Hoi
Ik ben nogal dom geweest. Ik wilde op koningsnacht naar een feest en had daarvoor 2ce genomen. Ik heb mijn rc's altijd in een pepermunt doosje. Ik ging naar dat feest en kwam er bij de ingang pas achter dat ik dat doosje nog bij me had. Ik zag dat de controles streng waren. Echter maakte mij dat niet echt uit en ik wilde niet terug fietsen om dat doosje weg te leggen en dacht dat het geen probleem zou zijn want: 1. Het zat in een pepermunt doosje...(ik weet het. Dom gedacht) 2.het waren toch rc's. Maar natuurlijk kwam dat doosje tevoorschijn toen ik mijn jas moest legen. De bewaakster keek erin (zonder toestemming trouwens) en trof daar poeders aan. Ik werd meegenomen naar achter en de politie werd erbij gehaald en ik werd opgepakt en heb in de cel geslapen. Volgende dag werd ik verhoord en even later vrij gelaten. Wat had ik bij me: +-700mg 2c-e, +-450mg 4fmp (verdeelt over 5 caps), +-70mg 3fpm, 10hbwr zaden, +-100mg 2cb, medicijnen van mijn vader in zo'n zakje (lyrica, diazepam, quetiapine). Ik besef me nu pas hoeveel ik bij me had en ik snap heel goed waarom ik ben aangehouden... Ik had een beetje gegoogled en kwam er achter dat alleen 2cb op de opiumlijst 1 staat. 4fmp komt waarschijnlijk per 1 mei op dr lijst te staan.
Wat denken jullie dat ik kan verwachten?
Ohja en neem dus nooit je voorraad mee naar buiten.....