straatmadelief schreef: Nou stond er ergens in die omschrijving een zin die erop moest duiden dat bij de bankoverschrijving alleen het ordernummer in de omschrijving mocht staan. Ik vond die zin alleen niet heel duidelijk
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:@voldie Aan jou de eer
snuifduif schreef:straatmadelief schreef: Nou stond er ergens in die omschrijving een zin die erop moest duiden dat bij de bankoverschrijving alleen het ordernummer in de omschrijving mocht staan. Ik vond die zin alleen niet heel duidelijk
Vrouwen
straatmadelief schreef:Ze hebben natuurlijk mijn adres dus ik hoop niet dat ik hierdoor echt in de problemen kom.
straatmadelief schreef:Ik snap er niet veel meer van. Ik heb de drugs zojuist op de deurmat gevonden
Dat denk ik ja. Ik heb alleen nog een bestelling geplaatst zonder te betalen om te kijken of ze t bankrekeningnummer veranderd hebben. Daar zijn ze nooit zo blij mee. Heb gevraagd of ze die kunnen annuleren dus ik hoop dat hierna de kous af is en dat ik er niks meer over hoor.djeemen schreef:Misschien hebben ze langs elkaar heen gewerkt en heeft 'een mannetje' gewoon de order verzonden zonder erbij na te denken In elk geval heb je veel geluk gehad!
Perry schreef:Ik ken geen enkele goede Nederlandse vendor. Daarnaast zouden de scam ook niet echt werken als ze t bij iedere order zouden doen
Edit:
Wuut, nice! Enjoy
straatmadelief schreef:Ik snap er niet veel meer van. Ik heb de drugs zojuist op de deurmat gevonden
Fool schreef:Zou je dat even voor mij kunnen aanpassen?
Einstein schreef:Fool schreef:Zou je dat even voor mij kunnen aanpassen?
Ja!
Fool schreef:Einstein schreef:Fool schreef:Zou je dat even voor mij kunnen aanpassen?
Ja!
Beste mod!
Ja inderdaad haha 1000 euro.Einstein schreef:straatmadelief schreef:Ik snap er niet veel meer van. Ik heb de drugs zojuist op de deurmat gevonden
Nice!
Vaag verhaal verder. Raar bedrag ook, 1000 euro. Klinkt als een willekeurig getal dat belangrijk klinkt Zou me er niet al te veel druk om maken.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten