Weten jullie een lekkere synthetische downer?
Die wil ik graag kopen voor een goede vriend van me die gestopt is met blowen.
*** Even voor de helderheid, dit gaat echt om een vriend en geen SWIM-achtig verhaal. Ik praat genoeg op dit forum over mezelf en mijn tryptamine gebruik, dat is dus niet aan de orde hier. ***
Hij mist enorm de ontspanning van een joint in zijn leven. Ik begrijp dat volkomen. Ik ben 7 jaar geleden gestopt met blowen en mijn behoefte daarnaar is volledig weggevallen, maar ik kan me nog wel goed verplaatsen.
Het beste pakt hij natuurlijk niets. Met de stress in zijn leven gun ik hem echter die ontspanning van een joint, maar vind het geen goed idee dat hij daar weer aan gaat.
Nu hebben we een keertje 4-ho-mipt en 4-ho-met samen genomen. Dat vond hij wel relaxed, maar ik hoor in zijn behoefte een drang naar een downer. En geen drang naar iets bijzonders psychedelisch. 2mg etizolam deed het ook goed bij hem, maar ik wil hem ook niet aan een Benzo-verslaving helpen. Het is dus erg lastig.
Toch is hij niet vies van middelen gebruik. En accepteert dat het bij zijn leven hoort, tot een punt dat het hem frequent gaat belemmeren in zijn dagelijks functioneren. Het hoort bij zijn leven, zijn vader was ook zo.
Hij is wel een dagelijkse roker, maar absoluut geen frequente drinker. Hij trekt niet van het UWV, hij is niemand tot last.
Nu hoorde ik van hem, dat hij weleens als downer wat oxycontin neemt, die hij op doktersrecept eigenlijk voor zijn extreme hoofdpijn krijgt. Dat vind ik absoluut een minder goede keuze. Ik heb het middel van hem een paar keer gehad, maar dat is niet voor herhaling vatbaar. Maar goed, hij kan er toch moeilijk verslaafd aan geraken met de kleine hoeveelheid per recept.
Goed,... weet iemand dus een lekkere downer. Iets graag waar je niet meteen kneiter aan verslaafd bent.
Verder paar concrete vragen:
1. Ik zie veel synthetische cannabinoïde, maar ik veronderstel dat je die ook moet roken? Zijn er ook die je kan slikken per capsule? Zo ja, wat is een veelgenomen, goede synthetische cannabinoïde?
2. Zijn er benzodiazepines, thienodiazepines, of andere afgeleide, die minder verslavend zijn?
3. Zijn er lichte cathinones die sederend werken? Ik weet dat hij wel van een lichte warme buzz in zijn lichaam houdt. Misschien dat daar iets te vinden is?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Mijn dank is groot.