door progressive » do jul 04, 2013 11:17 pm
Ik adviseer 4-HO-MiPT, en wel 18mg van de fumaraat versie.
allemaal voordelen: het is legaal, vrijwel iedereen die het neemt is enthousiast, het komt licht op en gaat licht weg, je wordt er extreem geil van als je als seks denkt, het levert geen moeilijke mindfucks op, heeft geen nare bodyload, je gaat niet door een paniekerige neurotische transitie heen, extreem kleine kans dat je er bad op gaat in deze hoeveelheid en toch ervaar je een echte psychedelica tryptamine, muziek klinkt onwijs maar dan ook onwijs mooi: precies wat je zoekt, kleuren kunnen heeeel erg mooi zijn al ziet niet iedereen dit (ik bijvoorbeeld, maar ik kreeg er onwijs mooie close eye visuals van: heldere stuurbare video's van vroeger), de trip verlengen kan zonder moeite, naderhand kan je gewoon uiteten zoals ik deed, je kan lekker slapen naderhand, je hebt ook geen vele trials nodig om de juiste dosering te vinden, hierdoor kan je gelijk de eerste trip wat leuks ervaren
als ik weet wat ik nu weet, dan had ik hier mee begonnen
AgeOfLove schreef:Je bent op zoek naar 4-aco-dmt. Mijn favo research chemical

Is dit niet wat teveel voor de eerste keer? Dit vraag ik niet alleen voor topicstarter, maar ook voor mijzelf. Ik heb hem hier liggen, maar nog niet gebruikt, omdat ik lees dat het de moeilijkere 4-variant is.
Las een post van iemand op Bluelight die na heel erg veel 4-tjes nemen tot de conclusie kwam dat hij het niet prettig vond dat het lijkt alsof 4-ACO-DMT hem altijd maar wijst op waar hij in zijn leven op moet beteren. In eerste instantie vond hij dit fijn en leek het spul leek daarmee ook een diepere betekenis te geven. Maar keer op keer bleef het spul maar wijzen op zaken die niet goed gingen in zijn leven, alsof het net een zeurende moeder was. Totdat hij voor zichzelf tot de conclusie kwam, dat dit een eigenschap van de stof is. Een soort 'altijd wat'-stofje.
@TrueGrit en Einstein: waarom 2C-I? Ben wel erg benieuwd eigenlijk. Deze sla ik continu over, omdat ik een tijdje terug wat negatieve verhalen erover las, maar weet niet meer precies waarover dat ging.
Laatst bijgewerkt door
progressive op do jul 04, 2013 11:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]