Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Phenazepam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Phenazepam

Berichtdoor endorr » vr dec 21, 2012 1:25 pm

Ik zag dat hier nog geen topic over was , dus maak ik er effe één.

phenazepam ofwel 7-Bromo-5-(2-chlorophenyl)-1,3-dihydro-2H-1,4-benzodiazepin-2-one is een benzo achtige RC, blijkt ook zeer potent te zijn.
Halfwaardetijd is 60 uur.

Waar ik wel een waarschuwing voor wil geven is dat er volgens enkele bronnen een extreme drang is om te bijdoseren , want de kans op overdosis extra groot maakt
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Phenazepam

Berichtdoor Paradise » vr dec 21, 2012 1:47 pm

Phenazepam is een van de grootste rc blunders tot nu toe ... wel een geniale naam voor een benzo ^^
Als er nu een rc is die synoniem staat voor ongelukken en black outs is het wel phenazepam.

0.5 mg is de normale dosis en het duurt super lang voor het werkt.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Phenazepam

Berichtdoor Eriksson » ma dec 31, 2012 6:24 pm

Ik heb phenazepam weleens gebruikt. Ik had toen echter nog geen weegschaal en dacht het gewoon op het zicht te doen. HAHA. Dit is dus het domste wat je kan doen met dit goedje.

Resultaat is één zwart gat. Ik had het op een avond gebruikt en ben vrijwel meteen in slaap gevallen denk ik. Dag nadien moest ik gaan werken en heb op mn werk op de grond gelegen en heel liggen doen blijkbaar. Dag nadien ben ik met de auto gaan rijden en ben op een andere auto ingereden. blijkbaar was het goedje nog niet uit mn systeem.

Valt dus niet echt aan te raden als je geen weegschaal hebt :p
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Phenazepam

Berichtdoor Ivo » ma dec 31, 2012 6:26 pm

60 uur werkingstijd of 60 uur halfwaardetijd? Als het effectief zo lang duurt, vraag ik me echt af wat voor een gevoel het geeft...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Phenazepam

Berichtdoor Einstein » ma dec 31, 2012 7:04 pm

Zal wel een stuk korter duren dan 60 uur (als je niet in wazige status bijdoseert, wat erg vaak zou gebeuren), voor benzodiazepinen is er geen 1-op-1-verband tussen werkingsduur en halfwaardetijd. Voor sterk vetoplosbare drugs (zoals phenazepam) is de werkingsduur vaak veel korter dan je zou verwachten afgaande op alleen de halfwaardetijd.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Phenazepam

Berichtdoor Ivo » ma dec 31, 2012 7:19 pm

Volgens Google is het de halfwaardetijd, niet de werkingsduur. Ik heb het even aangepast in de beginpost.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Phenazepam

Berichtdoor Einstein » ma dec 31, 2012 7:29 pm

Chill :) Er zijn wel meer benzo's met extreme halfwaardetijd (Valium bijv.), maar die duren nooit daadwerkelijk zo lang.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Phenazepam

Berichtdoor Vcaps » zo jan 20, 2013 3:58 pm

Heb behoorlijke benzo tolerantie maar vind 1 a 2mg phenazepam toch wel erg lekker en goed te doen, vooral als je niet kan slapen na een stimulans...
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 6:55 pm

Re: Phenazepam

Berichtdoor Vcaps » zo jan 27, 2013 9:22 pm

Werkingsduur is 10 a 12 uur na een dosis van 2mg voor mij, re-doseren vond ik eigenlijk ook niet nodig en met half-waarde tijd van 60uur maar ook niet gedaan.

Vind dat deze benzo behoorlijk ik het zwart licht is gezet, het is zeer potent en kwa effect en recreatieve waarde vergelijkbaar met clonazepam/diazepam met meer angstdempende werking.

Vind zelf diazepam ook weinig recreatieve waarde hebben, dus bij de meeste euforische benzo's top 3 of 5 komt phenazepam niet te staan.

En het kost ook nog eens geen drol, je moet zeker een 0,001g weegschaal hebben,niet meer als 10mg per dag ( eigenlijk dus 5mg voor de veiligheid en om de tolerantie te beperken ) daarom gaan die horror verhalen ook rond van mensen die zonder weegschaal gaan doseren, zou je bij flunitrazepam moeten doen, waren de verhalen waarschijnlijk nog erger.
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 6:55 pm

Re: Phenazepam

Berichtdoor Destudent » zo jan 27, 2013 9:46 pm

Users who have taken large doses of this drug often report that under its influence they have acted in ways they would consider unethical or unreasonably risky when sober. One user reported with anguish that he sold his girlfriend's sexual services to his drug dealer.[40] Another reported multiple encounters with police, incarceration, and a wrecked car during a few weeks of using phenazepam in unmeasured high doses. This user's girlfriend, who also used the drug for a relatively short time, under its influence began to work as a prostitute and initiated a sexual relationship with another woman.[41]

Anterograde amnesia is also a prominent feature of overdose reports. This is a well-known effect of most benzodiazepines if used in high doses. The user mentioned above who sold his girlfriend to his drug dealer had no memory of the event when he was told about it by others.


Nooit gebruikt maar echt opletten met dosering. Dood ga je er niet verschrikkelijk snel aan (iemand nam 400mg en overleefde het), maar met een ge-eyeballede kun je zo een paar dagen onder de pannen zijn blijkbaar! Zelf heb ik al vreemde dingen gedaan op etizolam en drank...
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: Phenazepam

Berichtdoor Einstein » di okt 22, 2013 1:30 am

Weet vrij zeker van wel, echter mogen er geen webadressen gepost worden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner