Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » do okt 03, 2019 10:10 am

Zoals menig hier waarschijnlijk zullen weten, heb ik hier een tijd geleden heel erg open gesproken over de vermoedelijke na effecten/katers van stimulanten bij mezelf. Nu ik ze al een tijd niet meer gebruikt heb - wordt het me wel duidelijk dat de mentale hel die ik toen meemaakte - eerder heeft te maken met onbewuste patronen uit het verleden en depressie, dan dat de kater het veroorzaakt heeft. Vermoed overigens wel dat de katers ze wat meer op de voorgrond hebben gebracht op dat moment. Ik zal jullie de technische uitleg besparen waarom ik dat vermoed haha.

Ik had destijds ook nog met een neuroloog gesproken - en die gaf ook aan dat het uiterst onwaarschijnlijk was dat ik met mijn gebruik enige vorm van schade zou kunnen hebben. En het leek hem nog meer onwaarschijnlijk dat die stimulanten de mentale klachten zou verklaren. Dit was natuurlijk wel leuk nieuws. Het zou sowieso vreemd zijn als ik er schade van opgelopen zou hebben gezien ik altijd er weken tussen gebruiksmomenten hebt gehouden - en ook altijd lage of common doses heb gepakt. Nu ik al een geruime tijd nuchter ben, heb ik nog steeds soms dagen waarbij ik me zo kan voelen hoe ik me voelde tijdens een kater.

Om een lang verhaal kort te maken, ik zit erover te denken om dit weekend een keer een halve 3-fea/2-fea pellet te proberen die heb gehaald bij de herboren spaanse vendor. Dit zal dan neerkomen op 35/15 mg. Ik heb echter volgende week wel een sollicitatie en ik wil wel redelijk zeker zijn dat ik geen kater heb waardoor ik miss wat minder goed overkom daaro. Kan iemand daar iets over zeggen? Of hoef ik me niet druk te maken met die kleine dosissen? Of kan ik toch beter even wachten tot de gesprekken voorbij zijn.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » do okt 03, 2019 10:03 pm

Je klinkt eerder als het andere uiterste waar ik geneigd ben van uit te gaan maar je kunt het zelf het best inschatten lijkt mij.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor xastur » vr okt 04, 2019 2:21 am

Nl vendors hebben ze ook. Ook in poeder vorm. Zo sterk is 3fea ook weer niet. 35mg voel ik niks van. Dus jouw kater zal ook wel uotblijven.

Heb nooit een kater van 3fea gehad ook in hoge doseringen 125mg snuiven +125mg slikken of zelfs meer.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » vr okt 04, 2019 2:22 am

Jmths schreef:Je klinkt eerder als het andere uiterste waar ik geneigd ben van uit te gaan maar je kunt het zelf het best inschatten lijkt mij.


Hoe bedoel je het andere uiterste?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » vr okt 04, 2019 2:31 am

xastur schreef:Nl vendors hebben ze ook. Ook in poeder vorm. Zo sterk is 3fea ook weer niet. 35mg voel ik niks van. Dus jouw kater zal ook wel uotblijven.

Heb nooit een kater van 3fea gehad ook in hoge doseringen 125mg snuiven +125mg slikken of zelfs meer.


Ja maar veel van de Nederlandse vendors zijn helemaal niet zo goed in mijn ervaring. Vaak zitten er 2 andere stoffen bij en soms veel minder puur vind er veel erg slordig en onbetrouwbaar. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er helemaal iets anders inzat. Ik merk zeker wel verschil in kwaliteit bij de Nederlandse vendors of de spaanse waar je alleen met een code/invite op kon komen. Die nederlandse mogen dan miss iets goedkoper zijn, maar als het veel minder puur is - of andere rotzooi bij of in zit - betaal je toch uiteindelijk miss meer. Wat ook zou kunnen verklaren waarom je zon hoge dosissen 3-FEA nodig hebt.

Er is maar 1 Nederlandse vendor die ik tot nu toe ken die echt betrouwbaar is - deze staat ook geverifieerd bij een van de grootste groothandelaren op RC gebied .Zover als ik weet is dat bij alle andere Nederlandse vendors niet het geval. Overigens is recentelijk nog een andere NL vendor gestart met de crew van de spaanse vendor die ik eerder noemde.

Wat betreft het kater verhaal, soms het lijkt zo of ik overal een kater van kan krijgen. Zelfs bij animo zuren heb ik dat idee soms terwijl dat 100% onmogelijk is. Daarom vermoed ik ook dat ik mezelf ook onbewust miss erg vaak een kater aanpraat. Kweet nu wel uit ervaring dat de geest krachtig genoeg is omdat te laten lijken.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » vr okt 04, 2019 8:44 am

spikeycloud schreef:Hoe bedoel je het andere uiterste?

Veel mensen gebruiken meer wanneer ze soortgelijke zorgen hebben, hebben vaak niet een volledig beeld van eigen gebruik en/of zijn hier niet altijd even eerlijk over. Misschien een stukje beschikbaarheidsbias van mijn kant ook maar ik sta er vaak wat sceptisch tegenover.

spikeycloud schreef:Daarom vermoed ik ook dat ik mezelf ook onbewust miss erg vaak een kater aanpraat.

Ik begrijp je bedenkingen en deze zullen waarschijnlijk ook tot bepaalde hoogte meespelen maar het leven kan natuurlijk ook gewoon zonder drugs al vermoeiend wezen. Na mijn burn-out was mijn energie simpelweg 2 jaar lang niet meer wat het daarvoor was, ook wel de bedenking vanuit mijzelf en soms vanuit anderen of ik mij die vermoeidheid niet gewoon verbeelde maar ik geloof daar gewoon niet zo in. De burn-out kwam deels voort uit het feit dat ik stimulanten jaren lang functioneel heb toegepast maar context los van drugs kan daarin ook zeker niet onderschat worden. En wanneer je lichaam vermoeid is zal drugs ook niet dezelfde uitwerking hebben.

Het blijft in de meeste gevallen een samenkomst van meerdere factoren denk ik.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » vr okt 04, 2019 6:18 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Hoe bedoel je het andere uiterste?

Veel mensen gebruiken meer wanneer ze soortgelijke zorgen hebben, hebben vaak niet een volledig beeld van eigen gebruik en/of zijn hier niet altijd even eerlijk over. Misschien een stukje beschikbaarheidsbias van mijn kant ook maar ik sta er vaak wat sceptisch tegenover.

spikeycloud schreef:Daarom vermoed ik ook dat ik mezelf ook onbewust miss erg vaak een kater aanpraat.

Ik begrijp je bedenkingen en deze zullen waarschijnlijk ook tot bepaalde hoogte meespelen maar het leven kan natuurlijk ook gewoon zonder drugs al vermoeiend wezen. Na mijn burn-out was mijn energie simpelweg 2 jaar lang niet meer wat het daarvoor was, ook wel de bedenking vanuit mijzelf en soms vanuit anderen of ik mij die vermoeidheid niet gewoon verbeelde maar ik geloof daar gewoon niet zo in. De burn-out kwam deels voort uit het feit dat ik stimulanten jaren lang functioneel heb toegepast maar context los van drugs kan daarin ook zeker niet onderschat worden. En wanneer je lichaam vermoeid is zal drugs ook niet dezelfde uitwerking hebben.

Naja kijk uhm - ik heb altijd - heel bewust ook - voorzichtig met dat soort dingen gedaan. De neuroloog gaf ook aan dat er pas echt schade wordt veroorzaakt als je dag in dag uit jaren bijft gebruiken. Niet als je het in om de 1-2 maanden een keer pakt. Ik heb wel soms bepaade stimulanten gemixt, wat natuurlijk niet echt slim was destijds, maar ook daarbij geldt dat het altijd redelijke bescheiden dosissen zijn geweest.

Ik ben het zeker eens dat het leven erg vermoeiend kan zijn zonder drugs. Of de moeheid een verbeelding is of niet maakt naar mijn mening ook niet zo gek veel uit - aangezien het altijd jou perceptie zal blijven en je ook alles alleen maar vanuit die perceptie kunt ervaren.

Maar jij gebruikt tegenwoordig toch nog steeds functioneel toch? Wat zou er denk je gebeuren als je dat een lange tijd niet zou doen?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » wo okt 09, 2019 10:00 am

spikeycloud schreef:Maar jij gebruikt tegenwoordig toch nog steeds functioneel toch? Wat zou er denk je gebeuren als je dat een lange tijd niet zou doen?

Klopt, ik gebruik tegenwoordig lage hoeveelheden Amfetamine en 3-MeO-PCE op frequente basis.

Amfetamine laten we zeggen niet meer dan 20mg per dag en 3-MeO-PCE niet meer dan 10mg per dag. de ene dag iets meer of minder dan de andere.

Ik eet gezond, ik slaap goed, ik sport consistent, alcohol is vrijwel volledig uit de rotatie, ik ben productief bezig, mijn invulling voelt betekenisvol, ik heb een aardig sociaal leven met enige variatie, ik ben geleidelijk aan problematiek uit het verleden aan het verwerken voor mijzelf.

Dagelijks drugsgebruik is niet ideaal maar er zit een solide positieve lijn in mijn leven waar ik erg blij mee ben. Er is een periode geweest dat ik zo'n anderhalf jaar nuchter door het leven ging inclusief alcohol en snelle eenzijdige koolhydraten. Op dat moment was ik vrij gefixeerd op sporten en voeding en kwam mijn motivatie grotendeels voort uit afgunst naar (voor mijn gevoel) tekort schieten in algemene zin in het leven. Het was een verandering die ik op dat moment hard nodig had wou ik niet in een put van ellende blijven hangen maar het was zogezegd ook geen ideale situatie.

Mocht ik op dit moment stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik ben ik bang dat dit instabiliteit zou brengen in mijn leven al zou het punt van volledig nuchter, al is het maar kort, nog wel willen bereiken. Maar daar wil ik mijn tijd voor nemen.

In de afgelopen jaren heb ik toch wel wat met downer drugs (opioiden & benzodiazepinen voornamelijk) lopen sukkelen, die gewoontes zou ik liever nog even wat langer achter mij laten. Ik beschouw alcohol consumptie eveneens als een minder constructieve gewoonte gezien het effect op mijn fysieke gezondheid, niet alleen door het direct effect op mijn gezondheid maar ook omdat het mij belemmerd in sporten en gezonde eetgewoontes. Amfetamine en 3-MeO-PCE hebben zogezegd minder negatief effect op mijn impulscontrole en redenatievermogen.

Zou ik stoppen met Amfetamine gebruik vrees ik dat mij moeilijker zal kunnen motiveren tot productiviteit wat ik wel nodig heb voor een stukje minimale levenszekerheid en een stukje betekenisvolle invulling in mijn leven.

De 3-MeO-PCE helpt mij bij het verwerken van gedachten waar ik moeite mee heb. In het verleden heeft trauma mij op momenten in ieder geval wel deels doen bevriezen waar 3-MeO-PCE voor mijn gevoel een stukje doorbraak maar ook acceptatie forceert. De bijkomende serotonine heropname remming voegt daarbij weer een stukje positief perspectief bij de verwerking van gedachten en een stukje rust in gedachten waar ik soms toch wel naar verlang en mij op momenten aanzet tot minder constructief handelen.

Misschien als ik vandaag abrupt zou stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik dat dit positief zou uitpakken en er niets aan de hand zou zijn. Maar ik heb een positieve tendens gaande waar ik op kan bouwen en ik ben bang dat ik deze dan eventueel kwijt zou raken. In een ideale wereld zou dit natuurlijk niet nodig wezen maar op dit moment voelt het voor mij als een vrij ideale middenweg.

Plat verwoord denk ik dat als ik zou weten te stoppen met functioneel gebruik dit op de korte termijn iets minder zal uitpakken en op de lange termijn positief zou uitpakken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » wo okt 09, 2019 11:08 am

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Maar jij gebruikt tegenwoordig toch nog steeds functioneel toch? Wat zou er denk je gebeuren als je dat een lange tijd niet zou doen?

Klopt, ik gebruik tegenwoordig lage hoeveelheden Amfetamine en 3-MeO-PCE op frequente basis.

Amfetamine laten we zeggen niet meer dan 20mg per dag en 3-MeO-PCE niet meer dan 10mg per dag. de ene dag iets meer of minder dan de andere.

Ik eet gezond, ik slaap goed, ik sport consistent, alcohol is vrijwel volledig uit de rotatie, ik ben productief bezig, mijn invulling voelt betekenisvol, ik heb een aardig sociaal leven met enige variatie, ik ben geleidelijk aan problematiek uit het verleden aan het verwerken voor mijzelf.

Dagelijks drugsgebruik is niet ideaal maar er zit een solide positieve lijn in mijn leven waar ik erg blij mee ben. Er is een periode geweest dat ik zo'n anderhalf jaar nuchter door het leven ging inclusief alcohol en snelle eenzijdige koolhydraten. Op dat moment was ik vrij gefixeerd op sporten en voeding en kwam mijn motivatie grotendeels voort uit afgunst naar (voor mijn gevoel) tekort schieten in algemene zin in het leven. Het was een verandering die ik op dat moment hard nodig had wou ik niet in een put van ellende blijven hangen maar het was zogezegd ook geen ideale situatie.

Mocht ik op dit moment stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik ben ik bang dat dit instabiliteit zou brengen in mijn leven al zou het punt van volledig nuchter, al is het maar kort, nog wel willen bereiken. Maar daar wil ik mijn tijd voor nemen.

In de afgelopen jaren heb ik toch wel wat met downer drugs (opioiden & benzodiazepinen voornamelijk) lopen sukkelen, die gewoontes zou ik liever nog even wat langer achter mij laten. Ik beschouw alcohol consumptie eveneens als een minder constructieve gewoonte gezien het effect op mijn fysieke gezondheid, niet alleen door het direct effect op mijn gezondheid maar ook omdat het mij belemmerd in sporten en gezonde eetgewoontes. Amfetamine en 3-MeO-PCE hebben zogezegd minder negatief effect op mijn impulscontrole en redenatievermogen.

Zou ik stoppen met Amfetamine gebruik vrees ik dat mij moeilijker zal kunnen motiveren tot productiviteit wat ik wel nodig heb voor een stukje minimale levenszekerheid en een stukje betekenisvolle invulling in mijn leven.

De 3-MeO-PCE helpt mij bij het verwerken van gedachten waar ik moeite mee heb. In het verleden heeft trauma mij op momenten in ieder geval wel deels doen bevriezen waar 3-MeO-PCE voor mijn gevoel een stukje doorbraak maar ook acceptatie forceert. De bijkomende serotonine heropname remming voegt daarbij weer een stukje positief perspectief bij de verwerking van gedachten en een stukje rust in gedachten waar ik soms toch wel naar verlang en mij op momenten aanzet tot minder constructief handelen.

Misschien als ik vandaag abrupt zou stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik dat dit positief zou uitpakken en er niets aan de hand zou zijn. Maar ik heb een positieve tendens gaande waar ik op kan bouwen en ik ben bang dat ik deze dan eventueel kwijt zou raken. In een ideale wereld zou dit natuurlijk niet nodig wezen maar op dit moment voelt het voor mij als een vrij ideale middenweg.

Plat verwoord denk ik dat als ik zou weten te stoppen met functioneel gebruik dit op de korte termijn iets minder zal uitpakken en op de lange termijn positief zou uitpakken.


This iig mooi dat je het idee hebt dat je op het goede spoor zit. Ook al is het in de bescheiden dosissen die je in je post beschrijft. Toch verwacht ik wel dat het een aanslag op je lichaam is op de lange termijn. En je misschien hiermee ook je patronen versterkt dat je alleen positiviteit versterkt/vasthoudt met die substanties – want in feite ontwijk je zo wel elke ervaring die je misschien in kan laten zien dat je nuchter miss ook op dit punt had kunnen komen. Aan de andere kant weet ik uit ervaring dat nuchter ook niet perse altijd het beste hoeft te zijn.

En dan kijk ik alleen al naar mijn geest, hoeveel destructieve en onhulpvolle gedachtes/gevoelens/emoties er worden getriggerd ondanks ik al een tijdje ben gestopt met alle stims- en ook zeker al vrij lang bezig ben om deze patronen aan te pakken - en dan zwijg ik nog even over de onverklaarbare vermoeidheid en depressieve gevoelens die vaak optreden uit het niets. Wat bij mij soms nogal wat frustratie teweegbrengt zeker als ik andere mensen er weinig last van zie hebben. Dan heb ik zoiets van ja ik voel me toch niet zo heel veel beter nu ik gestopt ben – en andere schijnen ook geen last hebben van hun gebruikt als ze het binnen de perken houden – dus waarom zou ik me dan dat plezier niet heel soms een keer mogen gunnen. Bedoel als de stims de grootste factor waren, dan zou je mogen verwachten dat na verloop van tijd de klachten vanzelf grotendeels opklaren.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » wo okt 09, 2019 12:39 pm

spikeycloud schreef:This iig mooi dat je het idee hebt dat je op het goede spoor zit. Ook al is het in de bescheiden dosissen die je in je post beschrijft. Toch verwacht ik wel dat het een aanslag op je lichaam is op de lange termijn. En je misschien hiermee ook je patronen versterkt dat je alleen positiviteit versterkt/vasthoudt met die substanties – want in feite ontwijk je zo wel elke ervaring die je misschien in kan laten zien dat je nuchter miss ook op dit punt had kunnen komen. Aan de andere kant weet ik uit ervaring dat nuchter ook niet perse altijd het beste hoeft te zijn.

En dan kijk ik alleen al naar mijn geest, hoeveel destructieve en onhulpvolle gedachtes/gevoelens/emoties er worden getriggerd ondanks ik al een tijdje ben gestopt met alle stims- en ook zeker al vrij lang bezig ben om deze patronen aan te pakken - en dan zwijg ik nog even over de onverklaarbare vermoeidheid en depressieve gevoelens die vaak optreden uit het niets. Wat bij mij soms nogal wat frustratie teweegbrengt zeker als ik andere mensen er weinig last van zie hebben. Dan heb ik zoiets van ja ik voel me toch niet zo heel veel beter nu ik gestopt ben – en andere schijnen ook geen last hebben van hun gebruikt als ze het binnen de perken houden – dus waarom zou ik me dan dat plezier niet heel soms een keer mogen gunnen. Bedoel als de stims de grootste factor waren, dan zou je mogen verwachten dat na verloop van tijd de klachten vanzelf grotendeels opklaren.

Tja, het is ondertussen ook al bijna 10 jaar geleden dat ik studie gerelateerd met methylfenidaat (Ritalin) begon hé. ;)
Ik heb binnen het onderwijs nooit veel steun ervaren in mijn ontwikkeling en er is mij wel vrij agressief een methylfenidaat (Ritalin) voorschrift opgedrongen vanuit mijn middelbare school. Had ik wel meer steun ervaren in mijn ontwikkeling op school acht ik de kans heel klein dat ik aan methylfenidaat (Ritalin) was begonnen van waaruit mijn dagelijks drugsgebruik toch wel grotendeels zijn oorsprong kent.

Dat gezegd hebbende hebben Amfetamine verwante stimulanten mij wel aanzienlijk geholpen met mijn studie destijds. Hetgeen wat jij beschrijft klinkt echter herkenbaar. Na jarenlang dagelijks functioneel stimulant gebruik bleef lange tijd een verhoogde aanwezigheid van chaotische gedachten en aanhoudende merkbare vermoeidheid achter. Vanuit die vermoeidheid kwamen ook de nodige depressieve gedachten voort, daar komt bij dat je door functioneel stimulant gebruik veel energie steekt in dingen waarbij de motivatie wat eerder extern ligt.

Ik betwijfel dat andere mensen daar minder last van hebben en mocht dat wel het geval wezen kun je daar alsnog beter schijt aan hebben want daar heb je zelf niet zoveel aan. Maar wat ik al eens eerder zei, misschien vergelijk ik mijn eigen context iets teveel, ik weet niet hoe mijn gebruik van stimulanten zich precies verhoudt tot dat van jou. Binnen mijn context compenseer ik in ieder geval sterk voor het minimale gebruik dat al plaats vindt. Zou ik bijvoorbeeld niet consistent hardlopen zouden de nadelige effecten van mijn stimulant gebruik veel sterker opwegen.

Stimulant gebruik staat in ieder geval niet gelijk aan terminaal kanker hebben en niet alle kwaaltjes kunnen hieruit afgeleid worden. Maar je moet het wel leuk houden voor jezelf, iets dat meer naïef volk nog wel eens wil vergeten. Instabiliteit en schommelingen zie ik zogezegd als meer schadelijk en je af en toe minder voelen hoort nou eenmaal bij het leven.

Maar wat je beschrijft is lastig in te schatten als je de context niet mee hebt, ik ga er echter vanuit dat je zelf het antwoord voor jezelf wel kunt relativeren waarop het antwoord waarschijnlijk meerdere factoren kent en holistisch is van aard.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » do okt 10, 2019 12:35 am

Een maat vertelde mij dat de slechte effecten van de simulanten waarschijnlijk bij meer hun oorsprong hebben in geestelijke afhankelijkheid en niet zozeer iets fysieks. Waar wel wat over zeggen is aangezien ik wel een aanzienlijke tijd heb geloofd dat ik alleen op stimulanten voldoendende sex zou kunnen beleven. Wat natuurlijk een vrij destructieve manier van denken is ook al pakte ik het maar soms. Maar aan de andere kant is het ook weer behoorlijk ver gezocht...alsof er een soort over je gewaakt wordt bijna als je het op die manier bekijkt.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Paradise » di okt 15, 2019 1:02 am

Yay genezen!
Geen posts meer van hoera echte 3FA,
ik probeer het dit weekend toch maar weer
want deze is vers, sterker dus, iedereen opgewekt,
van de weegschaal, ik slik het, nu voel ik me rot slecht,
en het is niet omdat ik het gesnoven heb,
3FA doe je beter niet nasaal, traantjes, is dit een lijn kiplekkere drugs
legendarische research chemical, zo zeldzaam, spelden, naalden
geen feestje in je neus. Nee pilletjes gemaakt, capsules, slik ze,
en dit is tranen, iedereen is super vrolijk en bij mij dat nare gevoel weer.
Twee capsules extra, Jezus, weer een tragedie, kan je van 60mg
niks meer willen doen, je leven? pffff ik ga liever dood ofzo
zo voel ik me, dit is designer stimulant. Een rave op het web omdat er verse batch is.
Nuja ik doe door, ik pak pep pillen, dieper het dal in, het is research!
Bestel die 3 FMA ook maar ja, space er van op wat voelt als een funeral,
ik kan niks meer en denk dat het aan de RC's ligt, ook als ik er weekje ofzo vanaf blijf
zit klem in dat popdilemma, ging naar de neuroloog zelf. Sip van onbekende designer methamfetamines van het web?
Kan niet, zeker niet als je meermaals gebruikt enzo ... je hebt toch genoeg geprobeerd?
Jazeker!!!! Ik stalk m'n vendors, ik wil de eerste zijn die ordered als het terug op stock is!
Ok, ik denk dat het wat ander dieper is, iets diep in hart of hersens, als je met zoveel plezier besteld.
Op een dag zal die pep wel lekker vallen, spit eens diep in je gevoelens, wat roert er naar,
ver van de pep weg, het is niet omdat drugs bad voor je is, dat het de bad guy is.
Het kan je ma zijn, familiale zaken, iets met vrienden of verliezen, liefde die creepy is geworden niet meer diep.
Aha !!!! Ja ik schade, meestal post ik als ik pak, en pak ook als ik niet post, gebruik vast dubbel dan ik denk.
Niemand zet echt streepjes naast zijn weegschaal ... ik heb zo mijn regels, over fatsoenlijk drug gebruik.
Waar ik ook gewoon soms m'n voeten aan veeg. Anders staar ik er gewoon naar, dat is pas dom.

Voldoende sex, zes uur is kort, twaalf uur gaat, of je neukt de hele dag door en zo acrobatisch.
Gewoon puur porno, best wel vrij harde destructieve seks, al die standjes en al die spieren waar je geen weet van had,
lopen als Robocop de komende twee dagen. Niet zo een romanticus. Als het echt lekker gaat ja.
Maar soms ook dom, je drink die vodka smoothie, fles wijn met een hand, grip op die billen met de andere,
wild wippen dat het gilt, twee slaps, de versnelling, diep, ketsen, bom trek haar op, pak die balkon vast, en nu slow.
sensueel momentje, tongen draaien, duuw ze op, bam, tetje vast en klit draaien met de andere hand.
En weer van storm gaan. Bijtanken kink up dubbele dopamine flow, pik barst diamand hard ja, draai ze om,
benen gaan open, glij in de geilgelei pomp miljoenen op, een glorieus boorplatform klets in de fanny.
Kets Klets aan rekker van der jartels. Haar tijd om te begeleiden, klimt erop, godin action, ik ben slechts de kermis,
olympische porno sex met haarzwaais, dit is altijd mooi, van losgaan, al der lekker geweld, tieten in m'n face, terug rechtop, achterover, achterover, vonken, ze lonk vurig, blond kink ritme zwaai haren pik fikt lik der tittys, tepeltjes vol trots,
grijp der billen geile shit vandaag. Knallen tot der besje kapot spat. 4FMA, 3FMA ook ja, Vodka, Witte wijntjes, frambozen en frambozen sap, een watertank.

Ik vind dat wel leuk, vooral als de andere partij openstaat voor genoeg sport voor een jaar lang.
Maar gewone sex, met lekker voorspel, met meer emoties dan van die sportporno, soms wel goddelijk geil ja
maar als het voorbij is ... heb ik toch zo een gevoel van ... nja twaalf uur bangen ( af en toe wat eten wel he ).

Gewone sex, ik vind je leuk enzo ... jij bent ook best wel, kus, had ik maar condooms ofzo, zot tuurlijk heb ik wat condooms
je zit me al een tijdje af te trekken of met dat ding in je mond, weet niet of vrijen met jou echt veilig is ...
en een kleine zien ik sowieso niet zitten, zelf nog veel te klein kind, heb je vallei vol water gevingerd, rubber om de Titanic,
verdrinken en omhoog wippen, rubbere flex geen krek en back, Bahama sex, duuw maar door, van hijgjes naar leuke kreuns
ik hou mijn post, stoot door klets tegen m'n buik op, zacht en dan in een versnelling, ik roteer dat ik diep de bocht in glij.
korte bliksemflits dieper de kut in en traag net binneninblijven, en der derrière stoot weer, gespannen dijen, grijp ze en prik der op impact. Ruk aan der bloes, zodat der boezem springt, tietendynamiet wind het op met plezier, zo een meid die ook aan vrouw doet denken en dan vrijen we gewoon. We doen het vier keer.

Ik ben blij dat je beter bent!
Het is de eerste keer dat ik terug kom en het is niet nog eens min of meer hetzelfde soort verhaal.

JMTHS Ik weet dat jij goed weet wat je doet enzo.

Maar die 3-Meo-PCE dagelijks, dat is gewoon echt geen gezond middel, het maakt gewoon heel je lichaam en geest kapot,
het duurt een tijd, mensen voelen je vaak toch iets anders aan, ook al is de dosis laag.
Ik vind O-PCE waarschijnlijk de meest geweldige drugs in de wereld, dan hadden ze dat niet meer, en werd het 3-MEO-PCE/PCP,
3-Ho-PCE/PCP ( die ik wat minder vond. 10mg is ook niet weinig, het is weinig als je het al lang doet wel ja.
Ik heb 2 jaar lang soms tot acht maand O-Desmethyltramadol gedaan, en dan 2 of 3 maand niet max.
Had daar nooit cravings naar ... bij mij is O-PCE mijn leven in geslopen, van soms, tot dagelijks, dan meer, kende ook niks van dissociatieven. Het leuk vrij onschuldig en doet serieus iets in tegenstelling tot benzo's.
Rare ritten meegemaakt. Toen er twee mensen belangrijk in mijn leven overleden op vrij korte tijd, in de familie
en er enorm veel ruzie kwam, dingen om erfenis en geld ook. Heeft het mij opgegeten. Ik nam het vooral als antidepressiva.
Toch met een constant dalende en stijgende tolerantie kwamen er altijd van die ongelukken ( dissociëren ).
Van onaangenaam tot mensen echt laten schrikken en de ambulance bellen.
Maar al die dissociatieven zijn de eerste drugs waarbij ik iets merk van dit is niet echt gezond ...
O-PCE kan wel extra ongezond zijn. Maar deed ook veel 3-Meo PCP, dat was voor als ik iets moest doen en ook maar 10mg ofzo.
Het chille van die dingen is dat je veel van stimulanten niet echt meemaakt ( uitputting ofzo ) ...
Nuja kan zijn dat mensen heel gedisciplineerd, dat nemen,
maar PCP dingen staan toch bekend om dat ze je geheugen enz om zeep helpen, net als je lichaam.
Mijn dissociatieven voorraad is het enige dat ik ooit gevraagd heb aan mensen om het door te spoelen,
of ze hadden het wel al eens gedaan.
Ik heb enkel redelijk wat benzos genomen toen ik daarmee stopte, en stim soms omdat ik nog altijd niet zoveel motivatie of energie heb. Mijn hoofd is wel beter, ik had die designer ketamine al twee keer gekocht, maar kreeg daar enkel een beetje vrolijkheid van.
Was echt geld in het water toen. Heb dat onlangs nog eens geprobeerd en kon wel dissociëren.
Vind het veel safer, te duur voor regelmatig gebruik, werkt maar kort, ik moet toch vrij veel snuiven om echt weg te zijn.
Ipv dat wat mg of een klein lijntje teveel hardcore spacen in Ikea betekent en iedereen is kwaad behalve jij.
Nuja ik an dat de mensen die ik ken niet meer aan doen om te kopen. Waarom heeft iemand elke dag PCP/PCE nodig.
Sterke anti depressiva achtig ding, ik word er vaak iets empathiser enthousiaster en zorgelozer van.
Maar het is veel te harde drug ... het is PCP, valt weinig goeds over te lezen.
Als dingen dan echt moeilijk worden en je hebt dat niet, word je soms wel eens snel eng boos enzo ...

Nu toch veel succes, als ik je waarschuwingen lees over saaie benzo's, waar je gewoon duf van wordt of wat minder bang.
Maar er is een reden dat benzo's gebruikt worden, zelfs opiaten ook, al zet de huisarts je niet op Oxy voor stijve spieren..
PCP niet echt. Ketamine enkel bij depressie maar daar zit weken tussen de behandelingen.
Nuja vooral O-PCE en de 2 3 Meo's, daar blijf ik liever weg van.
O-Desmythol Tramadol, lukte ook na drie keer op mijn bek te gaan. Het laatste jaar maar vier keer gedaan.
En benzo's, stoppen vrij vlug met werken als je dat regelmatig doet.

Nuja mijn vriendin eet al mijn benzo's als ze die kan vinden en stress heeft, zo een heel zakje pyrazolam weg,
als het een maand bij haar ligt ...

Ik heb wel twee zaken waarvoor ik benzo's voorgeschreven krijg. ( doosje per jaar ofzo ).
Al was het eerst dagelijks en er was niet echt een stoppunt ofzo, maar die dingen werden dan erger als ik het niet nam,
na een maand. En ik had al 1000 horror verhalen gelezen, Als je het daarmee zwaar verpest = hell.
Dus ben dan gestopt. En neem het enkel indien nodig. Soms wissel ik met RC benzo's, tolerantie gaat trager als je veel soorten wisselt,
dan altijd dezelfde neemt.

Nuja iedereen zijn sterktes en zwaktes zeker.
Hoop gewoon dat je geen PCE 4 life gaat doen dagelijks.

En Spikeycloud ik hoop dat je kan stimulansen als superman vanaf nu, jij hebt heel wat in te halen he.
Alcohol is toch wel meer de draai ze binnen drug, kwa sex enzo ...
En als je 8 keer per dag naar de hoeren gaat, en nooit meer drugs doet, zul je nog altijd best wat sex hebben.
Je kan sex kopen, dus wat loop jij aan stimulansen te denken.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » di okt 15, 2019 10:24 pm

Ik vraag me soms af waar je de inspiratie vandaag haalt om dit allemaal te schrijven. Of ik genezen ben van stimulanten, ja ik denk grotendeels van wel. Ik heb nu niet meer het idee dat ik ze nodig heb. Ik moet nog wel zeggen dat ik soms wel gedachtes heb van oh zou toch nog wel keer avondtuurje willen meemaken. Maar ik herinner me ook de hellisch katers die erna kwamen. Waarvan ik nu erachter gekomen ben dat het meeste van doe katers eigenlijk meer onbwuste troep uit het verleden is. Soms heb ik namelijk nog steeds dagen dat ik me voel alsof ik een 3-FA kater hebt, terwijl ik 3-FA al een half jaar niet gehad meer heb fso?

Probleem van mij was niet dat ik geen sex kon krijgen, maar meer dat ik dacht dat het alleen voldoenend genoeg zou zijn op stimulanten.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » wo okt 16, 2019 12:38 am

Paradise schreef:3-FA doe je beter niet nasaal, geen feestje in je neus.

Yeap, dat was ook mijn conclusie.
Paradise schreef:Iedereen is super vrolijk en bij mij dat nare gevoel weer.

Er is maar zoveel dat je van je lichaam kunt lenen hé, als je niet uit kijkt komt daar rente overheen.
Paradise schreef:Ik ga liever dood ofzo zo voel ik me, dit is designer stimulant.

Kan ook voorkomen bij/na Amfetamine of Methylfenidaat (Ritalin) misbruik hoor.
Paradise schreef:Bestel die 3-FMA ook maar ja

Kijk maar uit, de serotonine bijslag maakt het een zeer recreatief/verslavende Methamfetamine analoog die niet bepaald rendabel is voor de lange termijn.
Paradise schreef:Ging naar de neuroloog zelf. Sip van onbekende designer methamfetamines van het web? Kan niet, zeker niet als je meermaals gebruikt enzo ... je hebt toch genoeg geprobeerd?

Ik denk dat je neuroloog denkt dat er meer context speelt dan enkel het middel dat je gebruikt.
Paradise schreef:Het kan je ma zijn, familiale zaken, iets met vrienden of verliezen, liefde.

Ik was 2 jaar lang een kasplantje na jarenlang stimulant misbruik waarbij Methylfenidaat en (Dex)Amfetamine een naar mijn inzien even grote rol hebben gespeeld als de RC analogen hierop. Ik zou dat lange termijn fysieke vermoeidheid die Amfetamine verwante stimulanten kunnen veroorzaken niet onderschatten.

De ironie was ook vaak dat ik weer Amfetamine verwante stimulanten ging gebruiken omdat de diepe lichamelijke vermoeidheid (grotendeels) veroorzaakt door deze middelen op momenten ondragelijk was.
Paradise schreef:Niemand zet echt streepjes naast zijn weegschaal ... ik heb zo mijn regels, over fatsoenlijk drug gebruik. Waar ik ook gewoon soms m'n voeten aan veeg. Anders staar ik er gewoon naar, dat is pas dom.

Iedereen pist wel eens naast de pot maar een weegschaal is toch echt absoluut beter dan niets. Het noteren wat je wanneer gebruikt kan ook meerwaarde hebben al ga je nooit alles kunnen noteren. Het gaat dan ook grotendeels om bewustwording van. Meten is weten.
Paradise schreef:Ik ben blij dat je beter bent!
Het is de eerste keer dat ik terug kom en het is niet nog eens min of meer hetzelfde soort verhaal.

Ik ben ook erg blij met de huidige tendens in mijn leven, al wil ik niet te vroeg juichen maar ik hoop dit vast te houden in ieder geval. De positieve lijn is merkbaar in ieder geval. Op een bepaald moment was ik bijna 2 maanden te vermoeid om televisie te kunnen kijken en ik kon het zo'n 6 maanden niet opbrengen om iets op het forum te plaatsen. Dat is alweer meer dan 2 jaar geleden maar ik hoop dat ik dat nooit meer hoef mee te maken.
Paradise schreef: JMTHS Ik weet dat jij goed weet wat je doet enzo. Maar die 3-Meo-PCE dagelijks, dat is gewoon echt geen gezond middel, het maakt gewoon heel je lichaam en geest kapot, het duurt een tijd, mensen voelen je vaak toch iets anders aan, ook al is de dosis laag.

Ik vind O-PCE waarschijnlijk de meest geweldige drugs in de wereld, dan hadden ze dat niet meer, en werd het 3-MEO-PCE/PCP, 3-Ho-PCE/PCP ( die ik wat minder vond. 10mg is ook niet weinig, het is weinig als je het al lang doet wel ja).

Ik liep vast op een drempel die voort kwam uit trauma, voor mijn gevoel tot bepaalde hoogte heb ik mij hier bewuster op kunnen richten en heeft het stukje mentale afstand dat dissociatieven kunnen creëren en de daarbij komende lichte serotonine bijslag mij wel geholpen mijzelf hier bewust op te richten en uiteindelijk geholpen hier tot bepaalde hoogte concreet handelen naar te kunnen richten.

Ik verkrampte omdat ik de druk ervoer in verband met verplichten gerelateerd aan levenszekerheid vanaf de ene kant en mindere ervaringen die mij diep geworteld zitten aan de andere kant. Ook hielp het op momenten een stukje woede los te laten. Uiteindelijk moet het natuurlijk vooral uit jezelf komen en dissociatieven kunnen op momenten ook negatieve aspecten uitvergroten die er al zijn maar in mijn specifieke context heeft het wel meerwaarde gehad. Op zijn minst heeft het de kwaliteit van leven naar mijn ervaring verbeterd. Maar ik begrijp je bedenkingen, RC dissociatieven en zeker in de context waarin ik ze zelf toe pas zijn niet voor iedereen.
Paradise schreef:Ik heb 2 jaar lang soms tot acht maand O-Desmethyltramadol gedaan, en dan 2 of 3 maand niet max. Had daar nooit cravings naar...

Persoonlijk voel ik nog altijd wel cravings naar opiaten en opioiden tot bepaalde hoogte. Ik ben echter, in ieder geval op dit moment, niet bang dat ik terug val in gebruik van. Opioiden beschouw ik dan ook vooral als verslavend omdat ze te mooi om waar te wezen zijn, hierbij speelt de relatief grote afwezigheid van ontwenningsverschijnselen een grote rol. Met nadruk op relatief, als iemand grote hoeveelheden injecteert wat relatief snel voor komt vanuit misbruikpotentieel is het natuurlijk een ander verhaal.
Paradise schreef:Bij mij is O-PCE mijn leven in geslopen, van soms, tot dagelijks, dan meer, kende ook niks van dissociatieven. Het leuk vrij onschuldig en doet serieus iets in tegenstelling tot benzo's. Rare ritten meegemaakt. Toen er twee mensen belangrijk in mijn leven overleden op vrij korte tijd, in de familie en er enorm veel ruzie kwam, dingen om erfenis en geld ook. Heeft het mij opgegeten. Ik nam het vooral als antidepressiva.Toch met een constant dalende en stijgende tolerantie kwamen er altijd van die ongelukken ( dissociëren ).

Ik nam met grote regelmaat MXE. Toen mijn vriendin mij voor de keuze stelde om zonder afbouw te ontwennen van opioiden (Heroïne en Butyr-Fentanyl) was MXE naar mijn ervaring mijn grote redding.

Mijn opioiden misbruik kwam voort uit het cliché van onderliggende problematiek en de context waarin ik mij bevond was zeer instabiel. Toen ik in Antwerpen woonde was er zeer weinig steun vanuit mijn omgeving.

Op een gegeven moment toen ik in Antwerpen woonde pleegde iemand waarvan ik erg hield zelfmoord. Dit deed hij zeer bewust aan de hand van een cocaïne heroïne speedbal, hij had wel vaker gezegd dat een overdosis heroïne wel een statement zou wezen. Dat was mijn vaste tripmaatje waarmee ik vrij veel had mee gemaakt en vrijwel wekelijks zag. Op dat moment was hij 23 en een paar van mijn laatste woorden aan hem waren dat ik nog nooit iemand had ontmoet waaraan ik mij zo sterk kon relateren. Het was niet de eerste vriend en medestudent in Antwerpen die zichzelf van het leven had beroofd maar dit raakt(e) mij toch wel wat dieper gezien de band die ik met hem had.

Zijn timing had vrijwel niet meer belabberd kunnen wezen en ondanks dat hij al jaren over zelfmoord sprak kwam het bij iedereen aan als bliksem bij een heldere hemel. Waarschijnlijk ook omdat hij bang was dat mensen hem zouden tegen houden in zijn plannen.

Op dat moment was de MXE opgedroogd en heb ik vrij belachelijke hoeveelheden 3-MeO-PCP misbruikt. Ik was zeer bekend met de manische bijwerkingen maar het was het enige alternatief op MXE dat ik voor handen zag en nuchter zijn was hoe raar dat sommigen ook mag klinken geen optie voor mij. Omdat mijn leven gewoon door ging en ik productief moest wezen wou ik prospect op toekomst hebben gebruikte ik naast de 3-MeO-PCP op een gegeven moment ook Amfetamine verwante stimulanten. Op een gegeven moment was ik door de 3-MeO-PCP manie vervallen tot een cliché figuur die dacht dat hij een profeet was en even de wereld zou redden. Tijdens deze periode woonde ik ook nog altijd samen met mijn vriendin die zelf geen drugs gebruikt, laten we zeggen iemand met wie ik heel veel geluk heb gehad en die heel wat waanzin heeft mogen meemaken.

Op een gegeven moment was ik bij een jamsessie van vrienden, 12 personen. Ik voelde euforische golven uit de ether van de volgende dimensie. Op een gegeven moment werd er verteld dat er op het stadsplein / de Groenplaats een live optreden gehouden zou worden.

In mijn hoofd was ik tot de conclusie gekomen dat deze 12 vrienden mijn 12 discipelen waren, we zouden een mars lopen naar het grote plein in de stad. Hier zou ik sterven en het universum zou perfecte harmonie bereiken. Halverwege onze mars naar het grote plein in de stad had ik een mentale instorting omdat ik niet wou sterven. Een van mijn 12 discipelen bleef om mij te troostten en steunen en hij noemde nog eens dat hij de 3-MeO-PCP eigenlijk toch echt niet zo leuk vond en ik misschien eens rustig aan moest doen hiermee.

Die dag ben ik gestopt met mijn 3-MeO-PCP gebruik, op dat moment had ik al zo'n 20 gram 3-MeO-PCP verbruikt in totaal. Het duurde ongeveer een week voordat ik weer nuchter was van de 3-MeO-PCP en daarna heeft zo'n 1 a 2 maanden een hoofdpijn aangehouden.

Een paar maanden nadat ik gestopt was met mijn dissociatieven gebruik suggereerde een psychiater mij benzodiazepines waarop ik naar hem was uitgevlogen dat mn beste vriend die om de hoek woonde nu dood is vanwege het wonder dat benzodiazepines heet. De psychiater benadrukte nog dat hij dit niet zomaar suggereerde en dat hij akkoord was met de risico's.

Na aanleiding van dit gesprek ben ik aan zelfmedicatie benzodiazepines begonnen, dit ongeveer een maand maar uiteindelijk kwam mijn woede en verdriet weer even hard terug geslingerd in mijn gezicht en hadden de benzodiazepines mij enkel langer op een punt gehouden waar ik liever zo snel mogelijk uit geklauterd was. Dit was enkele maanden voordat ik in een vegetatieve burn-out terecht kwam.

In de tijd tussen de 3-MeO-PCP gebruik liep ik ook stage, ik had nog via het aangewezen kanaal doorgeven dat ik het o.a. zwaar had met het verlies van een geliefde waarop ik de reactie kreeg dat als ik niet in staat was mij professioneel op te stellen in het werkveld ik geen diploma verdiende. Ik kon geen dag of ook maar een uur vrij krijgen van mijn stage voor de begrafenis van mn beste vriend en mijn afscheid heb ik op dat moment dan ook in de trein geschreven onderweg naar omdat hier anders geen tijd voor was.

Ik dwaal nogal af en begin wat te watervallen in mijn reactie maar ik denk dat ik mij ongeveer iets kan voorstellen bij wat je hebt mee gemaakt. De erfenis van mn moeder heb ik ook nooit iets van terug gezien, op momenten dat je denkt dat fatsoen vanzelfsprekend is willen mensen je nog wel eens stijl achterover doen slaan.

Dissociatieven zijn qua tolerantie zelf tijdens mijn hoogtepunt van misbruik nooit voorbij de 50% gegaan waarbij ik dus grof geschat een dubbele dosering nodig had voor ongeveer dezelfde effecten wanneer zonder tolerantie en zelfs dan was de duratie wel wat langer merkbaar. Bij lange na niet zo gortig als dat de tolerantie voor bijvoorbeeld opioiden of benzodiazepines wil worden in ieder geval.
Paradise schreef:Van onaangenaam tot mensen echt laten schrikken en de ambulance bellen.
Maar al die dissociatieven zijn de eerste drugs waarbij ik iets merk van dit is niet echt gezond ...
O-PCE kan wel extra ongezond zijn. Maar deed ook veel 3-Meo-PCP, dat was voor als ik iets moest doen en ook maar 10mg ofzo.

10mg 3-MeO-PCP of O-PCE vind ik zelfs met tolerantie al best wat. Mijn ervaring met dissociatieven is dat ze het gevoel van lichamelijke vermoeidheid en zelfs hoofdpijn sterk onderdrukken. Ik zou niet onderschatten wat voor uitputtingsslag O-PCE kan hebben op je lichaam. De voornaamste nadelige bijwerking van 3-MeO-PCP ten opzichte van O-PCE is toch echt het verhoogd manisch randje denk ik.
Paradise schreef:Het chille van die dingen is dat je veel van stimulanten niet echt meemaakt ( uitputting ofzo ) ...
Nu kan het zijn dat mensen heel gedisciplineerd dat nemen, maar PCP dingen staan toch bekend om dat ze je geheugen enz om zeep helpen, net als je lichaam.

Bij extreem misbruik acht ik het zeer mogelijk dat dissociatieven misbruik hersenschade kan veroorzaken. Dit is immers ook mogelijk bij extreem Ketamine misbruik volgens wetenschappelijk onderzoek.

Ik zei het net al, maar ik denk dat bij jarenlang aanhoudend stimulant misbruik er een uitputting van je lichaam kan plaats vinden die zo een jaar aanzienlijk merkbaar kan wezen als direct gevolg van. Des te meer als het stimulanten betreffen met serotonine bijslag.
Paradise schreef:Mijn dissociatieven voorraad is het enige dat ik ooit gevraagd heb aan mensen om het door te spoelen, of ze hadden het wel al eens gedaan.

Ik heb enkel redelijk wat benzos genomen toen ik daarmee stopte, en stim soms omdat ik nog altijd niet zoveel motivatie of energie heb. Mijn hoofd is wel beter, ik had die designer ketamine (2F-DCK) al twee keer gekocht, maar kreeg daar enkel een beetje vrolijkheid van.
Was echt geld in het water toen. Heb dat onlangs nog eens geprobeerd en kon wel dissociëren.
Vind het veel safer, te duur voor regelmatig gebruik, werkt maar kort, ik moet toch vrij veel snuiven om echt weg te zijn.

Nu kan het dat de mensen die ik ken niet meer aan drugs doen om te kopen. Waarom heeft iemand elke dag PCP/PCE nodig. Sterke anti depressiva achtig ding, ik word er vaak iets meer empathisch, enthousiaster en zorgelozer van. Maar het blijven veel te harde drugs... het is PCP, en daar valt weinig goeds over te lezen.
Als dingen echt moeilijk worden en je hebt het niet voor handen kun je soms wel eens snel eng boos worden enzo...

Het enige dat ik ooit door het toilet heb gespoeld is funaryl-fentanyl. Beter meng je je drugs met bleek en water voordat je het door het toilet spoelt om de psychoactieve werking inactief te maken. Met oog op duurzaamheid is het beter om niet zomaar drugs door het toilet te spoelen, veel drugs en chemische stoffen zijn niet/moeilijk uit het (drink)water te filteren.

2F-DCK is inderdaad erg prijzig voor dissociatief sterk gelijkend aan Ketamine als is Ketamine dat natuurlijk ook wel. Ik snap trouwens wat minder goed dat mensen benzodiazepines gebruiken nadat ze minderen met dissociatieven, laat staan tijdens gebruik van dissociatieven natuurlijk.
Paradise schreef:Nu toch veel succes, als ik je waarschuwingen lees over saaie benzo's, waar je gewoon duf van wordt of wat minder bang. Maar er is een reden dat benzo's gebruikt worden, zelfs opiaten ook, al zet de huisarts je niet op Oxy voor stijve spieren..

Ik begrijp je perspectief maar ik ben het er nog altijd niet geheel mee eens. Benzodiazepines zijn buiten de context van toepassing voor acuut gevaar toch echt rotzooi die het leven enkel moeilijker maken op de lange termijn. Daarbij komt natuurlijk ook dat benzodiazepines na alcohol en nicitone veruit de meest gebruikte downer harddrugs zijn en dat deze door de brede populatie zwaar onderschat worden wat vaak ronduit hypocriet is.
Paradise schreef:Voor PCP analogen is er niet echt een reden om gebruikt te worden. Ketamine enkel bij depressie maar daarbij zitten weken tussen de behandelingen.

Vooral O-PCE en de 3-Meo analogen blijf ik liever van vandaan. O-Desmythol Tramadol, lukte ook na drie keer op mijn bek te gaan. Het laatste jaar maar vier keer gedaan. En benzo's, stoppen vrij vlug met werken als je dat regelmatig doet.

Heroïne schiet nog wel eens door mijn gedachten maar O-DesmethylTramadol of gewoon Tramadol zijn ook wel lekker wezen, op vrijwel ieder moment dan ook natuurlijk. Benzodiazepine tolerantie wil nog wel eens een dingetje wezen ja.

O-PCE en 3-MeO-PCP zijn inderdaad vrij heftige dissociatieven die wel met respect en beleid behandeld mogen worden. Ik zag recent nog 2x een verhaal op het .nl forum voorbij komen waarbij iemand een weekje onder invloed was na consumptie van 100mg 3-MeO-PCP. Nog maar om te zwijgen over het verhaal van de uitvinder van 3-MeO-PCP die 100mg injecteert en in het gekkenhuis beland. Aan de andere kant zullen er wellicht ook verhalen bestaan van meer gematigd gebruik waar we nog nooit van hebben gehoord, gezien het feit dat je 3-MeO-PCP op iedere RC vendor site goedkoop kunt terug vinden kan het haast niet anders dan dat het veel gebruikt wordt.

Wat betreft Ketamine tegen depressie, de IV Ketamine behandeling tegen depressie komt naar mijn weten enkel in de VS voor al heb ik dit ook in een Brits onderzoek voorbij zien komen. Hierbij houden ze inderdaad meer tijd tussen sessies.

Ik heb echter in Europa ook onderzoek voorbij zien komen waarbij lage doseringen Ketamine (denk aan doseringen onder de 5mg) op meer frequente basis werden toegepast. Alsnog niet vergelijkbaar met zelfmedicatie van RC dissociatieven natuurlijk maar toch.
Paradise schreef:Nuja mijn vriendin eet al mijn benzo's als ze die kan vinden en stress heeft, zo een heel zakje pyrazolam weg, als het een maand bij haar ligt ...

Ik heb wel twee zaken waarvoor ik benzo's voorgeschreven krijg. ( doosje per jaar ofzo ).
Al was het eerst dagelijks en er was niet echt een stoppunt ofzo, maar die dingen werden dan erger als ik het niet nam, na een maand. En ik had al 1000 horror verhalen gelezen, Als je het daarmee zwaar verpest = hell.
Dus ben dan gestopt. En neem het enkel indien nodig. Soms wissel ik met RC benzo's, tolerantie gaat trager als je veel soorten wisselt, dan altijd dezelfde neemt.

Ik heb wel mensen gekend die letterlijk iedere dag van hun leven benzodiazepines gebruiken om met hun 'angsten' om te gaan. Ofwel dagelijks hun onderliggende problematiek er mee onderdrukken totdat ze zichzelf vaak uiteindelijk van kant maken. De meest gebruikte harddrug waar je nooit iemand over hoort, en mensen zich maar afvragen waarom vrouwen zo hysterisch kunnen doen.
Paradise schreef:Nuja iedereen zijn sterktes en zwaktes zeker.
Hoop gewoon dat je geen PCE 4 life gaat doen dagelijks.

Ik ben momenteel nuchter, sommige dagen ook, de doseringen liggen onder de 5mg per keer en het is al minder dan voorheen. Ik communiceer er veel en open over met mijn vriendin. Er was een tijd dat ik dagelijks gebruik van voor de rest van mijn leven geen eens zo'n slecht idee vond maar ik ben er vrij zeker van dat ik niet terug wil naar die tijd. Ik hoop uiteindelijk naar een langere periode nuchter en gezond door het leven te gaan wat steeds tastbaarder wordt. Hier probeer ik ook concreet naar te plannen en handelen. Ik ken mijn zwaktes en ik zie het als een kleiner kwaad om stabiliteit te bewaren. Alcohol is eveneens zo goed uit mijn rotatie. Voeding, sporten en slapen spelen eveneens een zeer centrale rol. Dat gezegd hebbende moet ik zo mn bedje in duiken.

Om de flink lap tekst nog even af te ronden, ik hoop dat je ook een stukje rust en positieve lijn mag vinden. Het klinkt alsof jij ook wel even mag chillen voordat je prooi valt aan clichés zoals velen van ons. :blowkiss:
spikeycloud schreef:Ik vraag me soms af waar je de inspiratie vandaag haalt om dit allemaal te schrijven.

Inderdaad, waar halen ze het toch vandaan. :snort:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Kikkerr » wo okt 16, 2019 2:58 pm

Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Paradise » vr okt 18, 2019 2:15 pm

Ik hou het best chill ... denk dat ik al een paar keer ten prooi gevallen ben.
Gelukkig heb ik een goed vangnet en geen gebruikers in mijn omgeving.
Ik ben blij dat ik van die MEO-PCX dingen afgeraakt ben.
De eerste maand heb ik vooral geslapen en gaan wandelen met mijn ma.
Dan heel veel Netflix. En langzaam beginnen werken en sociale dingen.
De eerste keren uit huis nam ik wel eens een benzo.

Ik drink ook niet. Vapen wel, maar dat is ook maar 2 dagen in de week.

3FMA, ik weet dat het een serotonine slurper is. Voelt IMO ook niet super gezond.
Heb het maar drie keer gedaan in mijn leven.

Heb ook het geluk dat ik met heel gemotiveerde mensen werk die niet in drugs geïnteresseerd zijn.
Ik ben altijd bang van opiaten geweest, ik kweekte poppies als hobby en soms eens opium te doen.
Mijn vriendin ging eens in de tuin werken en had de poppies gewied.
Ik kreeg gelijk een hartaanval. En ik deed wat ... 4 keer opium in de zomer ...
Extreem manipulatief. Tramadol manipuleert toch niet zo heftig als andere opiaten.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » za okt 19, 2019 10:14 am

Paradise schreef:Ik ben blij dat ik van die MEO-PCX dingen afgeraakt ben.
De eerste keren uit huis nam ik wel eens een benzo.

Ik heb juist benzos een beetje ingewisseld voor 3-MeO-PCE.

Paradise schreef:Ik ben altijd bang van opiaten geweest, ik kweekte poppies als hobby en soms eens opium te doen. Mijn vriendin ging eens in de tuin werken en had de poppies gewied.
Ik kreeg gelijk een hartaanval. En ik deed wat ... 4 keer opium in de zomer ...
Extreem manipulatief. Tramadol manipuleert toch niet zo heftig als andere opiaten.

Ik wil ook nog altijd eens proberen wat klaproosje te cultiveren maar de kans nog niet gehad jammer genoeg. Mn ma groeide ze vroeger in de tuin en maakte er thee van door simpelweg de bollen te stampen in heet water.

Mn vriendin dreigde wel eens om mn (niet downer) drugs weg te gooien waarop ik reageerde dat ik voor €50,- diezelfde week nog opioiden in de brievenbus buiten huis had liggen. Wellicht niet zo netjes van me, maar goed.

Ik denk dat je opium uit eigen klaproosjes minder risico loopt dan met Tramadol. Tramadol duurt gewoon heel lang om op gang te komen, duurt zo'n 3 a 4 uur voordat de effecten een beetje fatsoenlijk merkbaar zijn en dan is het het metaboliet O-desmethyl-Tramadol dat de voornaamste wenselijke effecten lijkt te geven.

O-desmethyl-Tramadol kun je dus ook online bestellen als RC, hiervan heb ik zelfs wel genoemd zien worden dat deze als prettiger dan Heroïne werd ervaren. Beetje wazig en subjectief maar het metaboliet van Tramadol wordt al enkele jaren vrij enthousiast ontvangen in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » zo okt 20, 2019 4:00 am

Zo vandaag maar een keer de pellet geprobeerd. Ik had in de morgen vandaag eerst een allergy dose gepakt van ogv 1/20 1/30 van het pellet (een kruimetje)

Ik had rond kwart over 11 savonds een halve pellet gepakt wat ogv neer zal komen op 35 mg 3-fea en 15 mg 2-fea, ik had er ook 1 mg etizo bij en ben daarmee naar de club gegaan.

Ik voelde wel wat, maar het was niet echt euforisch fso. Dit heeft ook wel deels met de lage dosis te maken en mindset ook wel. Maar zou het ook zo kunnen zijn dat de etizolam wat euforische effecten blokkeert? Want ik voelde me eigenlijk beetje het zelfde als ik nuchter zou zijn, miss heel lichtjes dat ik de gedachtes makkelijker kan laten gaan dan nuchter maar das dan ook het enige. Wat ik wel merkte was lichte warmte en een droge mond en heel lichte kaakspanning. Ik snap dat het best een lage dosis is, maar ook weer niet zo laag dat je, je zowat nuchter voelt lijkt me.

Iemand een idee of etizo de euforie kan verminderen?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » zo okt 20, 2019 3:12 pm

Na een matige slaap voel ik me vandaag wel ok. Alleen wel een beetje verbaast dat ik niet zo heel erg veel voelde van de 2/3-fea. Ofja niet voelde....geen euforie zeg maar...de droge bakkes en lichte kaakspanning waren er dan weer wel. Wat mij ook verbaasde, was dat mijn libido ook vrij laag was wat ik ergens ook wel jammer vond.

Ik verwacht ook wel dat de club setting er ook mee te maken kan hebben gehad. Als iedereen een beetje suf om zich heen staat te kijken dan maakt het ook wat lastiger om zelf los te gaan - zeker omdat ik redelijk hooggevoelig ben en ook heel snel de vibe van de omgeving meepak. Daarbij was het vaak lomp en veel geduw en van die zatte mensen die totaal geen rekening houden met hun omgeving. Kan me voorstellen dat als je heel de tijd wordt geduwd dit ook niet echt veel euforie geeft. :roll2: wel had ik het idee dat niemand het zag dat ik wat op had en das natuurlijk ook wel fijn.

Ik had ook niet dat ik de mensen aardiger vond, al had ik wel het idee dat ik iets meer aanspraak had dan normaal - en zoals ik al zei kon ik ook wat makkelijker mijn gedachtes laten gaan. En niet helemaal verzanden in een bepaalde negatieve gedachtegang. Deze werden overigens nog wel getriggerd. Ik heb soms wel het idee dat een lage dosis ho-met erbij pakken miss beter is om makkelijker uit bepaalde mindsets te komen. Maar ik vind dat altijd tricky omdat het dan ook heel erg snel chaotisch en extreem onvoorspelbaar kan worden. Zeker in een club waar je een overload aan prikkels voor je kiezen krijgt.

Ik verwacht dat de dosissen zoals ze online staan wel erg laag zijn en ik kan me wel een beetje voorstellen waarom Xastur zoveel nodig heeft. Ik heb ook niet het idee dat als ik een hele pellet gepakt had, dat er dan een wereld van verschil geweest zou zijn. Maarja dat blijft natuurlijk giswerk. :lol:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » zo okt 20, 2019 3:57 pm

spikeycloud schreef:Ik heb ook niet het idee dat als ik een hele pellet gepakt had, dat er dan een wereld van verschil geweest zou zijn. Maarja dat blijft natuurlijk giswerk. :lol:

Is wel het dubbele hé, maar een ideale dosering blijft altijd wel wat aftasten ja.

Denk niet dat 1mg Etizolam de euforie veel in de weg zit maar het maakt wellicht wat inactiever.

Heel vaak mee gemaakt dat iemand voor de eerste keer MDMA neemt en vanuit zenuwen en voorzichtigheid heel laag doseert en vervolgens aangeeft er bewust helemaal niets van te merken.

Een mindere setting zoals je die beschrijft kan ook zeker invloed hebben.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » zo okt 20, 2019 6:05 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Ik heb ook niet het idee dat als ik een hele pellet gepakt had, dat er dan een wereld van verschil geweest zou zijn. Maarja dat blijft natuurlijk giswerk. :lol:

Is wel het dubbele hé, maar een ideale dosering blijft altijd wel wat aftasten ja.

Denk niet dat 1mg Etizolam de euforie veel in de weg zit maar het maakt wellicht wat inactiever.

Heel vaak mee gemaakt dat iemand voor de eerste keer MDMA neemt en vanuit zenuwen en voorzichtigheid heel laag doseert en vervolgens aangeeft er bewust helemaal niets van te merken.

Een mindere setting zoals je die beschrijft kan ook zeker invloed hebben.


Afhankelijk of de blotter een beetje gelijk verdeeld is wel. Ik heb ook het idee dat ik niet erg gevoelig ben voor serotonine releasende drugs. Zo heb ik ook een keer 120 mg 4-FA gehad en daarna nog 140 mg Methylone, en van de laatste geen klap gevoeld. En dit is opzich wel opmerkelijk gezien ik nog nooit MDMA gebruikt en ook bijna nooit serotonine sluperde drugs. Daarintegen ben ik wel weer redelijk gevoelig voor psychedelische middelen. Dat is bij mij vaak echt een wereld van verschil qua ervaring.

Ik verwacht ook dat mindset ermee te maken kan hebben. Om gister aan te nemen, ik kom me ook niet echt voorstellen om super euforisch te zijn op dat moment. Dat, dat zegmaar een te grote shift zou zijn wat ook niet gek is, gezien ik me toch nog steeds wel een groot deel van de week niet al te best voel. Zodoende dat ik ook aangaf dat ik er over zat te denken om 5 mg 4-HO-MET erbij te pakken zodat ik wat makkelijker uit die mindset kon komen. Maarja een stof zoals HO-MET in een lompe dronken kroeg kan ook heel snel de negatieve kant in slaan natuurlijk.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor Jmths » di okt 22, 2019 10:00 am

spikeycloud schreef:Afhankelijk of de blotter een beetje gelijk verdeeld is wel. Ik heb ook het idee dat ik niet erg gevoelig ben voor serotonine releasende drugs. Zo heb ik ook een keer 120 mg 4-FA gehad en daarna nog 140 mg Methylone, en van de laatste geen klap gevoeld. En dit is opzich wel opmerkelijk gezien ik nog nooit MDMA gebruikt en ook bijna nooit serotonine sluperde drugs. Daarintegen ben ik wel weer redelijk gevoelig voor psychedelische middelen. Dat is bij mij vaak echt een wereld van verschil qua ervaring.

Ik verwacht ook dat mindset ermee te maken kan hebben. Om gister aan te nemen, ik kom me ook niet echt voorstellen om super euforisch te zijn op dat moment. Dat, dat zegmaar een te grote shift zou zijn wat ook niet gek is, gezien ik me toch nog steeds wel een groot deel van de week niet al te best voel. Zodoende dat ik ook aangaf dat ik er over zat te denken om 5 mg 4-HO-MET erbij te pakken zodat ik wat makkelijker uit die mindset kon komen. Maarja een stof zoals HO-MET in een lompe dronken kroeg kan ook heel snel de negatieve kant in slaan natuurlijk.

Je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat je Etizolam blotter volumetrisch full body soak verdeeld is.

Om eerlijk te zijn kan ik mij verbazen wanneer mensen effect merken van 70mg 4-FA of MDMA, zullen wel kleine meisjes zijn denk ik dan vaak. Persoonlijk doseer ik meestal zo'n 175-200mg 4-FA of MDMA (82kg man), 3-FEA is eveneens een potente serotonine releaser van wat ik begreep.

Noem mij oppervlakkig maar een serotonine releaser tripje samen met iemand waarmee ik enige chemie voel is vaak ook wel extra de moeite, solo tripjes ben ik in algemene zin niet zo van.

5mg 4-HO-MET er bij kan zeker de moeite wezen, zelf voeg ik vaak ook een kleine dosering psychedelica toe voor dat subtiele randje. Een kroeg met dronken mensen klinkt wel een beetje als horrorscenario voor een tripje als je het mij vraagt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: stim katers in het verleden, 2/3-fea pellet dit weekend

Berichtdoor spikeycloud » di okt 22, 2019 11:02 am

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Afhankelijk of de blotter een beetje gelijk verdeeld is wel. Ik heb ook het idee dat ik niet erg gevoelig ben voor serotonine releasende drugs. Zo heb ik ook een keer 120 mg 4-FA gehad en daarna nog 140 mg Methylone, en van de laatste geen klap gevoeld. En dit is opzich wel opmerkelijk gezien ik nog nooit MDMA gebruikt en ook bijna nooit serotonine sluperde drugs. Daarintegen ben ik wel weer redelijk gevoelig voor psychedelische middelen. Dat is bij mij vaak echt een wereld van verschil qua ervaring.

Ik verwacht ook dat mindset ermee te maken kan hebben. Om gister aan te nemen, ik kom me ook niet echt voorstellen om super euforisch te zijn op dat moment. Dat, dat zegmaar een te grote shift zou zijn wat ook niet gek is, gezien ik me toch nog steeds wel een groot deel van de week niet al te best voel. Zodoende dat ik ook aangaf dat ik er over zat te denken om 5 mg 4-HO-MET erbij te pakken zodat ik wat makkelijker uit die mindset kon komen. Maarja een stof zoals HO-MET in een lompe dronken kroeg kan ook heel snel de negatieve kant in slaan natuurlijk.

Je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat je Etizolam blotter volumetrisch full body soak verdeeld is.

Om eerlijk te zijn kan ik mij verbazen wanneer mensen effect merken van 70mg 4-FA of MDMA, zullen wel kleine meisjes zijn denk ik dan vaak. Persoonlijk doseer ik meestal zo'n 175-200mg 4-FA of MDMA (82kg man), 3-FEA is eveneens een potente serotonine releaser van wat ik begreep.

Noem mij oppervlakkig maar een serotonine releaser tripje samen met iemand waarmee ik enige chemie voel is vaak ook wel extra de moeite, solo tripjes ben ik in algemene zin niet zo van.

5mg 4-HO-MET er bij kan zeker de moeite wezen, zelf voeg ik vaak ook een kleine dosering psychedelica toe voor dat subtiele randje. Een kroeg met dronken mensen klinkt wel een beetje als horrorscenario voor een tripje als je het mij vraagt.


Ik had het niet over de blotter maar de 3/2-FEA pellet. Enja 70 MG 4-FA is niet echt veel, maar denk wel dat je daar meer van voelt dan 70 MG 3-FEA. De eerste keer dat ik 4-FA pakte, was dit 40 MG en toen ook een ziek euforische avond gehad. Dit had niet alleen te maken met de 4-FA maar ook omdat ik toen ervaarde dat ik bepaalde blokkades - bijvoorbeeld het flirten met hotte vrouwen - kon doorbreken. Dit werd alleen maar versterkt toen die hotte vrouw die in mijn ogen echt wel een 9 of een 10 was. Ook nog eens moeite voor mij ging doen en zichzelf probeert te bewijzen dat ze wel goed genoeg is. Dus dat maakte mijn zelfvertrouwen echt door de roof ging zeker i.c.m. de 4-FA. Merkte ook daarna dat ineens heel veel vrouwen in de club geintresseerd leken. Dat is ook misschien de reden waarom ik meteen verkocht was aan dit middel.

Ik heb zelf nooit meer dan 140 mg 4-FA gehad, maar ik kan me voorstellen dat ik tegenwoordig ook wel de dosissen nodig heb die jij beschrijft. Ik kan me ook voorstellen dat een sero tripje met iemand waar je een chemie hebt erg speciaal kan zijn. Helaas zijn de meeste mensen waar ik een dergelijke relatie mee heb niet echt into die dingen.

Hoe is bij jou trouwens de kater als je 200 MG 4-FA zou pakken?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner