Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Psychedelische Research Chemicals

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Rareuniverse » ma jul 01, 2013 4:00 pm

Hallo geestverruimers,

3 maanden geleden ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met Research Chemicals.

De eerste die ik geprobeerd had was MXE, wat wel redelijk beviel, maar niet echt psychedelisch was.

De tweede was 4-FA, wat zeer goed beviel !

Nu heb ik wel weer even zin om een avondje alle kleuren van de regenboog te gaan zien.

Weet iemand een goeie, psychedelische RC waarmee je de kleuren, geluiden etc. beter/mooier ervaart, en waar je niet zo een dikke headspace van krijgt zoals bij bijv. Paddo's/LSD ?

Greetz, a newbie. :roll2:
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor ParadijsVogel » ma jul 01, 2013 4:12 pm

Klinkt alsof 2C-B precies is wat je zoekt!

4-FA is overigens ook niet bepaald psychedelisch, maar als je dat ook leuk vindt is 6APB misschien ook leuk voor je.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Rareuniverse » ma jul 01, 2013 4:29 pm

ParadijsVogel schreef:Klinkt alsof 2C-B precies is wat je zoekt!

4-FA is overigens ook niet bepaald psychedelisch, maar als je dat ook leuk vindt is 6APB misschien ook leuk voor je.


Thnx voor het snelle reageren !

De 4-Fa zet ik ook niet neer onder de psychedelische categorie hoor, geef alleen een indicatie met welke rc's ik geëxperimenteerd heb 8-) Maar bedankt voor de twee, ik ga er is even research naar doen :hulde:
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor gachiBASS » ma jul 01, 2013 6:14 pm

Misschien 25i-NBOMe? Heb er geen verstand van eigenlijk. :(
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Rareuniverse » ma jul 01, 2013 7:32 pm

Voor die 25i-NBOMe ben ik nog wel redelijk huiverig, het goedje zou namelijke akelige side effects hebben.. Iemand trouwens enige ervaring met 2C-E ? Dat schijnt ook nog wel een redelijk psychedelisch te zijn..
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Einstein » ma jul 01, 2013 10:08 pm

AL-LAD en 25I-NBOMe zijn beide notoir moeilijk te doseren. Probeer jij met je huis-tuin-en-keukenspullen maar eens 500 microgram van een stof af te wegen. Voor 25I-NBOMe is dat probleem wel te omzeilen door van die zegels te kopen.
Als je liefst geen headspace wil kan je beter niet voor 2C-E gaan, eerder voor een minder zware 2C, dan is 2C-B echt de geijkte aanrader. De NBOMe's zitten er een beetje tussenin.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor TrueGrit » ma jul 01, 2013 10:13 pm

2C-I!!
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Einstein » ma jul 01, 2013 11:39 pm

Dan nog is Al-LAD qua headspace waarschijnlijk redelijk goed vergelijkbaar met LSD en dus te heftig :P Daarbij is er vooralsnog niet bepaald veel over bekend.
2C-I lijkt me wel een heel goeie voor de TS.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Ivo » di jul 02, 2013 1:57 pm

Deze mag wel in RC's staan :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Italiano » do jul 04, 2013 3:11 pm

4-Ho-MiPT is misschien ook nog een optie. Een tryptamine, dus vergelijkbaar met paddo's/truffels maar minder diepe spirituele kant, daardoor ook recreatief te gebruiken op bijv een festival!
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor AgeOfLove » do jul 04, 2013 10:02 pm

Rareuniverse schreef:Weet iemand een goeie, psychedelische RC waarmee je de kleuren, geluiden etc. beter/mooier ervaart, en waar je niet zo een dikke headspace van krijgt zoals bij bijv. Paddo's/LSD ?


Je bent op zoek naar 4-aco-dmt. Mijn favo research chemical :)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor progressive » do jul 04, 2013 11:17 pm

Ik adviseer 4-HO-MiPT, en wel 18mg van de fumaraat versie.

allemaal voordelen: het is legaal, vrijwel iedereen die het neemt is enthousiast, het komt licht op en gaat licht weg, je wordt er extreem geil van als je als seks denkt, het levert geen moeilijke mindfucks op, heeft geen nare bodyload, je gaat niet door een paniekerige neurotische transitie heen, extreem kleine kans dat je er bad op gaat in deze hoeveelheid en toch ervaar je een echte psychedelica tryptamine, muziek klinkt onwijs maar dan ook onwijs mooi: precies wat je zoekt, kleuren kunnen heeeel erg mooi zijn al ziet niet iedereen dit (ik bijvoorbeeld, maar ik kreeg er onwijs mooie close eye visuals van: heldere stuurbare video's van vroeger), de trip verlengen kan zonder moeite, naderhand kan je gewoon uiteten zoals ik deed, je kan lekker slapen naderhand, je hebt ook geen vele trials nodig om de juiste dosering te vinden, hierdoor kan je gelijk de eerste trip wat leuks ervaren

als ik weet wat ik nu weet, dan had ik hier mee begonnen

AgeOfLove schreef:Je bent op zoek naar 4-aco-dmt. Mijn favo research chemical :)


Is dit niet wat teveel voor de eerste keer? Dit vraag ik niet alleen voor topicstarter, maar ook voor mijzelf. Ik heb hem hier liggen, maar nog niet gebruikt, omdat ik lees dat het de moeilijkere 4-variant is.

Las een post van iemand op Bluelight die na heel erg veel 4-tjes nemen tot de conclusie kwam dat hij het niet prettig vond dat het lijkt alsof 4-ACO-DMT hem altijd maar wijst op waar hij in zijn leven op moet beteren. In eerste instantie vond hij dit fijn en leek het spul leek daarmee ook een diepere betekenis te geven. Maar keer op keer bleef het spul maar wijzen op zaken die niet goed gingen in zijn leven, alsof het net een zeurende moeder was. Totdat hij voor zichzelf tot de conclusie kwam, dat dit een eigenschap van de stof is. Een soort 'altijd wat'-stofje.

@TrueGrit en Einstein: waarom 2C-I? Ben wel erg benieuwd eigenlijk. Deze sla ik continu over, omdat ik een tijdje terug wat negatieve verhalen erover las, maar weet niet meer precies waarover dat ging.
Laatst bijgewerkt door progressive op do jul 04, 2013 11:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor AgeOfLove » do jul 04, 2013 11:30 pm

progressive schreef:Is dit niet wat teveel voor de eerste keer?


Goh, hangt een beetje af van de dosis nee? Desnoods start hij met 10-15mg de eerste keer. Ik heb 4 aco dmt nu al paar keer uitgetest met zowel ervaren als onervaren gebruikers en nog nooit echt negatieve commentaren gehoord. Achteraf ook totaal geen katergevoel, eten is ook doenbaan....

Ik ben nu wel nieuwsgierig geraakt naar 4-HO-MiPT. Je verwoordt het veel te mooi... :grin:
Kun je hierop feesten en wat bewegen?
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Einstein » do jul 04, 2013 11:38 pm

4-AcO-DMT is qua mentale trip nog vrij heftig vergeleken met andere RC's. In lagere dosis kan het wel maar dan zou de trip an sich al minder heftig zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor progressive » vr jul 05, 2013 12:04 am

AgeOfLove schreef:Ik ben nu wel nieuwsgierig geraakt naar 4-HO-MiPT. Je verwoordt het veel te mooi... :grin:
Kun je hierop feesten en wat bewegen?


Bewegen,... absoluut. Het geeft me een behoorlijke hoeveelheid energie en muziek wordt zo ontzettend mooi. Ik heb afgelopen zaterdag met mijn koptelefoon hierop thuis staan dansen. Dus JA!

Op een feest zelf,... twijfel. Ik vind het geen entactogeen, wel met bekenden. Het spul maakt me introvert in de piek. Maar goed, als iedereen onder invloed is van drugs, dan hoef je je ook niet te schamen als je een psychedelica op hebt. Ik heb op Bluelight gelezen dat men met verbazing concludeerde dat het erg vet was op een feest. Dus WIE WEET!

@Einstein: waarom 2C-I precies?
@AgeOfLove: kan 4-ACO-DMT ook alleen voor de eerste keer, zo ja, hoeveel mg adviseer je me?
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Einstein » vr jul 05, 2013 12:15 am

2C-I wordt door sommigen beschouwd als een mindere versie van 2C-B, dat zullen de negatieve geluiden zijn. Het geeft in ieder geval ongeveer net zo weinig mentale verwarring als 2C-B.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor progressive » vr jul 05, 2013 12:22 am

Ok, dan is dat misverstand in ieder geval bij me weg, want ik dacht dat 2C-I een moeilijke was, welliswaar minder als 2C-E (die ik wel heb liggen), maar nog altijd een lastige.

Volgens mij is 4-ACO-DMT trouwens niet legaal meer in Nederland. Daar kwam ik vorige week pas achter.

Ik heb wat meerdere posts gemixed bij mijn vorige opmerking uit het 4-ACO-DMT topic op Bluelight, maar dit is wat ik vond op Bluelight waar ik op doelde met name in het 4-HO-MiPT topic:

So far, this is my favorite 4-subbed tryptamine. I've also done 4-AcO-DMT and 4-AcO-DPT. 4-HO-MiPT is the most direct. Cuts to the chase. 4-AcO-DMT distracts me with feelings of guilt and sorrow, 4-AcO-DPT distracts me with a nervous tension. 4-HO-MiPT has a very rewarding transparency.

I used to think that those guilty, shameful feelings on 4-AcO-DMT were useful. An insight into an underlying psychological issue. A motivation to change for the better. I have now changed my mind. Any psychedelic that makes me feel any negativity toward myself is useless. That's just how I tick. Other people are obviously going to feel differently.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Italiano » vr jul 05, 2013 1:26 pm

Oh zeker dat 4-Ho-MiPT dansbaar is! Een van mijn beste ontdekkingen dit jaar! Heb morgen een festival en baal ervan dat ik geen 4-Ho-MiPT heb op t moment. Voor huisfeestjes (en erg hoge dosering toen had er ook mee te maken) vond ik het te weinig inzichten bieden, een diepte ontbrak die 4-Aco-DMT weer heeft, maar die is weer minder recreatief

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6517 ... -4-aco-DMT
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor progressive » vr jul 05, 2013 11:09 pm

Italiano schreef:een diepte ontbrak die 4-Aco-DMT weer heeft, maar die is weer minder recreatief


... wat ik zei klopt niet ...
Laatst bijgewerkt door progressive op za jul 06, 2013 11:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Pater Damiaan » di mei 25, 2021 9:25 pm

Zie hier veel 4-HO-MiPt adviseren en kan dit wel beamen, voor de dosis best weegschaaltje erbij halen maar een dosis van 15a 25mg lijkt me goed te eyeballen en al lijkt het verschil groot komt het wel goed. 4-HO-MiPt is mentaal en fysiek easy op het lichaam en de visuals zijn om naar huis te schrijven. Voor alle zekerheid zou ik gewoon voor 1p-lsd of analoog gaan. dan heb je mooie voorgesneden blottertjes van 100microgram en kan je voorzichtig doseren.

5-Bromo-DMT is ook een aanrader maar zal je wrs niet vinden. De meest serene tryptamine die ik ontdekt heb. Diep wegzakken in de zetel en genieten van kalme golvende visuals terwijl je fijn wegdroomt.

Maar luister niet naar mijn advies.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor NiandraLades » wo mei 26, 2021 12:30 pm

Denk dat TS 8 jaar na dato wel blij is met je advies!

Psychedelische rc's met een niet te zware headspace zijn voor mij (over het algemeen, het verschilt natuurlijk per trip en dosering) 4-HO-MET, 4-HO-DET, 5-MeO-MiPT, methallylescaline en 25i-NBOMe.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Psychedelische Research Chemicals

Berichtdoor Pater Damiaan » do jun 24, 2021 9:02 pm

NiandraLades schreef:Denk dat TS 8 jaar na dato wel blij is met je advies!

Psychedelische rc's met een niet te zware headspace zijn voor mij (over het algemeen, het verschilt natuurlijk per trip en dosering) 4-HO-MET, 4-HO-DET, 5-MeO-MiPT, methallylescaline en 25i-NBOMe.



Wow, zag niet eens dat het 8 j oud was. 5-Meo-MiPT heeft dan wel een lastige bodyload
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner