Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Erg sterke, maar kort werkende opiaat. Schijnt in de juiste doseringen een aangenamer effect dan heroïne te hebben.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Zo benieuwd naar deze .
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Meeeh, ik moet wachten met bestellen tot ik weer een vast adres heb -.-" .
Amvitamientje schreef:Graag gedaan
Tering, zie dus net dat PostNL voor mijn deur heeft gestaan met een pakketje uit Spanje. Deurbel kapot
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Amvitamientje schreef:Graag gedaan
Tering, zie dus net dat PostNL voor mijn deur heeft gestaan met een pakketje uit Spanje. Deurbel kapot
U?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Jcutter schreef:Postkantoor? Kan je dat als adres gebruiken dan? Kun je daar een postadres huren? Hoe gaat dat in zijn werking?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten