Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Pyrazolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Pyrazolam

Berichtdoor Chrysopath » do feb 26, 2015 6:16 pm

Pyrazolam has a duration of action of approximately 6 hours

Ervaren jullie dit als correct? Weet iemand de halfwaardetijd van dit stofje toevallig? Kwam er namelijk een paar stuks van tegen en ik vind het altijd wel prettig om ze een beetje op de dag af te kunnen stemmen.
Laatst bijgewerkt door Chrysopath op do feb 26, 2015 6:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Zij zien in de aarde een oneindige bron van kaas en botten.
Chrysopath
Always say less than necessary
Badass Junkie

Berichtdoor Druks » do feb 26, 2015 6:19 pm

Chrysaor schreef:maar ben wel erg benieuwd naar hoe lang het duurt voor ik ze neem

Niet heel lang, vrees ik.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Chrysopath » do feb 26, 2015 6:20 pm

Druks schreef:
Chrysaor schreef:maar ben wel erg benieuwd naar hoe lang het duurt voor ik ze neem

Niet heel lang, vrees ik.

Hoe lang duurde het in jouw ervaring dan?
Zij zien in de aarde een oneindige bron van kaas en botten.
Chrysopath
Always say less than necessary
Badass Junkie

Berichtdoor Tweaker » wo maart 18, 2015 1:45 pm

Op Wikipedia staat een halflife van 17 uur. En bij mij werkt het na circa 20 min.

Vraagje aan jullie. Ik gebruik het spul sinds kort voor zijn angstremmende effecten. Ik heb faalangst en zit op de eindfase van mijn afstuderen (scriptie). Ik krijg paniekaanvallen en dit heeft al een keer ervoor gezorgd dat ik stopte met de afstudeeropdracht. gebruik er 1/2 per dag, kan ik dit een aantal weken doen zonder verdere nadelige effecten? Het zou me nu in de laatste fase kunnen helpen.

Thanks voor de input alvast
Tweaker
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Druks » wo maart 18, 2015 1:47 pm

Na een aantal weken zal je al een afhankelijkheid hebben opgebouwd. Beter niet dus. Werken middelen als valeriaan niet?
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Piotr » wo maart 18, 2015 2:06 pm

1/2 als in één tot twee of als een halve?

Verder lijkt het het me geen slim plan. Of je lichamelijk/mentaal af zal moeten kicken weet ik niet. Leuk zal het in ieder geval niet zijn. Een paar weken dagelijks gebruiken is niet echt aan te raden met verslavend spul zoals benzo's. Je faalangst zal er ook niet minder op worden, nadat je stopt, enkel erger. Ik zou uitkijken als ik jou was.

Coke zal je vast ook helpen, maar dat doe je toch ook niet? Dat het een soort medicijn is betekent niet dat er geen risico's aan vast zitten. Benzo's staan toch wel ergens bovenaan als je naar het aantal problematische gebruikers kijkt.

Ik snap alleen niet helemaal waarvoor je ze nou echt slikt. Ter voorkoming van zo'n paniekaanval? Om stress tijdens het leren tegen te gaan? Je zegt dat je gestopt bent met je opdracht. Hoe bedoel je dat? Ik zou het in ieder geval niet slikken om zoiets te voorkomen. Ik zou het enkel pakken wanneer het écht nodig is. Functioneel (en recreatief) benzo's nemen zou ik zo veel mogelijk vermijden. Ga jezelf niet wijsmaken dat je het nodig hebt, want als je tegen jezelf zegt dat je het nodig hebt werkt dat verslaving in de hand.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Tweaker » wo maart 18, 2015 11:30 pm

Thanks Druks, ik ga morgen valeriaan halen en dat proberen. Mocht het niet werken kan ik alsnog een korte periode pyrazolam met verstand gebruiken.

Piotr ik snap dat je probeert te helpen, echter ben ik in het verleden gestopt maar heb het weer opgepakt. Ik moet nog maar een paar weken en nu beginnen de hersenspinsels de overhand te nemen. Je snapt het denk ik ook niet als je er niet bekend mee bent, het is niet rationeel, terwijl ik dat normaliter wel ben.

Ik snap de gevaren van benzo's en heb er veel over gelezen. En ik ben niet terug bij af zodra ik stop, want ik heb er alleen last van bij mijn scriptie, bij andere zaken werkt het juist bevorderend. Het is 0,5 mg trouwens.
Tweaker

Berichtdoor Fret » wo maart 18, 2015 11:38 pm

Als je serieus faalangst hebt kun je ook gewoon naar je huisarts gaan hoor, dan krijg je waarschijnlijk iets soortgelijks wat waarschijnlijk nog beter werkt ook + je huisarts heeft dan overzicht op wat je in je mik gooit zodat je het niet zo snel kan misbruiken
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Fret
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor eimbiegel » wo maart 18, 2015 11:55 pm

Ik heb calmiplant en dormiplant van de dokter voorgeschreven als benzo alternatief.
Je kan het ook zo vrij kopen en is op basis van valeriaan.
Om te slapen werkt het niet echt. Maar ik voel me wel een pak rustiger als ik het neem.
eimbiegel
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Tweaker » do maart 19, 2015 12:16 am

Bedankt. zal dat ook eens bekijken. Blijf je er wel helder bij? Dus niet benevelend in je hoofd zoals andere benzo's wel kunnen hebben en Pyrazolam dus niet heeft.
Tweaker

Berichtdoor eimbiegel » do maart 19, 2015 8:29 am

Je blijft er heel helder bij.
Eerst dacht ik zelfs dat het niet werkte.
Maar 10min later lag ik als een blok te slapen.
eimbiegel
Belezen Gebruiker

Berichtdoor xastur » di mei 09, 2017 10:10 pm

zeer interessant te lezen zal hier eens dieper op ingaan. ze waren helaas uitverkocht maar ik word geinformeeerd döor de vendor wanneer ze weer binnen komen.
xastur
Bewuste Gebruiker

Vorige

Keer terug naar Research Chemicals