Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trusted / Scam vendor topic. discussie heropenen?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Trusted / Scam vendor topic. discussie heropenen?

Berichtdoor Pater Damiaan » di jun 07, 2022 7:57 pm

Om meteen met de deur in huis te vallen dan maar.

Kijk, ik heb hier niet totaal niet meer zo actief als vroeger, vergat zelfs de naam van mijn origineel account. Maar als ik het niet mis heb diende dit forum deels ook om informatie te delen in het kader van harm reduction.

De rc wereld is sinds die tijd (2014) ofzo toch wel wat veranderd van mentaliteit.
Ik snap de beslissing om geen vendors te noemen helemaal, maar vandaag zie ik een andere kant om volgende redenen.

1) google 'buy research chemical online' is een zoekterm waar iemand in luttele seconden mee opkomt. Alle links zijn vendors, je weet niet welke eerst te kiezen. graaf wat verder en je komt wel degelijk terecht op fora of websites waar ze vendors beoordelen, het gros hiervan is nogal verouderd wel.

2) Rc bans: mij lijkt het dat elke vendor hier zijn eigen oplossing op heeft. Hier ga ik niet diep op in omdat het te lang zou worden.
Het grootste probleem volgens mij zijn deze die het verboden product inmixen met whatever andere stof en verkopen als nieuwe (meestal de meest obscure) stof, bijvoorbeeld BDCP ofzo, wat dat ook mag zijn, en helemaal geen BDCP bevat.

3) "Alternatieve stoffen" voor desbetreffend banned product. De hoeveelheid benzo's er plots zijn die 'etiz' in hun naam hebben na het bannen van etizolam is immens en de hoeveelheid mensen er zijn die verwachten dat deze een replica van etizolam zijn gaat ook boven mijn petje. Dit is meer een kwestie van kennis, maar veel vendors hebben letterlijk een sectie met: '3mmc/etizolam/..." replacement, terwijl daar geen moer van aan is. Een paar nieuwe 'etiz' zullen mensen in gevaar brengen. Fluclotizolam bijvoorbeeld met 3x de potentie van etizolam en een korte halfwaarde tijd.

Las ook een leuk verhaaltje op bluelight, iemand die deschloroetizolam zodanige brol vond ze er 16mg per dag van nam. Wat nooit in haar opkwam en niet (willen?) voelen is dat deschloroetizolam zowat totaal het omgekeerde van etizolam doet qua werking, geen aangename middelmatige spierverlammer en angstremmer. Maar een aangenamere spierverlammer en slaappilletje. Leuk weetje: psychonautwiki vergelijkt 2mg deschloretizolam met 20mg valium qua sterkte.
Het was een pittige verrassing 3 weken later toen het op was, ze had geen ander keus naar de arts te rennen omdat de leveringstijd voor nieuwe whatever benzo's te lang ging duren.
Over retards die 3-CMC best wel goed vinden begin ik niet eens aan.

Ik houd het voor nu bij deze 3 punten.
Mijn gedachtegang voor dit idee is dat er nu een hele boel meer rc's zijn dan vroeger, meer aanbod, meer aanbod dat niet verkocht word waar vendors wel oplossing op vinden.

Dan heb ik het nog niet gehad over vendors die overstappen op pure scamming aangezien het aanbod vendors zo groot is geworden, het voor een instapper moeilijk is de meer betrouwbare te onderscheiden of zelfs maar te vinden, laat staan dat ze niet eens doorhebben gescammed te zijn, daarna foute informatie gaan delen op reddit en consoorten.

Daarom het idee: heropen een discussiekanaal over vendors, waar de plus en minpunten gegeven worden, want zelfs de 'goeie' zijn niet helemaal koosjer.
en een lijst met vendors die gewoon te vermijden zijn.

Volgens mij past dit de dag van vandaag perfect in het kader van harm-reduction en informering.
Laatst bijgewerkt door Pater Damiaan op wo jun 08, 2022 2:21 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Trusted / Scam vendor topic. discussie heropenen?

Berichtdoor Jmths » wo jun 08, 2022 6:06 am

Kan deze meneer een bump krijgen. :hulde:

Spoiler! :
Drugsforum.info 2.0 NU!
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner