snuifduif schreef:Als het een bekende vendor is zou ik niet te snel vertrouwen verliezen. Heb ook wel eens meegemaakt dat een online verkoper na geld overmaken een paar dagen geen antwoord gaf maar achteraf waren er omstandigheden waardoor ze niet konden antwoorden. Ik zou minimaal wachten tot vrijdag
Jb_ schreef:Heb een mail terug gehad alleen het probleem is nog niet opgelost. Ze zeggen dat het niet betaalt is maar als ik bij mijn bank in log zie ik dat het geld op 04-01-2013 is afgeschreven. Ik ga maar weer een mail terugsturen en hoop dat het allemaal geregeld word.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Hashja schreef:Misschien helpt het als je een kopie (of screenshot) van de afschrijving erbij doet.
En het kan natuurlijk even duren voordat het geld er bij hen op staat.
Iig succes ermee.
megatrippie schreef:Hashja schreef:Misschien helpt het als je een kopie (of screenshot) van de afschrijving erbij doet.
En het kan natuurlijk even duren voordat het geld er bij hen op staat.
Iig succes ermee.
Doe ik standaard.
Ze wachten dan ook niet tot het bijgeschreven staat maar sturen zodra ze het screenshot hebben ontvangen.
Paradise schreef:Zou op te lossen moeten zijn, enige fout dat deze vendor bij mij al gemaakt heeft is dat ze eens 100 pellets teveel gestuurd hebben.
Toch al een 10 tal bestelling gedaan nooit probs gehad ...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten