xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
618157 schreef:xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
De examens komen er aan?
Ik kan je helaas niet verder helpen, maar er zijn vast mensen met kennis en info hier die je mischien wat meer kunnen vertellen?
Adolf_Seeligmüller schreef:618157 schreef:xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
De examens komen er aan?
Ik zie niet helemaal hoe een antipsychoticum kan helpen bij het leren, tenzij je een tentamen zielloos-voor-je-uit-staren-voor-gevorderden hebt
Adolf_Seeligmüller schreef:618157 schreef:xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
De examens komen er aan?
Ik kan je helaas niet verder helpen, maar er zijn vast mensen met kennis en info hier die je mischien wat meer kunnen vertellen?
Ik zie niet helemaal hoe een antipsychoticum kan helpen bij het leren, tenzij je een tentamen zielloos-voor-je-uit-staren-voor-gevorderden hebt
OT: Ik heb nog nooit een antipsychoticum voorbij zien komen als RC.
Mag ik vragen waarom je niet naar je huisarts of hulpverlener gaat als je denkt antipsychotica nodig te hebben?
618157 schreef: Ik was in de war met Ritalin.... ik dacht echt dat naar Ritalin vroeg
xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
Poseidon schreef:xastur schreef:is er een rc op de markt die gelijk is aan risperdal? of risperidon?
Heb mensen op dit antipsychoticum nog dieper de hel in zien tuimelen. Nog nooit iemand gesproken die dit medicsment als aangenaam ervaren heeft. Enige uitleg lijkt me op zijn plaats @xastur.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:In dat geval raad ik het af om antipsychotica te gebruiken.
Adolf_Seeligmüller schreef:Zou het kunnen dat het geen psychose is maar een paniekaanval? Paniekaanvallen kunnen erg heftig zijn en wiet of nicotine kunnen het triggeren.
Adolf_Seeligmüller schreef:Pyrezolam
Amvitamientje schreef:
Echter zou ik, als ik jou was, geen niet-voorgeschreven drugs/medicatie nemen tegen een psychisch probleem.
Amvitamientje schreef:Daar heb je gelijk in. De gezondheidszorg wordt kapot bezuinigd.
Maar als je klachten zo dringend waren, kwam je niet in aanmerking voor een spoedafspraak?
xastur schreef:Pyrezolam is overal uitverkocht maar dat is andere koek.
maar zal het proberen op te schrijven wat ik doormaak. ik heb 15 jaar geleden veel drugs gebruikt. alles gedaan wat haast mogelijk is. ik blowde 15 blows per dag. met elke dag xtc en speed pillen. op een avond erg veel op. ging in bed liggen alles werd zwart voor mij ogen. toen ik wakker werd. begon het. ik zag mijzelf pijn doen. ik voelde alles wat ik deed. zelde als nu trouwens. als mijn hand naast mijn kussen ligt zie ik mezelf tegen de muur slaan tot bloedens toe of als er een mes ligt zie ik mijzelf dat mes pakken. maar er gebeurd niets. blijft een beangstigend gevoel. omdat ik ook alles voel en het duurt dan ook de hele nacht. is dit dan geen psycose ik krijg 17 mei een gesprek maar de dokter zei dat dit drugs relaterend is. is d-etisolam niet zo soort gelijke? of fluboromazepam werkt ook angst werkend.
Poseidon schreef:Hij zegt dat hij enkel tabak rookt en temazepam is idd te zwak spul om dit soort problematiek mee te lijf te gaan. Vandaar mijn voorstel om een krachtigere benzo te nemen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten