld wel innen en dat ze erg kinderachtig en vuil reageren op de support mail. Dingen als "Dat is niet ons probleem, andere mensen ontvangen alles wel gewoon"
JongGeleerd schreef:Ivo schreef:Dit is al een paar keer gevraagd, maar ik blijf tegen. Dit gaat snel een (zwak) verdoken manier worden om toch vendors te delen. Safeorscam is een goede site en verder inderdaad genoeg communities om je opzoekwerk te doen.
Ik deed gister nog een persoonlijk onderzoekje naar een DrS, safeorscam was hier erg positief over, maar recente berichten op andere sites gaven aan dat ze niets meer versturen, het geld wel innen en dat ze erg kinderachtig en vuil reageren op de support mail. Dingen als "Dat is niet ons probleem, andere mensen ontvangen alles wel gewoon"
Abysmal schreef:JongGeleerd schreef:Ik deed gister nog een persoonlijk onderzoekje naar een DrS, safeorscam was hier erg positief over, maar recente berichten op andere sites gaven aan dat ze niets meer versturen, het geld wel innen en dat ze erg kinderachtig en vuil reageren op de support mail. Dingen als "Dat is niet ons probleem, andere mensen ontvangen alles wel gewoon"
Ik kan me hier honderd bij aansluiten, zelf ooit betaald voor een gram mxe en nooit ontvangen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
zannypopper schreef:altijd kijken of er HTTPS voor je link staat die S staat voor safe, staat dan ook meestal in het groen.
Dat zijn de meest betrouwbare wat niet wil zeggen dat het volledig waterdicht is.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
zannypopper schreef:S staat voor safe, staat dan ook meestal in het groen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:JongGeleerd schreef:Ivo schreef:Dit is al een paar keer gevraagd, maar ik blijf tegen. Dit gaat snel een (zwak) verdoken manier worden om toch vendors te delen. Safeorscam is een goede site en verder inderdaad genoeg communities om je opzoekwerk te doen.
Ik deed gister nog een persoonlijk onderzoekje naar een DrS, safeorscam was hier erg positief over, maar recente berichten op andere sites gaven aan dat ze niets meer versturen, het geld wel innen en dat ze erg kinderachtig en vuil reageren op de support mail. Dingen als "Dat is niet ons probleem, andere mensen ontvangen alles wel gewoon"
Is deze gevestigd aan een stadje aan de ijsel?
Hunny schreef:Veel chinezen adverteren met een e-mailadres en/of skype adres. Zo bestel je dan ook. Zo heb ik 8 jaar geleden ook eentje gevonden die dus wel stuurde wat hij beloofde. Maar de meeste daavan hebben crappy websites.
Hunny schreef:Hmm die indruk heb ik ook. Denk je dat sommigen ook willen verdienen aan het sturen van samples? Denk zelf eigenlijk dat deze Chinese vendors geen scam zijn maar dat ze niet helemaal eerlijk zijn over wat ze sturen. Er is blijkbaar nog veel vraag naar methylone en ze zeggen dan dat ze het hebben maar ze sturen dan iets wat er op lijkt maar nog wel legaal is.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten