Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Einstein schreef:Zijn er mensen die (al dan niet tegenvallende) ervaringen hebben met 4-FMP kort na MDMA, MDMA kort na 4-FMP of een paar keer 4-FMP kort na elkaar?
pjenis schreef:Laatst viel mijn MDMA trip zeer tegen na een half jaar geen MDMA te hebben gebruikt, ongeveer 500mg MDMA gepakt. toevallig éénmalig 3 weken ervoor 180mg 4-fmp gebruikt.
Ik hoop dat dit de oorzaak is. Anders ga ik huilen.
TrueGrit schreef:Hmm, matig hoor.
Die 180mg 4F had je in één keer gedropt? Bij zo'n dosis wordt het wel heel MDMA achtig qua serotonin release (in mijn ervaring), dus dat zou zeker een oorzaak kunnen zijn.
1percent schreef:4FMP had ik erg veel/snel last van tolerantie. Mocht na 250mg op de eerste zaterdag de zaterdag erna +-500mg nemen voor hetzelfde effect.
Einstein schreef:Dat is wel tolerantie en dat is juist waar ik benieuwd naar ben
pjenis schreef:Ik dacht dat tolerantie juist betekende dat des te meer je gebruikt des te beter je er tegen, wat ds betekent dat je minder voelt.... Maarja, dit was natuurlijk gewoon te verwachten met vrijwel alle drugs die een redelijke hoeveelheid serotonine verbruiken.
Het fenomeen dat je na veel MDMA gebruik er niks meer van voelt is toch ook gewoon tolerantie of zit ik nu weer fout?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
pjenis schreef:1percent schreef:4FMP had ik erg veel/snel last van tolerantie. Mocht na 250mg op de eerste zaterdag de zaterdag erna +-500mg nemen voor hetzelfde effect.
Dat is geen tolerantie, dat is gewoon het feit dat je serotonine nog niet is aangevuld van de vorige keer. En als je op deze manier bezig blijft bouw je zeker wel tolerantie op.
bbroni schreef:Dit onderzoek is gedaan op ratten. Nu weet ik dat die een heel aardig model vormen voor ons eigen brein, maar als je nu gaat roepen dat je binnen een dag je serotonine spiegel weer helemaal jofel hebt dan maak je nogal grote sprongen.
Niettemin bedankt voor het posten. Het is een interessant onderzoekje, zeker vanwege de vergelijking met de chloro en bromo broertjes.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten