Ja, Erowid ken ik al jaren en jaren.. moet zeggen dat ik eigenlijk veel meer over verschillende drugs gelezen heb (interesse) dan ik er geprobeerd heb (paniekstoornis, dus niks willen proberen dat me mogelijk angstig maakt).
Vind trip reports altijd zo leuk om te lezen.
En ja soms vond ik er nuttige info, omdat ik bvb. wel licht "euforisch" wou worden van DXM maar zeker niet beginnen trippen, en ja, daar vind je dus de exacte doseringen voor elk "plateau".
Is eigenlijk de eerste keer dat ik me op zo'n forum heb durven inschrijven en zelf iets posten

Ben meer het lees-type.. wellicht omdat ik weet dat, als ik begin te typen, dat ik hele boeken type! Ik ben een ramp op het gebied van posts kort samenvatten, ik moet altijd hele verhalen vertellen

Waar mijn klasgenootjes vroeger een hekel hadden aan een opstel schrijven, vond ik dat super, ik had extra bladzijden nodig!
En ja, als je dat van jezelf weet dan begin je er gewoon niet aan en maak je nergens een account aan.. lees je gewoon, zoek je de info op die je nodig hebt, maar post nooit een reactie :/ Ook niet ideaal.
En ja, RC's.. ben er voor mezelf nog niet uit of ik ze nu als "gevaarlijker dan illegale drugs" of als "even gevaarlijk" moet beschouwen. Enerzijds zijn beide in minder goed uitgeruste ondergrondse labs gefabriceerd, en heb je bij beide eigenlijk geen flauw idee wat je slikt of snuift, tenzij je het laat testen. Anderzijds zijn de meeste legale RC's NOG nieuwer dan de inmiddels verboden middelen, waarover inmiddels hopelijk wat meer bekend is.
Ik kom zelf uit de IT-branche (echt mee opgegroeid, was op men 6de al aan't programmeren.. moest ik hier iemand ooit beter leren kennen dat ik men hele historie vertel.. tja, da's grappig en pijnlijk gelijktertijd.. Ik was geen onbekende in dat wereldje, met de nodige gevolgen vandien, maar bon, da's allemaal goed afgelopen en nu 10 jaar geleden), dusja, ben nogal thuis in computers enzo, dus heb me weleens gewaagd aan Tor destijds, en Silkroad.. maar ik voelde me daar echt niet goed bij. Geen problemen mee gehad, maar ik werd er zo paranoide van dat ik dacht dat de poltie elk moment kon aanbellen, EN het was pokkeduur.
Vroeger had ik nog hier en daar een stoner in mijn vriendenkring maar met het ouder worden sterven zelfs die uit (op eentje na, een Nederlander die het nooit gaat afleren, zelf zijn weed kweekt, en hoewel ik normaal geen fan ben, die vind ik dus WEL goed).. dus niet zo makkelijk om naast Internet aan die dingen te geraken.
Alleeja, mijn close vrienden tolereren het wel ze.. op mijn verjaardag werd hier een joint opgestoken en de eerste waarvan ik problemen verwachte, die bleef net het langste plakken en vond het super interessant, en is ineens keiboeiende gesprekken beginnen voeren (zou dat nu echt van het inhaleren van de rook kunnen zijn?), en is als laatste blijven plakken.. dus geen probleem, tolerantie is er wel. Maar ik moet binnen men vrienden en kennissenkring niet beginnen zoeken naar dealers bedoel ik.
Dusja.. dan leken RC's me misschien toch iets veiliger.
Wat is dat van die samples, ik kan effe niet volgen?
Kan toch moeilijk samples gaan doorsturen naar gelijk wie die ik net ken, en dan als ze mij aanklage keihard gaan beweren "maar ik strooi dat op mijn planten!"

En aangenaam vertoeven, geloof ik gerust, lees hier al een tijdje, en het houdt me echt bezig. Gewoon de attitude enzo, geen conservatieve dingen, maar wel een waarschuwing daar waar dingen wat uit de hand dreigen te lopen.
Is er trouwens een manier om te zien wie, op het forum, je interesses deelt? Bvb. of er iemand "reptielen" heeft opgegeven? Is zomaar een stom vraagje

Owja, nog effe een Edit, dit vergeten: bestaat er een test waarmee je je RC's kan testen? Ik bedoel, je hebt bvb. Ez Test voor illegale drugs, maar is er iets voor RC's?