Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Vcaps schreef:RC kan je ook laten testen, 90% van alle nieuwe chemicals kan je laten testen, heb zelfs 6-apb en 4-fa als eens laten testen.
Vcaps schreef:Versnijden mag ik toch hopen van niet, zijn geen drugs en anders strafbaar, moet wel zo puur mogelijk aangeboden of verkocht worden omdat het voor onderzoeks doeleinde
Italiano schreef:Mijn 3-FA heb ik een keer laten testen, kreeg ik als uitslag dat het 4-FA was...lekker dan als je ook niet met zekerheid kunt uitgaan van de resultaten van het lab.
Gman007 schreef:Italiano schreef:Mijn 3-FA heb ik een keer laten testen, kreeg ik als uitslag dat het 4-FA was...lekker dan als je ook niet met zekerheid kunt uitgaan van de resultaten van het lab.
Hoe weet je dan zeker dat je 3-FA had?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef:Ja goed punt, heb ik ook over nagedacht, maar heb vaak genoeg 3-FA gedaan en herken het effect wel, zo ook een aantal vrienden met mij. Daarnaast heeft 4-FA een heel ander effect, dus dan zou je zeggen, het is niet 4-FA. Ook was het aangeschaft als 3-FA. I know, lekker subjectief, maar ik heb ook gelezen dat voor onderscheid tussen 3-FA en 4-FA nadere analyse (de standaard GC-MS volstaat niet) nodig zou zijn, en mogelijk voert het testcentrum dat niet uit?
Einstein schreef:De aanschaf van een NMR-machine is nogal een dure grap. Volgens mij zijn er ook niet zo heel veel gevaarlijke stoffen die er in een GC/MS hetzelfde uitzien als 'mainstream' recreatieve drugs, zoals 3-MMC en 4-MMC er hetzelfde uitzien.
Einstein schreef:Het standaard rijtje drugs van XTC, amfetamine, cocaïne, LSD ... zal in een GC/MS goed herkenbaar zijn, daar heb je geen NMR voor nodig. Die NMR wordt zo te zien alleen gebruikt als er een onbekende stof opduikt, in het geval 3-FA/4-FA heb je daar niks aan.
Overigens denk ik niet dat er zo veel levensgevaarlijke stoffen zijn die er in een GC/MS hetzelfde uitzien als bepaalde drugs. Dat het alsnog niet zo best is dat 3-FA en 4-FA niet uit elkaar gehaald worden ben ik met je eens.
Drugskonijntje schreef:Maar als je twee andere RC's hebt die qua structuur zo op elkaar lijken en dat een persoon van het testcentrum heeft gehoord dat hij drugs B heeft, waar je bijv. minimaal 120mg van moet nemen om wat te voelen, maar dat hij in werkelijkheid drugs A heeft, waar je aan 40mg al genoeg hebt, dan zou dat best rare situaties op kunnen leveren. Ik kan zo niet echt een RC opnoemen waarbij de structuren zo op elkaar lijken i.c.m. met zo'n groot dosering verschil (vandaar drugs A en B), maar ik kan me voorstellen dat ze wel bestaan.
Einstein schreef:Ik kan er zo ook geen opnoemen en denk eigenlijk dat in al die gevallen voornamelijk de sterkste op de markt zal zijn. Dat de kans bestaat dat het anders is is wel een kwalijke zaak. Al zijn we nu wel erg fanatiek aan het speculeren over iets wat we niet zeker weten
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast