Bonke schreef:Hoelang is de werkingsduur dan? Wil je een kort trip reportje schrijven?
Komt ie dan, zakelijk geschreven omdat ik deze ervring niet de moeite vond om mooi te verwoorden.
-
Middel: pentedrone
Eerste ervaring (allergietest niet meegerekend)
Tijd ongeveer 21:00
Plaats: m'n (studenten)kamer.
Verwachting: hetzelfde effect als 3-mmc.
T=0 Ik neem 20 mg, het zijn mooie kristallen, sommigen zelfs best groot, bijna 100mg. Ik crush ze eerst. Geheel tegen verwachting in deed het geen pijn in m'n neus.
T+10 Ik voel het opkomen, vergelijkbaar met andere cathinonen.
T+30 Het werkt vollop, het valt me niet tegen. Ik reageer een beetje anders op stimulanten dan de meeste mensen, ik ga me vrij snel opgefokt voelen. Ik had dus ook downers geregeld om dit te verhelpen. Ik zat nu al best tegen het opgefokte aan.
T+45 Ik neem ongeveer 2 gram GHB (uitgekristalliseerde vorm)
T+60 Nu voelt het wel goed, ik neem nog eens 20 mg.
T+90 G'tje erbij, het vorige was een beetje te weinig.
T+100 Ik zit lekker te chatten met een aantal mensen, ik ben heel erg praterig en ik voel me ook best euforisch.
T+120 tot T+180 Ik neem nog twee keer een kleine dosis GHB en nog twee lijntjes van ongeveer 10 mg. Ik voel me eigenlijk wel prima, normaal houd ik niet zo van dit soort combinaties van goedkope shit omdat het onvoorspelbaar en moeilijk op gang te houden is. Nu voel ik me echter prima, ik had wel echt een enorme communicatie-kick waarvan ik dan vaak bang wordt dat ik rare dingen ga zeggen maar het viel mee. Lichamelijk voelde ik ook prettig, het is natuurlijk moeilijk om nu precies de effecten te definiëren omdat ik ook GHB op had, deze dosis had ik echter wel laag gehouden. Ik stond niet edcht strak maar had het idee dat dit bij hogere doses wel herftig kon worden. Ik had het vrij warm en had niet echt last van een zwaar bonkend hart.
T+240 Ik ga slapen, de volgende ochten zou om 06:30 de wekker weer gaan. De weinige keren dat ik deze middelen gebruik is slapen nooit echt een probleem. Eerst had ik het gevoel dat het wel zou lukken maar deze hoop vervloog spoedig, het werd langzaam aan tegen 02:00... Ik besloot dan maar voor weer wat GHB te gaan, ik vind het echt geen pretje om zo te slapen maar het kan niet anders, ik moet een paar uur slapen voordat de wekker weer vroeg gaat.
T > +270 Slapen lukt maar niet, de irritante snelle krachtige hartslag is het probleem, ik voel allang geen effect meer dus ik ga me liggen irriteren, ik heb weer een slecht moment uitgezocht. Ik heb nog wel etizolam liggen maar dat wil ik niet nemen omdat ik anders door beide wekkers heen slaap vrees ik, dan nog maar weer wat GHB, op het oog gedoseerd nu. drie kwartier later nog maar wat GHB, ik voel het effect van de G wel, ik word wat rustiger maart die klotehartslag wil maar niet kalmeren, dit is de eerste cathinone die dit bij mij doet! Als de derde G is ingewerkt val ik dan toch met wat moeite in slaap, niet zo'n GHB-coma, daar had ik niet genoeg voor genomen omdat ik dat NOOIT meer wil doen.
T = Volgende ochtend
Ik word wakker van de wekkers en voel me geheel tegen verwachting in niet verrot, het wa maar twee uurtjes slapen dus ik dacht dat ik nooit m'n bed uit zou kunnen komen. Dit gaat echter best makkelijk, geholpen door de nog immer aanwezige snelle hartslag. Het is al zes uur na de laatste inname welke niet meer dan 100mg was. Dit geeft me toch wel het gevoel
dat dit nou niet bepaald een gezond middel is. De harslag komt ergens tegen het einde van de ochtend dan eindelijk tot rust. Ik heb me de reste van de dag gewoon goed gevoeld.
-
Dit middel is wel het proberen waard maar ga niet denken dat het gewoon de zoveelste mephedrone-annaloog is die weer ongeveer hetzelfde werkt. Het werkt geestelijk wel vergelijkbaar maar lichamelijk was het best een aanslag op de orgaantjes denk ik. Zorg er ook voor dat je de volgende dag kan uitslapen!
Dit is eigen ervaring, misschien hebben jullie hier helemaal geen last van of hebben jullie er juist veel méér last van. Ook kan ik niet meer zo goed de verschillen in effect tussen stimulanten onderscheiden, toch hoop ik dat je hier iets aan hebt.
-
Doe hier erg voorzichtig hiermee!!! Het is ongetwijfeld niet het gezondste middel dat er is!!!