Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Stim tolerantie (dopamine)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Stim tolerantie (dopamine)

Berichtdoor spikeycloud » ma nov 12, 2018 1:48 pm

Zoals iedereen wel hier zal ongetwijfeld wel zal weten, treedt bij stimulanten vrij snel tolerantie op. Met name voor de euforische effecten in mijn ervaring.

Maar ik hoor hier tegelijk toch ook wat verschillende dingen in. Zo Ik kan me nog iemand herinneren die in één van mijn post aangaf dat als hij er een week tussen liet, zijn tolerantie nauwelijks verminderd was. Maar op andere plaatsen lees ik weer dat het na een week, weer grotendeels verminderd is en na weken 2 back to baseline - en weer op andere plaatsen zie ik mensen die elke dag een stim naar binnen knikkeren.

Hoe zit dat met jullie? Hoeveel tijd zit er meestal tussen om de tolerantie te verminderen? Zit hier nog verschil in tolerantie voor de euforische effecten en de effecten zoals meer energie?

Het gaat hier alleen om dopamine stimulanten btw. :smokin:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Stim tolerantie (dopamine)

Berichtdoor Jmths » vr nov 16, 2018 5:46 pm

Op het begin zat ik vrij standaard op 10mg methylfenidaat equivalent, dat is nu al enkele jaren zo'n 20mg. Grove schatting dat meer 'permanente tolerantie' verdubbeld is over de jaren.

En als ik paar dagen feestje bouw mijn stimulant tolerantie tijdelijk nogmaals kan verdubbelen. Euforie en bijwerkingen zijn aanzienlijk afgevlakt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner