No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Het moderatorteam heeft besloten dat in dit soort gevallen, waarbij de veiligheid van RC-kopers in het geding is, de volledige naam van vendors door ons gepost mag worden
Trippie schreef:Maat vertelde me eens dat iemand ooit bij hem een lijntje speed kwam schooien, omdat hij te dronken was maar nog met de auto moest rijden. Die maat van me had zich toen van zakje vergist en hem een dikke lijn MXE gegeven...
Niemand weet hoe dat juist is afgelopen...
Eko schreef:Aangezien ik ook klant ben, heb ik ze toch een mail gestuurd om uitleg...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
AgeOfLove schreef:Eko schreef:Aangezien ik ook klant ben, heb ik ze toch een mail gestuurd om uitleg...
Laat eens hun antwoord weten? Ik koop al voor dit incident niet meer bij hen omwille van diverse redenen.
Dear Customer,
First I apologize for the late response. Please know that we have been in contact with customers who have send in questions. If you know of any of our customers who have not received any reply from us, please notify them to do so.
Best regards,
Customer Service
Italiano schreef:Weet niet precies wat er gebeurd is, maar sinds ze zijn overgenomen (ze kregen toen een nieuwe site) vertrouw ik het zaakje niet meer...gelukkig zijn er alternatieven
bassie schreef:wat is de prijs van groothandel in keta dan ong
Vragen om of geven van informatie betreffende:
verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
Dit geldt uiteraard ook voor priveberichten (PM's) en de chat.
Opgelet: Prijzen van drugs posten wordt gezien als informatie geven over de verkoop!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten