swart12 schreef:lees dit maar goed dit stuurde mijn dokter via de mail this een kameraad van me dus dat scheelt
RC's en SSRI's mag niet samen worden genomen de reden dat ze niet samen mag nemen is omdat SSRI's medicijnen zijn die inwerken op serotonine (zoals MDMA, DXM en sommige van de nieuwe soortgelijke RC) mix is omdat ze significante toename van de risico op het serotonine-syndroom, die fataal kan zijn. Als u een psychische aandoening / depressie / angst je altijd wordt verteld dat je moet uit de buurt te blijven van alle drugs, vanwege de comedowns en de bijwerkingen. Maar de redenen voor het niet mengen van bepaalde drugs zijn vanwege de manier waarop ze op elkaar inwerken in het lichaam, niet alleen voor de geestelijke gezondheid redenen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
swart12 schreef:niet verkeerd bedoelt. ik bedoelde meer ermee te zeggen dat hij moet oppassen met medicatie enzv.
ik gebruik ook wiet terwijl ik 3 verschillende pilletjes moet slikken
Hashja schreef:Er is wel een risico als je SSRI's combineert met MXE geloof ik. Er is namelijk een dode gevallen op de combinatie MXE en MDAI. De dosissen waren hoog, maar niet absurt in dit geval. Dus er is degelijk een wisselwerking tussen serotonine en MXE wat gevaar (kan) opleveren. MDAI is een specifieke heropname blokkeerder van serotonine (en ook een releaser, wat een SSRI dan niet is).
Op het forum zijn hier wel mensen die MDMA en MXE zonder problemen gecombineerd hebben dacht ik, maar voorzichtigheid is geboden bij deze combinatie!
Ik kan je alleen deze aanwijzingen mee geven, maar verder geen solide advies of bewijs dat dit kan of niet kan.
Persoonlijk vermeid ik serotogenen bij MXE.
Sunseed schreef:Don't combine medicines & drugs, je lever (+ andere organen) zijn niet onverwoestbaar hé.
Miele schreef:50mg is al veel voor MXE.. Zou als startdosis echt 25mg ofzo doen, ik vind zelfs al "ervaren" mxe-gebruiker 30 á 40mg een heerlijke dosis.
Sunseed schreef:Dude wacht gwn tot je va nde SSRI's af bent.
Special K schreef:Sunseed schreef:Dude wacht gwn tot je va nde SSRI's af bent.
Dat gaat nog zeker 2 maand duren dat ik aan de SSRI's zit, en wrs nog 6maand in totaal..
Dus ik zou wel graag willen weten wat mag & wat niet mag , als je mij ni wil helpen , blyf dan uit dit topic aub (no offense)
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten