Jmths schreef:Je klinkt eerder als het andere uiterste waar ik geneigd ben van uit te gaan maar je kunt het zelf het best inschatten lijkt mij.
xastur schreef:Nl vendors hebben ze ook. Ook in poeder vorm. Zo sterk is 3fea ook weer niet. 35mg voel ik niks van. Dus jouw kater zal ook wel uotblijven.
Heb nooit een kater van 3fea gehad ook in hoge doseringen 125mg snuiven +125mg slikken of zelfs meer.
spikeycloud schreef:Hoe bedoel je het andere uiterste?
spikeycloud schreef:Daarom vermoed ik ook dat ik mezelf ook onbewust miss erg vaak een kater aanpraat.
Jmths schreef:spikeycloud schreef:Hoe bedoel je het andere uiterste?
Veel mensen gebruiken meer wanneer ze soortgelijke zorgen hebben, hebben vaak niet een volledig beeld van eigen gebruik en/of zijn hier niet altijd even eerlijk over. Misschien een stukje beschikbaarheidsbias van mijn kant ook maar ik sta er vaak wat sceptisch tegenover.spikeycloud schreef:Daarom vermoed ik ook dat ik mezelf ook onbewust miss erg vaak een kater aanpraat.
Ik begrijp je bedenkingen en deze zullen waarschijnlijk ook tot bepaalde hoogte meespelen maar het leven kan natuurlijk ook gewoon zonder drugs al vermoeiend wezen. Na mijn burn-out was mijn energie simpelweg 2 jaar lang niet meer wat het daarvoor was, ook wel de bedenking vanuit mijzelf en soms vanuit anderen of ik mij die vermoeidheid niet gewoon verbeelde maar ik geloof daar gewoon niet zo in. De burn-out kwam deels voort uit het feit dat ik stimulanten jaren lang functioneel heb toegepast maar context los van drugs kan daarin ook zeker niet onderschat worden. En wanneer je lichaam vermoeid is zal drugs ook niet dezelfde uitwerking hebben.
spikeycloud schreef:Maar jij gebruikt tegenwoordig toch nog steeds functioneel toch? Wat zou er denk je gebeuren als je dat een lange tijd niet zou doen?
Jmths schreef:spikeycloud schreef:Maar jij gebruikt tegenwoordig toch nog steeds functioneel toch? Wat zou er denk je gebeuren als je dat een lange tijd niet zou doen?
Klopt, ik gebruik tegenwoordig lage hoeveelheden Amfetamine en 3-MeO-PCE op frequente basis.
Amfetamine laten we zeggen niet meer dan 20mg per dag en 3-MeO-PCE niet meer dan 10mg per dag. de ene dag iets meer of minder dan de andere.
Ik eet gezond, ik slaap goed, ik sport consistent, alcohol is vrijwel volledig uit de rotatie, ik ben productief bezig, mijn invulling voelt betekenisvol, ik heb een aardig sociaal leven met enige variatie, ik ben geleidelijk aan problematiek uit het verleden aan het verwerken voor mijzelf.
Dagelijks drugsgebruik is niet ideaal maar er zit een solide positieve lijn in mijn leven waar ik erg blij mee ben. Er is een periode geweest dat ik zo'n anderhalf jaar nuchter door het leven ging inclusief alcohol en snelle eenzijdige koolhydraten. Op dat moment was ik vrij gefixeerd op sporten en voeding en kwam mijn motivatie grotendeels voort uit afgunst naar (voor mijn gevoel) tekort schieten in algemene zin in het leven. Het was een verandering die ik op dat moment hard nodig had wou ik niet in een put van ellende blijven hangen maar het was zogezegd ook geen ideale situatie.
Mocht ik op dit moment stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik ben ik bang dat dit instabiliteit zou brengen in mijn leven al zou het punt van volledig nuchter, al is het maar kort, nog wel willen bereiken. Maar daar wil ik mijn tijd voor nemen.
In de afgelopen jaren heb ik toch wel wat met downer drugs (opioiden & benzodiazepinen voornamelijk) lopen sukkelen, die gewoontes zou ik liever nog even wat langer achter mij laten. Ik beschouw alcohol consumptie eveneens als een minder constructieve gewoonte gezien het effect op mijn fysieke gezondheid, niet alleen door het direct effect op mijn gezondheid maar ook omdat het mij belemmerd in sporten en gezonde eetgewoontes. Amfetamine en 3-MeO-PCE hebben zogezegd minder negatief effect op mijn impulscontrole en redenatievermogen.
Zou ik stoppen met Amfetamine gebruik vrees ik dat mij moeilijker zal kunnen motiveren tot productiviteit wat ik wel nodig heb voor een stukje minimale levenszekerheid en een stukje betekenisvolle invulling in mijn leven.
De 3-MeO-PCE helpt mij bij het verwerken van gedachten waar ik moeite mee heb. In het verleden heeft trauma mij op momenten in ieder geval wel deels doen bevriezen waar 3-MeO-PCE voor mijn gevoel een stukje doorbraak maar ook acceptatie forceert. De bijkomende serotonine heropname remming voegt daarbij weer een stukje positief perspectief bij de verwerking van gedachten en een stukje rust in gedachten waar ik soms toch wel naar verlang en mij op momenten aanzet tot minder constructief handelen.
Misschien als ik vandaag abrupt zou stoppen met mijn dagelijks Amfetamine en 3-MeO-PCE gebruik dat dit positief zou uitpakken en er niets aan de hand zou zijn. Maar ik heb een positieve tendens gaande waar ik op kan bouwen en ik ben bang dat ik deze dan eventueel kwijt zou raken. In een ideale wereld zou dit natuurlijk niet nodig wezen maar op dit moment voelt het voor mij als een vrij ideale middenweg.
Plat verwoord denk ik dat als ik zou weten te stoppen met functioneel gebruik dit op de korte termijn iets minder zal uitpakken en op de lange termijn positief zou uitpakken.
spikeycloud schreef:This iig mooi dat je het idee hebt dat je op het goede spoor zit. Ook al is het in de bescheiden dosissen die je in je post beschrijft. Toch verwacht ik wel dat het een aanslag op je lichaam is op de lange termijn. En je misschien hiermee ook je patronen versterkt dat je alleen positiviteit versterkt/vasthoudt met die substanties – want in feite ontwijk je zo wel elke ervaring die je misschien in kan laten zien dat je nuchter miss ook op dit punt had kunnen komen. Aan de andere kant weet ik uit ervaring dat nuchter ook niet perse altijd het beste hoeft te zijn.
En dan kijk ik alleen al naar mijn geest, hoeveel destructieve en onhulpvolle gedachtes/gevoelens/emoties er worden getriggerd ondanks ik al een tijdje ben gestopt met alle stims- en ook zeker al vrij lang bezig ben om deze patronen aan te pakken - en dan zwijg ik nog even over de onverklaarbare vermoeidheid en depressieve gevoelens die vaak optreden uit het niets. Wat bij mij soms nogal wat frustratie teweegbrengt zeker als ik andere mensen er weinig last van zie hebben. Dan heb ik zoiets van ja ik voel me toch niet zo heel veel beter nu ik gestopt ben – en andere schijnen ook geen last hebben van hun gebruikt als ze het binnen de perken houden – dus waarom zou ik me dan dat plezier niet heel soms een keer mogen gunnen. Bedoel als de stims de grootste factor waren, dan zou je mogen verwachten dat na verloop van tijd de klachten vanzelf grotendeels opklaren.
Paradise schreef:3-FA doe je beter niet nasaal, geen feestje in je neus.
Paradise schreef:Iedereen is super vrolijk en bij mij dat nare gevoel weer.
Paradise schreef:Ik ga liever dood ofzo zo voel ik me, dit is designer stimulant.
Paradise schreef:Bestel die 3-FMA ook maar ja
Paradise schreef:Ging naar de neuroloog zelf. Sip van onbekende designer methamfetamines van het web? Kan niet, zeker niet als je meermaals gebruikt enzo ... je hebt toch genoeg geprobeerd?
Paradise schreef:Het kan je ma zijn, familiale zaken, iets met vrienden of verliezen, liefde.
Paradise schreef:Niemand zet echt streepjes naast zijn weegschaal ... ik heb zo mijn regels, over fatsoenlijk drug gebruik. Waar ik ook gewoon soms m'n voeten aan veeg. Anders staar ik er gewoon naar, dat is pas dom.
Paradise schreef:Ik ben blij dat je beter bent!
Het is de eerste keer dat ik terug kom en het is niet nog eens min of meer hetzelfde soort verhaal.
Paradise schreef: JMTHS Ik weet dat jij goed weet wat je doet enzo. Maar die 3-Meo-PCE dagelijks, dat is gewoon echt geen gezond middel, het maakt gewoon heel je lichaam en geest kapot, het duurt een tijd, mensen voelen je vaak toch iets anders aan, ook al is de dosis laag.
Ik vind O-PCE waarschijnlijk de meest geweldige drugs in de wereld, dan hadden ze dat niet meer, en werd het 3-MEO-PCE/PCP, 3-Ho-PCE/PCP ( die ik wat minder vond. 10mg is ook niet weinig, het is weinig als je het al lang doet wel ja).
Paradise schreef:Ik heb 2 jaar lang soms tot acht maand O-Desmethyltramadol gedaan, en dan 2 of 3 maand niet max. Had daar nooit cravings naar...
Paradise schreef:Bij mij is O-PCE mijn leven in geslopen, van soms, tot dagelijks, dan meer, kende ook niks van dissociatieven. Het leuk vrij onschuldig en doet serieus iets in tegenstelling tot benzo's. Rare ritten meegemaakt. Toen er twee mensen belangrijk in mijn leven overleden op vrij korte tijd, in de familie en er enorm veel ruzie kwam, dingen om erfenis en geld ook. Heeft het mij opgegeten. Ik nam het vooral als antidepressiva.Toch met een constant dalende en stijgende tolerantie kwamen er altijd van die ongelukken ( dissociëren ).
Paradise schreef:Van onaangenaam tot mensen echt laten schrikken en de ambulance bellen.
Maar al die dissociatieven zijn de eerste drugs waarbij ik iets merk van dit is niet echt gezond ...
O-PCE kan wel extra ongezond zijn. Maar deed ook veel 3-Meo-PCP, dat was voor als ik iets moest doen en ook maar 10mg ofzo.
Paradise schreef:Het chille van die dingen is dat je veel van stimulanten niet echt meemaakt ( uitputting ofzo ) ...
Nu kan het zijn dat mensen heel gedisciplineerd dat nemen, maar PCP dingen staan toch bekend om dat ze je geheugen enz om zeep helpen, net als je lichaam.
Paradise schreef:Mijn dissociatieven voorraad is het enige dat ik ooit gevraagd heb aan mensen om het door te spoelen, of ze hadden het wel al eens gedaan.
Ik heb enkel redelijk wat benzos genomen toen ik daarmee stopte, en stim soms omdat ik nog altijd niet zoveel motivatie of energie heb. Mijn hoofd is wel beter, ik had die designer ketamine (2F-DCK) al twee keer gekocht, maar kreeg daar enkel een beetje vrolijkheid van.
Was echt geld in het water toen. Heb dat onlangs nog eens geprobeerd en kon wel dissociëren.
Vind het veel safer, te duur voor regelmatig gebruik, werkt maar kort, ik moet toch vrij veel snuiven om echt weg te zijn.
Nu kan het dat de mensen die ik ken niet meer aan drugs doen om te kopen. Waarom heeft iemand elke dag PCP/PCE nodig. Sterke anti depressiva achtig ding, ik word er vaak iets meer empathisch, enthousiaster en zorgelozer van. Maar het blijven veel te harde drugs... het is PCP, en daar valt weinig goeds over te lezen.
Als dingen echt moeilijk worden en je hebt het niet voor handen kun je soms wel eens snel eng boos worden enzo...
Paradise schreef:Nu toch veel succes, als ik je waarschuwingen lees over saaie benzo's, waar je gewoon duf van wordt of wat minder bang. Maar er is een reden dat benzo's gebruikt worden, zelfs opiaten ook, al zet de huisarts je niet op Oxy voor stijve spieren..
Paradise schreef:Voor PCP analogen is er niet echt een reden om gebruikt te worden. Ketamine enkel bij depressie maar daarbij zitten weken tussen de behandelingen.
Vooral O-PCE en de 3-Meo analogen blijf ik liever van vandaan. O-Desmythol Tramadol, lukte ook na drie keer op mijn bek te gaan. Het laatste jaar maar vier keer gedaan. En benzo's, stoppen vrij vlug met werken als je dat regelmatig doet.
Paradise schreef:Nuja mijn vriendin eet al mijn benzo's als ze die kan vinden en stress heeft, zo een heel zakje pyrazolam weg, als het een maand bij haar ligt ...
Ik heb wel twee zaken waarvoor ik benzo's voorgeschreven krijg. ( doosje per jaar ofzo ).
Al was het eerst dagelijks en er was niet echt een stoppunt ofzo, maar die dingen werden dan erger als ik het niet nam, na een maand. En ik had al 1000 horror verhalen gelezen, Als je het daarmee zwaar verpest = hell.
Dus ben dan gestopt. En neem het enkel indien nodig. Soms wissel ik met RC benzo's, tolerantie gaat trager als je veel soorten wisselt, dan altijd dezelfde neemt.
Paradise schreef:Nuja iedereen zijn sterktes en zwaktes zeker.
Hoop gewoon dat je geen PCE 4 life gaat doen dagelijks.
spikeycloud schreef:Ik vraag me soms af waar je de inspiratie vandaag haalt om dit allemaal te schrijven.
Paradise schreef:Ik ben blij dat ik van die MEO-PCX dingen afgeraakt ben.
De eerste keren uit huis nam ik wel eens een benzo.
Paradise schreef:Ik ben altijd bang van opiaten geweest, ik kweekte poppies als hobby en soms eens opium te doen. Mijn vriendin ging eens in de tuin werken en had de poppies gewied.
Ik kreeg gelijk een hartaanval. En ik deed wat ... 4 keer opium in de zomer ...
Extreem manipulatief. Tramadol manipuleert toch niet zo heftig als andere opiaten.
spikeycloud schreef:Ik heb ook niet het idee dat als ik een hele pellet gepakt had, dat er dan een wereld van verschil geweest zou zijn. Maarja dat blijft natuurlijk giswerk.
Jmths schreef:spikeycloud schreef:Ik heb ook niet het idee dat als ik een hele pellet gepakt had, dat er dan een wereld van verschil geweest zou zijn. Maarja dat blijft natuurlijk giswerk.
Is wel het dubbele hé, maar een ideale dosering blijft altijd wel wat aftasten ja.
Denk niet dat 1mg Etizolam de euforie veel in de weg zit maar het maakt wellicht wat inactiever.
Heel vaak mee gemaakt dat iemand voor de eerste keer MDMA neemt en vanuit zenuwen en voorzichtigheid heel laag doseert en vervolgens aangeeft er bewust helemaal niets van te merken.
Een mindere setting zoals je die beschrijft kan ook zeker invloed hebben.
spikeycloud schreef:Afhankelijk of de blotter een beetje gelijk verdeeld is wel. Ik heb ook het idee dat ik niet erg gevoelig ben voor serotonine releasende drugs. Zo heb ik ook een keer 120 mg 4-FA gehad en daarna nog 140 mg Methylone, en van de laatste geen klap gevoeld. En dit is opzich wel opmerkelijk gezien ik nog nooit MDMA gebruikt en ook bijna nooit serotonine sluperde drugs. Daarintegen ben ik wel weer redelijk gevoelig voor psychedelische middelen. Dat is bij mij vaak echt een wereld van verschil qua ervaring.
Ik verwacht ook dat mindset ermee te maken kan hebben. Om gister aan te nemen, ik kom me ook niet echt voorstellen om super euforisch te zijn op dat moment. Dat, dat zegmaar een te grote shift zou zijn wat ook niet gek is, gezien ik me toch nog steeds wel een groot deel van de week niet al te best voel. Zodoende dat ik ook aangaf dat ik er over zat te denken om 5 mg 4-HO-MET erbij te pakken zodat ik wat makkelijker uit die mindset kon komen. Maarja een stof zoals HO-MET in een lompe dronken kroeg kan ook heel snel de negatieve kant in slaan natuurlijk.
Jmths schreef:spikeycloud schreef:Afhankelijk of de blotter een beetje gelijk verdeeld is wel. Ik heb ook het idee dat ik niet erg gevoelig ben voor serotonine releasende drugs. Zo heb ik ook een keer 120 mg 4-FA gehad en daarna nog 140 mg Methylone, en van de laatste geen klap gevoeld. En dit is opzich wel opmerkelijk gezien ik nog nooit MDMA gebruikt en ook bijna nooit serotonine sluperde drugs. Daarintegen ben ik wel weer redelijk gevoelig voor psychedelische middelen. Dat is bij mij vaak echt een wereld van verschil qua ervaring.
Ik verwacht ook dat mindset ermee te maken kan hebben. Om gister aan te nemen, ik kom me ook niet echt voorstellen om super euforisch te zijn op dat moment. Dat, dat zegmaar een te grote shift zou zijn wat ook niet gek is, gezien ik me toch nog steeds wel een groot deel van de week niet al te best voel. Zodoende dat ik ook aangaf dat ik er over zat te denken om 5 mg 4-HO-MET erbij te pakken zodat ik wat makkelijker uit die mindset kon komen. Maarja een stof zoals HO-MET in een lompe dronken kroeg kan ook heel snel de negatieve kant in slaan natuurlijk.
Je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat je Etizolam blotter volumetrisch full body soak verdeeld is.
Om eerlijk te zijn kan ik mij verbazen wanneer mensen effect merken van 70mg 4-FA of MDMA, zullen wel kleine meisjes zijn denk ik dan vaak. Persoonlijk doseer ik meestal zo'n 175-200mg 4-FA of MDMA (82kg man), 3-FEA is eveneens een potente serotonine releaser van wat ik begreep.
Noem mij oppervlakkig maar een serotonine releaser tripje samen met iemand waarmee ik enige chemie voel is vaak ook wel extra de moeite, solo tripjes ben ik in algemene zin niet zo van.
5mg 4-HO-MET er bij kan zeker de moeite wezen, zelf voeg ik vaak ook een kleine dosering psychedelica toe voor dat subtiele randje. Een kroeg met dronken mensen klinkt wel een beetje als horrorscenario voor een tripje als je het mij vraagt.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten